Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2018, 10:57
aaronvk2001
aaronvk2001 is offline
I heb dus een vriendin maar ze slikt de pil maar ze bleef ongsteld worden terwijl ze slikte dus ze stopte een weekendje maar in dat weekend hebben we het iets van 8 keer gedaan en daarvan ben ik 5 keer in haar gekomen. Maar toen dacht ik zo van oke dat kan wel maar ze bleek dus 3 dagen niet Geslikt te hebben ze heef ook erg last van stemmings wisslingen en ze wil ook bijna niks meer ze moest bijv huilen omdat ik op een foto niet naar haar keek terwijl derest van de fotos gwn goed waren. Maar ze heeft ook buikpijn enzo en ze zweet best veel dus ik maak me. Zorgen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2018, 11:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Laat je vriendin een zwangerschapstest doen of ga naar de huisarts. En de volgende keer een morning afterpil gebruiken of gewoon condooms natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2018, 11:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Liever condooms dan een morning after pil. Als je seks hebt ben je samen verantwoordelijk, bij twijfel ook een condoom gebruiken. Liever te voorzichtig dan ongewenst zwanger.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-09-2018, 13:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Bedoel je dat je vriendin normaal geen stopweek houdt en de pil steeds doorgebruikt? In dat geval is ze gewoon beschermd als ze een keer toch besluit om een stopweek te houden, ook in die week. Als ze ze normaal al elke maand een stopweek houdt en ze is nu extra dagen gestopt dan is ze niet beschermd. Ze kan een zwangerschapstest doen vanaf twee weken nadat jullie seks gehad hebben. Eerder heeft geen zin.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-09-2018, 14:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Liever condooms dan een morning after pil. Als je seks hebt ben je samen verantwoordelijk, bij twijfel ook een condoom gebruiken. Liever te voorzichtig dan ongewenst zwanger.
Goede aanvulling, ik zie dat ik dit niet erg duidelijk neergezet heb 😅. Map is dus echt een soort 'laatste redmiddel' om niet zwanger te worden.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2018, 16:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goede aanvulling, ik zie dat ik dit niet erg duidelijk neergezet heb 😅. Map is dus echt een soort 'laatste redmiddel' om niet zwanger te worden.
Precies
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-09-2018, 17:25
jaap11
jaap11 is offline
Daar kom je over 9 mnd achter😉
Met citaat reageren
Oud 30-09-2018, 18:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Daar kom je over 9 mnd achter😉
Ja dit is dus echt een waardeloze en domme reactie. Trollen doe je maar op onzin.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2018, 08:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Bedoel je dat je vriendin normaal geen stopweek houdt en de pil steeds doorgebruikt? In dat geval is ze gewoon beschermd als ze een keer toch besluit om een stopweek te houden, ook in die week. Als ze ze normaal al elke maand een stopweek houdt en ze is nu extra dagen gestopt dan is ze niet beschermd. Ze kan een zwangerschapstest doen vanaf twee weken nadat jullie seks gehad hebben. Eerder heeft geen zin.
Dit.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Is ze zwanger?
Thomas6.0
6 03-04-2017 21:45
Lichaam & Gezondheid Help! Is ze zwanger? We zijn 16 jaar...
ricardoalonso
19 10-07-2012 09:37
Flora & Fauna Mijn poes heeft een mega dikke buik, maar is niet zwanger!!
sojamelk
4 10-06-2009 20:06
Seksualiteit grote kans dat ze zwanger is?
Dobomobo
20 01-01-2005 21:08
Lichaam & Gezondheid Is er kans dat ze zwanger is?
Verwijderd
6 25-07-2004 17:05
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.