Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2013, 08:44
Verwijderd
Lekker verder chagrijnen, doei Ertur
Advertentie
Oud 09-09-2013, 08:45
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat ik pas net over m'n winterdip heen ben, ik ben echt nog lang niet toe aan de herfst

Spoiler
Oud 09-09-2013, 08:46
Verwijderd
Titel
Oud 09-09-2013, 08:51
Verwijderd
Ja helemaal eens. Ik kan nog wel een paar weken zon en lange dagen gebruiken en heb echt geen zin in in het donker weggaan of thuiskomen
Oud 09-09-2013, 09:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
O man, ik ben echt zo dood nog en ik moet zo naar één of andere stomme lezing en ik ben bang dat ik daar de enige ben
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-09-2013, 09:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik knuffel met drie katten op de bank en dat is zo fijn dat ik niet op wil staan om naar de wc te gaan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-09-2013, 10:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Herfst
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-09-2013, 10:21
Verwijderd
Herfst is stom.
Oud 09-09-2013, 10:27
Verwijderd
Er komt vast nog zo'n nazomertje
Oud 09-09-2013, 10:29
Verwijderd
Ja graag.
Oud 09-09-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Er komt vast nog zo'n nazomertje
Citaat:
Ja graag.
Oud 09-09-2013, 10:35
Verwijderd
Oke ik check even mijn contacten. Komt in orde, zie jullie op een terrasje!
Oud 09-09-2013, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Er komt vast nog zo'n nazomertje
Die zit er al op
Oud 09-09-2013, 10:43
Verwijderd
Aaahw op studiekeuze iemand die VMBO basis gedaan heeft (ik moest opzoeken wat dat betekent, maar dat is dus de "laagste" tak binnen het VMBO) en die arts wil worden en zich afvraagt hoe dat dan precies moet En zij/hij haalde op VMBO basis gemiddeld een 8!!!
Oud 09-09-2013, 10:47
Verwijderd
En Lusi is erg langzaam
Oud 09-09-2013, 10:47
Verwijderd
Ik ken serieus iemand die nu bijna klaar is met geneeskunde, maar ooit begonnen is op het VMBO. Maar dan niet VMBO-basis
Oud 09-09-2013, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Aaahw op studiekeuze iemand die VMBO basis gedaan heeft (ik moest opzoeken wat dat betekent, maar dat is dus de "laagste" tak binnen het VMBO) en die arts wil worden en zich afvraagt hoe dat dan precies moet En zij/hij haalde op VMBO basis gemiddeld een 8!!!
Citaat:
En Lusii is erg langzaam
poep door je brievenbus!

Mobiel werken aan mijn karma eh
Oud 09-09-2013, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Die zit er al op
NEE
Ads door Google
Oud 09-09-2013, 10:49
Verwijderd
Maar het verbaast me wel altijd dat ze zoiets niet zelf uit kunnen zoeken of dit zo plotseling bedenken.
Oud 09-09-2013, 10:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nazomerherfst
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-09-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ken serieus iemand die nu bijna klaar is met geneeskunde, maar ooit begonnen is op het VMBO. Maar dan niet VMBO-basis
Oh ik geloof het ook best, een van mijn beste vrienden heeft zich via VMBO tot universitair niveau opgewerkt, maar idd niet VMBO-basis

Dat is oprecht een van mijn intelligentste vrienden overigens, slimmer dan sommigen die gewoon "meteen" VWO hebben gedaan. Raadselachtig zoiets. naja, gewoon een laatbloeier. Is zoon van een professor trouwens dus aan zijn achterland zal het ook niet gelegen hebben
Oud 09-09-2013, 10:58
Verwijderd
Oh, dat is bij mijn vriend niet Ik vind zijn niveau van spelling en grammatica altijd hoogst schokkend.
Oud 09-09-2013, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Maar het verbaast me wel altijd dat ze zoiets niet zelf uit kunnen zoeken of dit zo plotseling bedenken.
Nou dat laatste vooral. Het lijkt er echt op dat zij/hij dit vanochtend eens bedacht, van "laat ik maar eens dokter worden!" En ergens denk ik wel van "als je dit neit zelf uit kan zoeken op internet, dan moet je ook gewoon geen universitaire opleiding willen gaan doen. Of HBO. Of wat dan ook, eigenlijk."
Oud 09-09-2013, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is bij mijn vriend niet Ik vind zijn niveau van spelling en grammatica altijd hoogst schokkend.
In mijn geval is het de enige persoon die op facebook mijn rant over de drogredenen van Stephen Fry durfde aan te vallen en alhoewel ik het niet met zijn argumenten eens was, deed hij dat goed onderbouwd en zo. En zonder taalfouten. De jongen is een beetje een enigma voor me
Oud 09-09-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Nou dat laatste vooral. Het lijkt er echt op dat zij/hij dit vanochtend eens bedacht, van "laat ik maar eens dokter worden!" En ergens denk ik wel van "als je dit neit zelf uit kan zoeken op internet, dan moet je ook gewoon geen universitaire opleiding willen gaan doen. Of HBO. Of wat dan ook, eigenlijk."
Ja precies dat
Advertentie
Oud 09-09-2013, 11:03
Verwijderd
Lusi niet echt door de brievenbus poepen ik verwacht twee overhemden dat zou zonde zijn
Oud 09-09-2013, 11:12
Verwijderd
Hm, die FB Messenger-appthingie geeft ineens de foto weer van degene die je een bericht stuurt. Nu zie ik de smoeltjes van Sanne en Lorelei als een ronde pasfoto, always on top
Oud 09-09-2013, 11:19
Verwijderd
Niet mijn eigen poep hallo meisjes poepen niet.
Oud 09-09-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Niet mijn eigen poep hallo meisjes poepen niet.
Oud 09-09-2013, 11:31
Verwijderd
ik had net mijn eerste college ever
Oud 09-09-2013, 11:48
Verwijderd
Citaat:
ik had net mijn eerste college ever
Hoera! Hoe was het?
Oud 09-09-2013, 12:21
Verwijderd
Wat leuk Pip! Is het een beetje bevallen ?
Oud 09-09-2013, 12:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hoera! Hoe was het?
Citaat:
Wat leuk Pip! Is het een beetje bevallen ?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-09-2013, 12:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik had net mijn eerste college ever
Hoera! Waarover?

