Oud 15-11-2018, 13:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mwah, Bayer, GSK, of AstraZeneca doen qua cashflow labels als Sony Music Entertainment of Universal Music Group wel verbleken hoor

Maar natuurlijk. En ze maken ook andere producten! Maar wat is je punt?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 15-11-2018, 13:54
Verwijderd
Dat het een onzinnige parallel is, qua geldstromen, R&D, risk management, implicaties, und so weiter.
Oud 15-11-2018, 13:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Moet zeggen dat S02 van The Wire toch wel een koude douche was in den beginne -- duurde even voor ik daar overheen was. Maar wat je zegt Carnie, The Wire en SFU zijn twee onwaarschijnlijk gave series op eenzame hoogte.
Daar ben ik vorige keer afgehaakt.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-11-2018, 14:25
Verwijderd
Mjah. GS zijn in het algemeen grote boeven maar ik vind ze hier niet zo veel raars zeggen. Natuurlijk - begrijp me niet verkeerd - zou ik liever in een wereld leven waar dit soort one shot cures de norm/prioriteit hadden, ik hoop dat het eigenlijk niet nodig is dat ik dit zeg. Dat zegt die man van GS nota bene ook zelf... "While this proposition carries tremendous value for patients and society, it could represent a challenge for genome medicine developers looking for sustained cash flow." Hij benoemt letterlijk zelf het probleem.
Oud 15-11-2018, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Lekkere chaos in het lagerhuis.
Smullen, niet?
Oud 15-11-2018, 22:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik blijf hopen op een tweede referendum. Flinke chaos kan daarbij helpen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 16-11-2018, 05:14
Verwijderd
Een referendum heeft alleen maar zin als het gekoppeld wordt aan verkiezingen, anders krijg je dezelfde kutopkomst. Vanwege al het gezeik wat er is geweest is er een negatiever beeld ontstaan bij een groot deel van de bevolking over de EU en de opmerking van Macron over een EU-leger heeft ook geen vrienden gemaakt in GB.
Oud 16-11-2018, 08:19
Verwijderd
Ik was niet al te lang geleden in Schotland bij een bevriend koppel dat hier ook wel bekend is. ;-) K. zit echt wel in de politiek, zijn moeder zat in het Schotse parlement en zo. Hebben het ook over Brexit gehad. Alhoewel zij tegen gestemd hebben, zijn ze geen voorstander van een nieuw referendum, en volgens hem was dat ook het brede sentiment van veel tegenstemmers. Er is nu eenmaal gestemd, let's get on with it in plaats van om de twee jaar een referendum en een land dat jarenlang in de greep is van dit onderwerp. Kan ik eigenlijk wel volgen
Oud 16-11-2018, 10:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Alleen blijkt uit peilingen dat er momenteel misschien een meerderheid is voor remain. Zeker omdat het leave-kamp zo krap won, lijkt het me niet vreemd om die vraag nog eens te stellen. Dat hele 'let's get on with it' is voor mij dan ook eerder gelijkluidend met slaapwandelend de afgrond in. Bij iets dat vrijwel zeker zo ingrijpend en schadelijk is als het uittreden uit de EU, moet je in mijn ogen terug kunnen komen op je beslissing.

Los daarvan vind ik dat zoiets ingrijpends als dit nooit opgehangen had moeten worden aan een simpel referendum. De procedure voor zou op z'n minst vergelijkbaar moeten zijn met die voor een grondwetswijziging in Nederland. In dit opzicht is dat hele 'let's get on with it' dubbel roekeloos.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 16-11-2018, 10:52
Verwijderd
Dat referendum was natuurlijk waanzin, voor de rest overdrijf je schromelijk.

Waarom referendum waanzin? Ten eerste al het feit dat er maar twee opties waren, terwijl het overduidelijk is dat het Brexit-kamp bestaat uit een grote waaier aan voorkeuren die elkaar ronduit bijten. Bekijk alleen al deze schitterende logica:

- De grens tussen Ierland en Noord-Ierland moet open blijven zoals nu
- De grens tussen Noord-Ierland en Groot-Brittannië (het eiland bedoel ik dus) moet open blijven zoals nu
- Maar de grens tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk moet wijzigen/harder worden!

