Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2016, 22:27
jenniferp
jenniferp is offline
Hoi allemaal

Na mijn eerste dag school is het er weer even in gewreven, het maken van een profielwerkstuk staat voor de deur.
Nou heb ik vorig jaar al mijn onderwerp gekozen, namelijk sportfysiotherapie, alleen moet ik nou ook nog met een hoofdvraag komen en laat mijn creativiteit daar nou net stoppen.

Ik hoop dat iemand van jullie wel beschikt over deze gave en misschien nog wel een leuke vraag weet, natuurlijk blijf ik zelf ook nog diep graven naar vragen

Groetjes,
Jennifer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2016, 08:33
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou, maak eens een lijstje van wat een sportfysio doet. Misschien zijn er dingen voor jou onduidelijk die graag wil onderzoeken. Of kies een sport en vraag aan de sporters of er nog veelvoorkomende problemen zijn waarvoor nog geen oplossing is. Steek in je zij bij hardlopen ofzo. Kan een sportfysio daar advies over geven? Dat soort dingen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 10:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Of een bepaalde blessure en hoe sportfysio daarbij kan helpen. Voorkomen en behandelen ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 18:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb je topic even naar huiswerkvragen verplaatst.

Misschien onderzoeken hoe effectief sportfysiotherapie is?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.