Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 12:55
Verwijderd
6 december is metallica concert
Advertentie
Oud 27-10-2003, 13:00
Verwijderd
6 december, jij freak en sinterklaas dan??????????



Nee, 5 december komen vriendinnen bij mij pakjesavond houden wat waarschijnlijk uitmondt in een enorme zuippartij waarbij we de volgende dag niet uit ons nest kunnen. Geen goed idee .
Oud 27-10-2003, 13:15
Verwijderd
hehe
Oud 27-10-2003, 13:30
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
misschien een beetje hypocriet, maar zouden we dit topic een beetje vrij van spam kunnen houden zodat het overzichtelijk blijft...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-10-2003, 13:51
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
als het dichtbij is kom ik wel
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 27-10-2003, 13:54
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 24-10-2003 @ 20:28:
zal er vast ergens wel een leuk krakersfeestje zijn (misschien ook een idee?).
Neen!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 27-10-2003, 15:28
Verwijderd
Niet dus.....
Oud 27-10-2003, 15:49
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
misschien niet zo'n goed idee, aangezien niet iedereen van tekno houdt. en ik loop ook liever niet het risico om daarna nog eens half nederland af te moeten reizen op zoek naar 'feest'
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-10-2003, 17:41
Verwijderd
Kunnen we zelf geen feestje bouwen? Henk Mul, ruimte genoeg? EN heb je vervelende buren?

Zeehond, vanwaar moet je komen?
Oud 27-10-2003, 18:04
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-10-2003 @ 18:41:
Kunnen we zelf geen feestje bouwen? Henk Mul, ruimte genoeg? EN heb je vervelende buren?

__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-10-2003, 18:19
O.B.
O.B. is offline
mogen 15-jarigen ook komen?
Oud 27-10-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
O.B. schreef op 27-10-2003 @ 19:19:
mogen 15-jarigen ook komen?
Wat mij betreft wel, maar ik wordt liever niet aangehouden omdat er 15jarigen in de buurt zijn als we openbaar gaan (ivm wiet, alcohol en eventuele andere dingen). Ik weet niet hoe de rest er tegenover staat, maar het ligt aan wat we willen doen en hoe groot de politiecontrole enzo in Den Haag is.
Oud 27-10-2003, 18:51
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-10-2003 @ 19:25:
Wat mij betreft wel, maar ik wordt liever niet aangehouden omdat er 15jarigen in de buurt zijn als we openbaar gaan (ivm wiet, alcohol en eventuele andere dingen). Ik weet niet hoe de rest er tegenover staat, maar het ligt aan wat we willen doen en hoe groot de politiecontrole enzo in Den Haag is.
zal wel meevallen, politie doet niet moeilijk over 15 jarigen die blowen, hier in nijmegen althans niet
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-10-2003, 19:21
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Volgens mij vrijwel nergens, ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat iemand onder de 16 een boete oid heeft gekregen omdat hij aan het blowen/drinken was. Alleen coffeeshops gaan moeilijk doen en de politie gaat tegen coffeeshops moeilijk doen als er 15 jarige in gaan rond wandelen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Oud 27-10-2003, 20:26
Verwijderd
yepz ik vind mensen van 15 ook prima, ganz toll, super geil klasse...
Ennuh de politie mag geen boete geven, hoogstens je wiet afnemen (ook erg zonde, maarja).
En we kunnen prima zelf een feest bouwen.
Alleen nu het probleem, wat zeg ik tegen mun ouders...grote ruzies de laatste tijd dagelijks om mijn hoeveelheid feesten. Ik ken zekers niet zeggen dat ik naar een drugs en alcohol meeting ga....wooow wat moeten ze dan wel niet denken en zowiezo naar een feest van mensen van interenet die ik niet ken, vinden ze geen goede zaak
Oud 27-10-2003, 21:13
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 27-10-2003 @ 21:26:
yepz ik vind mensen van 15 ook prima, ganz toll, super geil klasse...
Ennuh de politie mag geen boete geven, hoogstens je wiet afnemen (ook erg zonde, maarja).
En we kunnen prima zelf een feest bouwen.
Alleen nu het probleem, wat zeg ik tegen mun ouders...grote ruzies de laatste tijd dagelijks om mijn hoeveelheid feesten. Ik ken zekers niet zeggen dat ik naar een drugs en alcohol meeting ga....wooow wat moeten ze dan wel niet denken en zowiezo naar een feest van mensen van interenet die ik niet ken, vinden ze geen goede zaak
"ik ga naar een concert en blijf bij die en die in a'dam slapen"??
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-10-2003, 21:33
Verwijderd
hmm ja het gaat groot probleem worden, ik mag niet uit in stad en bovendien weten ze ook dat ik neimand in a'dam ofzo ken...

