Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 16:23
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
voor verliefde stelletjes is het leuk

voor een geheime liefde is het leuk

maar als je iemand leuk vind die een vriendin heeft, dan is het niet leuk!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2002, 16:26
Verwijderd
Aaach

*troost*
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:21
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
sja dan is het niet zow leuk neej..
maar ik vind het gewoon helemaal niet leuk.. ik heb wel een vriend maar ik vind het vreselijk, bah
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
"I can look love straight in the eyes and say:I hate you"

Bij mij mislukt elk iets wat in contact staat met liefde
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:40
kizzy
kizzy is offline
dit is de eerste valentijn dat ik een vaste vriend heb.. het leek mij een romantische dag... nu heeft me vriend een bagger hekel aan valentijnsdag

dussuh.. niet leuk
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 09:09
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
ik vind Valentijn een dag als een ander, als je een vriend(in) hebt dan kan je van elke dag een valentijnsdag maken. 14 februari is gewoon een dag uitgekozen voor de commercie allemaal prulletjes worden verkocht en zoveel betekenis heeft dat nu ook weer niet, voor mij is dat dus een gewone dag
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 09:25
Penelopeia
Penelopeia is offline
Loes, ik begrijp wat je bedoeld..*troost*

ik vind Valentijnsdag eigenlijk sowieso onzinnig, maar toch heeft het wel wat als je een vriendje hebt ja..of als je een kaartje van iemand krijgt maar geen idee hebt van wie het is...dan is het leuk ja..
maar ik krijg een kaartje waarbij ik al weet van wie het is, en dat gaat eigenlijk alleen maar een teleurstelling worden om dat die jongen al veel te lang gek op me is en maar eens een ander slachtoffer moet gaan zoeken
en verder verwacht ik geen kaartjes ofzo..(maar oke, you'll never know..)

maargoed, zelf ga ik dus ook niks versturen..naja, misschien via i-net een paar vriendschappelijke..
helaas heb ik dus geen leuk vriendje waar ik valentijnsdag mee door kan gaan brengen, maja..wie weet ontmoet ik binnenkort wel weer eens wat leuks

__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:06
detention grrl
detention grrl is offline
valentijn sux....vink echt..
__________________
~ * we could be perfect in your world, I know * ~ sorry bouwk dat was een knietje...~en mijn zus dr vriend heeft een vriendin (ja joh)~
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:03
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
Loesje schreef:
voor verliefde stelletjes is het leuk

voor een geheime liefde is het leuk

maar als je iemand leuk vind die een vriendin heeft, dan is het niet leuk!
haha klopt wel voor 1/3,
maar ik ben ook vrij indifferent voor valentijn bij de eerste twee gevallen..
gewoon..'t is maybe een reden zoda ge van u ouders nog enkeer iets meer moogt en met midner veel gezaag den trein kunt pakken, of een goeie reden om te sjinezen (nie zo echt echt romantisch bedoeld hé!) en gewoon ne gansen dag vannalles te doen waar da u ouders anders zouden op kreften
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:57
NightQueen
NightQueen is offline
hehehehe ik weet precies hoe je je voel ik heb hetzelfde mee gemaakt
maar ik heb die jongen gewoon een kaart gestuurt waardoor zijn vriendin helemaal jaloers werd en toen ik het jaar daarop bij hem in de klas kwam te zitten hield ze het niet meer uit was wel lachen maar toen vond ik die jongen al niet meer leuk en dat zei hij tegen zijn vriendin maar die geloofde er nix van maarja lekker boeiend voor haar
het is overigens uit tussen die twee
__________________
Kisses NightQueen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 19:13
Eek the Cat
Eek the Cat is offline
Citaat:
lady_x schreef:
14 februari is gewoon een dag uitgekozen voor de commercie allemaal prulletjes worden verkocht en zoveel betekenis heeft dat nu ook weer niet, voor mij is dat dus een gewone dag
Ben ik helemaal met je eens..Het is een ontzettende commercie en heeft voor mij dan ook totaal geen betekenis, straks moet we elkaar ook met pasen kaarten gaan sturen om maar ff een voorbeeld te noemen..
__________________
It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you're not...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 20:20
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Bah... valentijn sukt..
En inderdaad ik heb geen vriendje
Als ik wel een vriendje had, dan was het waarschijnlijk wel cool.. maar zoals hier voor al werd gezegd, commercieel.. blabla
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:10
Verwijderd
waarom moet valentijns dag nou weer zo rot zijn voor de singles? JIJ maakt er een probleem van want JIJ zit stiekem te wachten voor de brievenbus op een anoniem kaartje ofzo. Je kan ook gewoon de hele dag en het gebeuren erom heen negeren (oke das lastig als je dan gaat shoppen ofzo) maar ja...het is alleen maar een rotdag als je je van alles aan gaat rekken enzo...gewoon niet aan denken en dan is de dag zo voorbij...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:33
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
ik vind het best wel leuk dat Valentijn-gedoe. Het is idd wel erg commercieel, maar het is toch wel eens leuk om elkaar in de bloemetjes te zetten

Maar ik kan wel begrijpen dat het minder fijn is voor de singles. Ik heb wel ooit is met mijn beste vriendin afgesproken dat we elkaar een kaart zouden sturen toen we beide single waren. Kwestie van toch iets te krijgen gelukkig hadden we het jaar nadien allebei een vriend en hebben we dit hopeloos gebaar slechts 1 keer moeten doen
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 15:47
Rhinus
Rhinus is offline
Als ik eens wist waar ze zouw wonen, dan zou het leuk zijn. Maar nu weet ik nie waar ik da kaartje naar toe moet sturen..