Ik had net twee bijzondere lezingen. Wat ik van tevoren niet wist, was dat de twee sprekers in kwestie de twee kandidaten zijn voor een bijzonder-hoogleraarschap bij moderne kunst Ik was dus echt de allerenigste student en zat tussen allemaal intelligente volwassenen die moeten gaan beslissen wie hier komt lesgeven. De lezingen waren fucking moeilijk (ingewikkelde onderzoeken/onderwerpen die in 20-25 minuten werden gepresenteerd in het Engels) en ik begreep serieus de helft niet maar ik vond het wel tof om die mensen nu al eens ontmoet te hebben en te weten waar één van de nieuwe vakken in de mater dus over zal gaan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 09-09-2013 om 13:52.
Oud 09-09-2013, 13:07
Verwijderd
Leuk Pip!

En CR, je zag hier toch zo tegenop ? Mooi dat het toch de moeite waard was!
Oud 09-09-2013, 13:13
Verwijderd
Ik heb fijngehakte amandelen, walnoten, paranoten, sesamzaad en lijnzaad vermengd met een paar theelepels honing. WTF KKLEKKER
Ads door Google
Oud 09-09-2013, 13:15
Verwijderd
Ik denk dat het nog lekkerder wordt als je 't door een vijzel haalt, maar die heb ik niet.
Oud 09-09-2013, 13:26
Verwijderd
Ik wel Eentje van wijlen oma, zelfs. En oma was kok. Kokkin. Whatevers.
Oud 09-09-2013, 13:28
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik heb fijngehakte amandelen, walnoten, paranoten, sesamzaad en lijnzaad vermengd met een paar theelepels honing. WTF KKLEKKER
nog lekkerder als je het tussen een lading filodeegbladen plempt. hallo baklava <3
Oud 09-09-2013, 13:32
Verwijderd
Baklava <3 Dat wil ik zelf nog wel eens maken! Nu ga ik maar simpele appelflappen maken

Ik heb net een berichtje opgenomen in het limburgs dialect voor een collega die naar afrika gaat en al weken roept dat ze mijn dialect zo gaat missen. Ik hoop dattie goed aankomt.
Oud 09-09-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het nog lekkerder wordt als je 't door een vijzel haalt, maar die heb ik niet.
Ik heb er meerdere, maar die worden niet in de keuken gebruikt

Alchemielab ftw. Ik heb een koperen, houten, schattige mini porseleinen en volgens mij ook nog een stenen (marmeren).

Maar dus, als ik het plots in mijn kop krijg, kan ik wel eentje uit een kist vissen
Oud 09-09-2013, 14:03
Verwijderd
ik wil ook nog wel wat langer een beetje zomer, maar ik vind ook dat we niet moeten zeuren want we hebben een superzomerige zomer gehad.

Vanochtend op de fiets had ik zo'n lekkere kou aan mijn armen dat is ook wel weer eens leuk.
Oud 09-09-2013, 14:15
Verwijderd
Nee dat is het godverdomme niet
Oud 09-09-2013, 14:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En CR, je zag hier toch zo tegenop ? Mooi dat het toch de moeite waard was!
Ik zag er niet zozeer tegenop, ik had er gewoon geen zin in en dacht dat het niet de moeite waard was Of is dat hetzelfde
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-09-2013, 14:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, zo weer op naar een vergadering in het museum en daarna direct een vriendin te eten. Ik denk dat ik haar maar vraag boodschappen te doen en te koken, anders ben ik niet zulk goed gezelschap ben ik bang
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-09-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
ik wil ook nog wel wat langer een beetje zomer, maar ik vind ook dat we niet moeten zeuren want we hebben een superzomerige zomer gehad.

Vanochtend op de fiets had ik zo'n lekkere kou aan mijn armen dat is ook wel weer eens leuk.
Ik vind dat we keihard mogen zeuren want de winter was hels, de lente was winters en de zomer liet veel te lang op zich wachten
Oud 09-09-2013, 14:32
Verwijderd
De zomer was lekker, maar heeft de ellende van winter en herfst nog lang niet weten te compenseren.
Oud 09-09-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:
De zomer was lekker, maar heeft de ellende van winter en herfst nog lang niet weten te compenseren.
Én de lente. En inderdaad!
Oud 09-09-2013, 14:37
Verwijderd
De zomer was veel te kort.

TEVENS HIEPHOI.
Oud 09-09-2013, 14:37
Verwijderd
HIEPHOI IK BEN THUIS
HIEPHOI NOG VIER DAGEN WERKEN EN DAN HEB IK VAKANTIE
HIEPHOI ZATERDAG VLIEG IK NAAR ITALIE
HIEPHOI FEEST

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.