nohja ik bedenk wel wat en anders ga ik wel naar de volgende drugsmeeting die zal over een jaartje wel weer zijn
Oud 27-10-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 27-10-2003 @ 19:25:
Wat mij betreft wel, maar ik wordt liever niet aangehouden omdat er 15jarigen in de buurt zijn als we openbaar gaan (ivm wiet, alcohol en eventuele andere dingen). Ik weet niet hoe de rest er tegenover staat, maar het ligt aan wat we willen doen en hoe groot de politiecontrole enzo in Den Haag is.
in principe zitten wij alleen maar in het openbaar, op t spui enzo en nog noooit last gehad van politie, en savonds al helemaal niet
Oud 27-10-2003, 22:18
Mir-idiotA
Citaat:
omajunk schreef op 27-10-2003 @ 22:33:
hmm ja het gaat groot probleem worden, ik mag niet uit in stad en bovendien weten ze ook dat ik neimand in a'dam ofzo ken...

nohja ik bedenk wel wat en anders ga ik wel naar de volgende drugsmeeting die zal over een jaartje wel weer zijn
haha jij was toch de oppersmoesjuffrouw!!! man, ik heb nog over je smoezen gedroomd! en nu kane je niet voor jezelf verzinnen...
Oud 27-10-2003, 22:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
stinkerd!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 27-10-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 27-10-2003 @ 21:26:
yepz ik vind mensen van 15 ook prima, ganz toll, super geil klasse...
Ennuh de politie mag geen boete geven, hoogstens je wiet afnemen (ook erg zonde, maarja).
En we kunnen prima zelf een feest bouwen.
Alleen nu het probleem, wat zeg ik tegen mun ouders...grote ruzies de laatste tijd dagelijks om mijn hoeveelheid feesten. Ik ken zekers niet zeggen dat ik naar een drugs en alcohol meeting ga....wooow wat moeten ze dan wel niet denken en zowiezo naar een feest van mensen van interenet die ik niet ken, vinden ze geen goede zaak
Ik ga ook niet vertellen dat ik naar een meeting ga (al die onbekende mensen en in Den Haag, pa sluit me op!). Ik ga vertellen dat ik met ********** een dagje op stap ga, 's avonds uitga -gothicfeestje, werkt goed - en daar blijf slapen. Daar kunnen ze weinig op tegen hebben, ze kennen hem al en hij is hier al 2 keer blijven maffen dus... En ze weten dat ik nog altijd zijn nieuwe stek eens moet gaan bekijken (dus ik vertel ze nix over morgen ********** ).
Oud 28-10-2003, 07:40
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-10-2003 @ 23:36:
Ik ga ook niet vertellen dat ik naar een meeting ga (al die onbekende mensen en in Den Haag, pa sluit me op!). Ik ga vertellen dat ik met ********** een dagje op stap ga, 's avonds uitga -gothicfeestje, werkt goed - en daar blijf slapen. Daar kunnen ze weinig op tegen hebben, ze kennen hem al en hij is hier al 2 keer blijven maffen dus... En ze weten dat ik nog altijd zijn nieuwe stek eens moet gaan bekijken (dus ik vertel ze nix over morgen ********** ).

wtf, je bent 21?

maar goed........ als Henk Mul nou nog even toestemming geeft voor een feest hoeven we alleen nog maar de datum te bepalen, en waarschijnlijk zal het dan de 29e worden....



ja toch?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-10-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 27-10-2003 @ 23:18:
haha jij was toch de oppersmoesjuffrouw!!! man, ik heb nog over je smoezen gedroomd! en nu kane je niet voor jezelf verzinnen...
hehe over gedroomd?
maaruh ja kweet genoeg smoezen, alleen ik kan het me nou niet permiteren dat ze er achter komen, zijn al achter paar andere dingen gekomen...en ik heb niet zomaar gezeik, maar echt ernstig (geen zin om uit te leggen ofzo), maar ze gaan hele strenge regels stellen (dus ook nergens anders slapen voorlopig, 2 uur thuis etc etc...)

maarja misschien bluffen ze of ik ga me er niks van aantrekken...ik zie nog wel
Oud 28-10-2003, 11:00
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 28-10-2003 @ 11:52:
hehe over gedroomd?
maaruh ja kweet genoeg smoezen, alleen ik kan het me nou niet permiteren dat ze er achter komen, zijn al achter paar andere dingen gekomen...en ik heb niet zomaar gezeik, maar echt ernstig (geen zin om uit te leggen ofzo), maar ze gaan hele strenge regels stellen (dus ook nergens anders slapen voorlopig, 2 uur thuis etc etc...)