Misschien kom ik vanavond nog achter .
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 16:07
~tHe OnE aNd OnLy~
~tHe OnE aNd OnLy~ is offline
aan de ene kant.. is het inderdaad commercieel.. je kan iedere dag laten merken dat je iemand leuk vind

maar aan de andere kant.. vind ik het toch wel romantisch en hoop ik stiekem op een kaartje
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:48
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
danique2 schreef:
waarom moet valentijns dag nou weer zo rot zijn voor de singles? JIJ maakt er een probleem van want JIJ zit stiekem te wachten voor de brievenbus op een anoniem kaartje ofzo. Je kan ook gewoon de hele dag en het gebeuren erom heen negeren (oke das lastig als je dan gaat shoppen ofzo) maar ja...het is alleen maar een rotdag als je je van alles aan gaat rekken enzo...gewoon niet aan denken en dan is de dag zo voorbij...

Natuurlijk wordt het niet een hele erge rotdag voor mij! Ik ben niet van suiker, en ik moet gewoon werken,dus zal er verder niet zo heel veel van mee krijgen. Maar toch, ik vind het wel leuk als je verliefd bent om een kaartje te sturen enzo. Vorig jaar heeft mijn toenmalige vriend het 1 dag voor valentijn uitgemaakt (de slappe zak!)

Maar goed, ik vind nu een jongen wel heel erg leuk. Het is mijn hockeycoach (wat op zich al best fout is) maar nu heeft hij ook nog een vriendin , die ook heel leuk/aardig is. En nee ik ga hem geen kaartje sturen, iig niet met mijn naam eronder. Dat vind ik niet nodig want het wordt nooit wat zolang hij een vriendin heeft.

En ach ik wilde gewoon even klagen, omdat iedereen maar van die lekkere positieve valentijnstopics opent!!!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:50
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
Loes, ik begrijp wat je bedoeld..*troost*

ik vind Valentijnsdag eigenlijk sowieso onzinnig, maar toch heeft het wel wat als je een vriendje hebt ja..of als je een kaartje van iemand krijgt maar geen idee hebt van wie het is...dan is het leuk ja..
maar ik krijg een kaartje waarbij ik al weet van wie het is, en dat gaat eigenlijk alleen maar een teleurstelling worden om dat die jongen al veel te lang gek op me is en maar eens een ander slachtoffer moet gaan zoeken
en verder verwacht ik geen kaartjes ofzo..(maar oke, you'll never know..)

maargoed, zelf ga ik dus ook niks versturen..naja, misschien via i-net een paar vriendschappelijke..
helaas heb ik dus geen leuk vriendje waar ik valentijnsdag mee door kan gaan brengen, maja..wie weet ontmoet ik binnenkort wel weer eens wat leuks


ja dat is ook niet leuk. Hoop voor je dat je snel een leuke jongen ontmoet waar je dan valentijn mee kan inhalen, en morgen succes. Je komt de dag vast wel door!!!!!! En mij gaat het ook wel lukken!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2002, 19:52
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
bah allemaal weer antivalentijn he let me tell you this soms is het echtwel leuk

denk aan:
egoverhogende kaartjes krijgen, of iets aan je vriendin geven ofzo

het kan ook zonder bah-cliche-Iloveyou-rodehartjes-stuff
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:53
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
~tHe OnE aNd OnLy~ schreef:
aan de ene kant.. is het inderdaad commercieel..
dan maak je je eigen kaartje
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:55
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
bah allemaal weer antivalentijn he let me tell you this soms is het echtwel leuk

denk aan:
egoverhogende kaartjes krijgen, of iets aan je vriendin geven ofzo

het kan ook zonder bah-cliche-Iloveyou-rodehartjes-stuff

ik vind valentijn normaal niet zo vervelend. Maar nu wel omdat ik eigenlijk wel wat wil doen, maar het niet kan ivm de vriendin die hij heeft!

__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 20:31
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
nee want ik krijg toch nooit wat


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Valentijns cadeau
dutchboy666
12 13-02-2016 11:10
Liefde & Relatie Bij hem blijven of niet?
Verwijderd
8 17-02-2011 19:25
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau-Topic #3
snoopy
501 27-01-2010 14:59
Liefde & Relatie Valentijnsdag=onzin?!
Lindaa
51 13-02-2005 14:26
Liefde & Relatie zeggen jongens wat ze bedoelen?
Vissertje
39 29-06-2004 17:48
Liefde & Relatie Wat doet Valentijn met je?
Roeleke
83 16-02-2004 09:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.