Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 12:25
sunflower83
sunflower83 is offline
vind een jongen erg leuk, hij weet het wel en heb het gezegt tegen hem, maar hij is erg vaag, hij zei toen niks erop terug, hij zij alleen we zien wel, want ken je nog niet helemaal goed enzo wil je eerst vaker zien. ik zei nog een keer door de tel dat ik hem erg leuk vond, toen zei hij er eigelijk niks over, maar weer hetzelfde ja ik zie het wel heb je nog nooit meer dan 3 keer gesproken..

als ik hem dus bel en zeg wat ik het weekend heb gedaan dan vraagt ie altijd van en heb je nog leuke jongens gezien? ik zo nee oh nou kan toch, toen zei ik alle leuke jongens komen alleen uit rotterdam, daar woont ie dus, en ik vind het niet gezellig om uit te gaan waar jij niet bent, zonder jou uitgaan is niet gezellig, toen zei hij nou dat zal wel neit hoor er lopen heel veel leuke jongens rond

en nu was terug van vakantie van vorig weekend, toen zei ie en leuk geweest en ik zo verteld dat ik met een meisje was wezen stappen die echt 5 jongens had die avond, zei hij en daar heb je zeker toch ook wel iets van meegpikt, en ik zo nee joh

ik noem even wat voorbeelden van wat ie altijd zegt door de telefoon, ik heb zoiets van wil die dat ik een andere jongen heb ofzow, lijkt er niet echt op dat ie mij ziet zitten he
hij zegt dat ie ook in het weekend wel soms met meisjes zoent als ie ze leuk vind
hij heeft nog nooit vaste vriendin gehad, alleen wat losse voor paar dagen/weken/of weekend
ik heb echt het idee dat ie mij helemaal niet ziet staan maarja we gaan wel afspreken volgende week, ik heb zoiets als je ene meisje helemaal niet ziet zitten dan ga je toch niet afspreken met haar? (mij dus)
ik vroeg ook van als je maar geen spellletjes speelt met me, en toen zei ie nee dat zou ik niet doen hoor ik spreek niet zomaar met andere meisjes af dat is maar heel soms.
zou ie onzeker zijn of verlegen ofzow of niet weten wat ie er mee aan moet dat een meisje hem leuk vind omdat ik zelf nog nooit een vriendin heeft gehad?? zou het bij hem lang duren voordat ie iemand echt leuk vind?? ja sommige jongens vinden na 1 avond al iemand leuk en sommige hebben lang tijd nodig toch?

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 12:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2004, 12:30
squat
squat is offline
Leer typen. Interpunctie enzo. Erg duidelijk.

Verder, hij wil je niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:35
Verwijderd
Ik heb al meer topics van jou gezien over die jongen en ik denk echt dat hij je niet leuk vindt. Het klinkt hard en is lullig, maarja.. Ik denk dat hij heel goed doorheeft dat je gek op hem bent en tsja, dat zal hij vast wel leuk vinden en daarom doet hij zo. Probeer wat minder achter hem aan te lopen en kijk gewoon wat ervan komt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:39
sunflower83
sunflower83 is offline
Citaat:
squat schreef op 04-06-2004 @ 13:30 :
Leer typen. Interpunctie enzo. Erg duidelijk.

Verder, hij wil je niet.
sorry voor het typen zat ff op school en moest even snel typen, ja ik wete ehte rg onduidelijk sorry
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:07
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Hij voelt zich niet tot je aangetrokken.
En wat dat spelen met jou,en hij zegt nee....leugens
Dit is dus overduidelijk een player
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:08
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ABN



Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:17
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
HAHAHAHA scrolllock, lompe bunny

ennuh ontopic, hij geniet van je aandacht, maar hij wil je niet

PUNT

.
__________________
kimmiej is lief ^_^
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:27
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Zoals hierboven al gezegd is, hij ziet je niet zitten. Hij heeft heel goed door dat je gek op hem bent, maar doet helemaal niks. Probeer wat minder achter hem aan te lopen en wacht af wat er gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:17
sunflower83
sunflower83 is offline
Citaat:
sensual schreef op 04-06-2004 @ 14:27 :
Zoals hierboven al gezegd is, hij ziet je niet zitten. Hij heeft heel goed door dat je gek op hem bent, maar doet helemaal niks. Probeer wat minder achter hem aan te lopen en wacht af wat er gebeurd.
ja dat denk ik ook maar dat ik dat ga doen, maarja waarom wil hij dan afspreken ? gewoon als vrienden misschien?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.