maarja misschien bluffen ze of ik ga me er niks van aantrekken...ik zie nog wel
en bij 'een vriendin' blijven slapen



al sta ik al scholieren.com lid natuurlijk niet achter het negeren van bevelen van ouders........
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-10-2003, 11:02
Verwijderd
gheh ze gaan die persoon bellen dan denk...maarja misschien heb ik de 29e alweer heel wat minder gezeik

btw geld ik ook probleem, gaan maybe me zakgeld inhouden
Oud 28-10-2003, 13:48
Moehaha
Avatar van Moehaha
Moehaha is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-10-2003 @ 19:25:
Wat mij betreft wel, maar ik wordt liever niet aangehouden omdat er 15jarigen in de buurt zijn als we openbaar gaan (ivm wiet, alcohol en eventuele andere dingen). Ik weet niet hoe de rest er tegenover staat, maar het ligt aan wat we willen doen en hoe groot de politiecontrole enzo in Den Haag is.

Juj, ik ben ook 15, ik doe mee , maar et moet dan niet al te ver weg zijn
__________________
A joint a day keeps the doctor away
Oud 28-10-2003, 13:54
Verwijderd
Joh, leeftijd boeit niet.
Punt 1, om in Den haag alle minderjarige stoners te pakken is gekkkenwerk
Punt 2, joden ( agenten ) sla je gewoon
Punt 3, ze doen nix, zeggen alleen, veel plezier ermee
Punt 4, ze smoken hooguit mee
Punt 5, ze hebben wel meer te doen in Den Haag ( kut scooters, dieven, gevechten, relllen enz. )
Punt 6, er zijn plekken geneog die vol met stoners zitten ( ut spui ) en daar doen ze nooooooit wat
Oud 28-10-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 28-10-2003 @ 14:54:
Punt 2, joden ( agenten ) sla je gewoon
stoer??

Vraag me af waar de wereld zou zijn zonder mensen die de orde een beetje bewaren. Denk maar niet dat het een betere wereld zou zijn zonder wetgeving en wetsuitvoerders.
Oud 28-10-2003, 14:26
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Robo schreef op 28-10-2003 @ 14:54:
Joh, leeftijd boeit niet.
Punt 1, om in Den haag alle minderjarige stoners te pakken is gekkkenwerk
Punt 2, joden ( agenten ) sla je gewoon
Punt 3, ze doen nix, zeggen alleen, veel plezier ermee
Punt 4, ze smoken hooguit mee
Punt 5, ze hebben wel meer te doen in Den Haag ( kut scooters, dieven, gevechten, relllen enz. )
Punt 6, er zijn plekken geneog die vol met stoners zitten ( ut spui ) en daar doen ze nooooooit wat
jongen dat zou je willen, als puntje bij paaltje komt luister je ook netjes naar meneer de agent, een grapje moet kunnen maar hij is degene met het bonnenboekje.

en bovendien ga ik naar den haag om daar boetes te ontvangen die ik hier ook kan krijgen.

__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-10-2003, 15:41
Verwijderd
hmm hij meent het vast neit serieus...
Oud 28-10-2003, 15:59
Verwijderd
tuurlijk is het niet serieus maar dan nog is het niet stoer.
Oud 28-10-2003, 16:09
Verwijderd
ach ik zie mezelf ook wel zoiets zeggen als je zin heb om slap te lullen of gewoon voor de lol...
Oud 28-10-2003, 16:10
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ooh.. lijkt me ook wel coel zown meeting..
hmmz maar ik ken niemand
__________________
up the downstair
Oud 28-10-2003, 16:12
Verwijderd
moet dat dan? bijna iedereen kent niemand...ik ken ook niemand, maar zo leer je nog eens mensen kennen, misschien zitten er wel hele leuke personen tussen. en anders heb je toch een leuk feestje gehad
Oud 28-10-2003, 16:13
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
jah das waar

alleen ik volg het niet.. in den haag? waar gaan jullie heen dan in den haag?
__________________
up the downstair
Oud 28-10-2003, 16:14
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 28-10-2003 @ 17:13:
jah das waar

alleen ik volg het niet.. in den haag? waar gaan jullie heen dan in den haag?
LEES HET TOPIC DOOR
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-10-2003, 16:16
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
jah had ik gedaan.. misschien eroverheen gelezen..
maarjah tis ook een kleine moeite om het antwoord te typen in plaats van: LEES HET TOPIC DOOR!!!


__________________
up the downstair
Oud 28-10-2003, 16:19
Verwijderd
nee eigenlijk valt dat best tegen...

maar goed, we gingen kijken naar een datum, wie interesse hadden en wie eventueel woonruimte en slaapplek had...henk mul woont in denhaag en had een groot genoege ruimte...
Oud 28-10-2003, 16:20
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
oke chill
__________________
up the downstair
Oud 28-10-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 28-10-2003 @ 17:09:
ach ik zie mezelf ook wel zoiets zeggen als je zin heb om slap te lullen of gewoon voor de lol...
Twas ook slap gelul, met een moraal en dat moraal was gewoon heel simpel dat in al die keren dta ik als minderjarige in of buiten een shop heb geblowt ik nog nooit last heb gehad. Alleen in Leidschenda waar ik woon en daar zeggen ze alleen dat je rustig aan meot doen. Ut boeit ze hier echt niet. Ik heb zelfs wel is met een joint door Leidschendhage ( groot winkelcentrum in L'dam ) gelopen zonder problemen.
Minderjarigheid is hier in de regio geen pobleem.
Behalve als je op een pikkie van 12 lijkt, maar zelfs dan......

Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 16:44.
Oud 28-10-2003, 16:42
Verwijderd
Aaaaaaaaaaah, ut posten gaat helemaal fout terwijl ik nuchter ben ( op de pffffff, 2 liter red bull en nog wat koffie vandaag na dan ).
Oud 28-10-2003, 16:57
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
De 29e kan ik wel aanwezig zijn - onder voorbehoud (er kunnen natuurlijk altijd dingen tussendoor komen). Ik kan niet echt inschatten voor hoeveel mensen er plek is, maar een 15-tal mensen moet zeker wel lukken. (donderdag houd ik een house-warming party voor een man of 40, dus de ruimte is geen probleem, .) Minderjarigen mogen naar mijn mening ook wel aanwezig zijn, alleen verwacht ik dan wel dat het een 'chille' bedoening wordt en geen 'o, ik ben zoooo ztoeeer, want ik heb een jongo in m'n klauwuh'-gebeuren.

Ik ben de komende week helaas niet zo vaak on-line, daar ik over anderhalve week pas internet op m'n kamer krijg. Ik zal af en toe de updates checken die hier gaande zijn.

Met Haagsche kankahgroetah,

Henk Mul.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 28-10-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Met Haagsche kankahgroetah,

Henk Mul.
hehe en dat verwacht je niet
Oud 28-10-2003, 19:46
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik vergeet ff hier te kijken en ik mis gelijk wat ...maar de datum is nogsteeds 29e.... duss ..
__________________
spoorontwijkend gedrag
Oud 28-10-2003, 22:19
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 28-10-2003 @ 17:16:
jah had ik gedaan.. misschien eroverheen gelezen..
maarjah tis ook een kleine moeite om het antwoord te typen in plaats van: LEES HET TOPIC DOOR!!!


sorry, k was/ben chagrijnig
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 28-10-2003, 22:24
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 28-10-2003 @ 23:19:
sorry, k was/ben chagrijnig
hou je mond snurker
Oud 29-10-2003, 08:29
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 28-10-2003 @ 23:24:
hou je mond snurker
dat denk je maar,



tssk, tape-operator....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 29-10-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 28-10-2003 @ 17:57:
Minderjarigen mogen naar mijn mening ook wel aanwezig zijn, alleen verwacht ik dan wel dat het een 'chille' bedoening wordt en geen 'o, ik ben zoooo ztoeeer, want ik heb een jongo in m'n klauwuh'-gebeuren.

Met Haagsche kankahgroetah,

Henk Mul.
Meerderjarigen kunnen ook zo uit de hoek komen hoor

En ik hoop echt dat je zo niet praat...
Oud 29-10-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 29-10-2003 @ 11:26:
Meerderjarigen kunnen ook zo uit de hoek komen hoor

En ik hoop echt dat je zo niet praat...
Ook weer thuis?

En als ie uit den haag komt heeft ie weinig keus he, of het is zwaar bekakt of zo
Oud 29-10-2003, 10:45
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-10-2003 @ 11:26:
Meerderjarigen kunnen ook zo uit de hoek komen hoor

En ik hoop echt dat je zo niet praat...
Met een Haags accent? Neuh, valt wel mee. Ik ben eigenlijk een bling bling-neger met Antilliaanse tongval.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie!
Isa
1 17-02-2003 17:53
Seksualiteit Het officiele Sexualiteit-Meeting topic
Koen
137 20-09-2002 22:55
Drugs & Alcohol D en A meeting
Internationalist
58 08-09-2002 18:17
Liefde & Relatie Duidelijkheid over de MEETING!!!
Verwijderd
116 31-05-2002 13:07
Seksualiteit Duidelijkheid over de MEETING!!!
Verwijderd
31 08-04-2002 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.