Dit is uiteraard feitelijk onmogelijk* maar wel wat "Brexit" wil. En dat ontstaat doordat je een wirwar van meningen en betekenissen van Brexit door elkaar hebt.

Er zijn nog veel meer redenen waarom dat referendum een slecht idee was maar deze is nu al tijden zo overduidelijk...

*ok, niet feitelijk onmogelijk. Ierland kan uit de EU stappen natuurlijk. Het VK kan Ierland binnenvallen. Er zijn mogelijkheden.
Oud 16-11-2018, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Alleen blijkt uit peilingen dat er momenteel misschien een meerderheid is voor remain. Zeker omdat het leave-kamp zo krap won, lijkt het me niet vreemd om die vraag nog eens te stellen. Dat hele 'let's get on with it' is voor mij dan ook eerder gelijkluidend met slaapwandelend de afgrond in. Bij iets dat vrijwel zeker zo ingrijpend en schadelijk is als het uittreden uit de EU, moet je in mijn ogen terug kunnen komen op je beslissing.

Los daarvan vind ik dat zoiets ingrijpends als dit nooit opgehangen had moeten worden aan een simpel referendum. De procedure voor zou op z'n minst vergelijkbaar moeten zijn met die voor een grondwetswijziging in Nederland. In dit opzicht is dat hele 'let's get on with it' dubbel roekeloos.
Tering zeg wat ben je toch een elitair monster En nog steeds is een grotere hoeveelheid voor geen nieuw referendum dan wel, met maarliefst 41% vs 40% en 52% wil remain vs 48% brexit en die marges zijn gewoon te klein.

Ik vind het echt verbazingwekkend hoe je dit zo even durft te relativeren vanuit je eigen positie, onbegrijpelijk.
Oud 16-11-2018, 11:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een referendum heeft alleen maar zin als het gekoppeld wordt aan verkiezingen, anders krijg je dezelfde kutopkomst.
dat sowieso. Maar ik weet het niet of een nieuw referendum zo onzinnig is: Nu ligt er een daadwerkelijk """plan""" waar men over kan stemmen en waarvan het nodige doorberekend kan worden zodat de gevolgen een stuk concreter zijn voor Joe Public.

meanwhile
https://www.belfasttelegraph.co.uk/v...-37532428.html




Oh, en ben benieuwd of May het gaat redden ;o


SkyNewsBreakSky sources: All government whips have been told to cancel any engagements today and return to London as a source close to the whip's office says a no confidence vote in the Prime Minister is now "likely"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-11-2018, 11:39
Verwijderd
Citaat:
dat sowieso. Maar ik weet het niet of een nieuw referendum zo onzinnig is: Nu ligt er een daadwerkelijk """plan""" waar men over kan stemmen en waarvan het nodige doorberekend kan worden zodat de gevolgen een stuk concreter zijn voor Joe Public.

meanwhile
https://www.belfasttelegraph.co.uk/v...-37532428.html

[afbeelding]



Oh, en ben benieuwd of May het gaat redden ;o


SkyNewsBreakSky sources: All government whips have been told to cancel any engagements today and return to London as a source close to the whip's office says a no confidence vote in the Prime Minister is now "likely"
Gogogo!
Oud 16-11-2018, 11:45
Verwijderd
In other news: Er zijn blijkbaar mannen die vinden dat hun vrouw moet stoppen met borstvoeding omdat deze mannen "hun borsten wel weer terug willen."

Gelijk hebben ze. Het moet niet zo zijn dat vrouwen ook maar het idee krijgen dat ze iets over hun eigen lichaam te zeggen hebben. Idioterie allemaal.
Oud 16-11-2018, 12:53
Verwijderd
Ik snap echt niet waar ze het lef vandaan halen... Het is gewoon body shaming en als het nou nog is omdat iemand vrijwillig veel te dik is...
Oud 16-11-2018, 12:56
Verwijderd
Valt dit niet onder bodu appropriation? Mannen die vinden dat eem vrouwenlichaam van hen is?
Oud 16-11-2018, 14:12
Verwijderd
Oh zou kunnen!
Oud 16-11-2018, 14:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het is ook wel heftig dat mannen die melkproducerende rondingen die van nature het doel hebben om een baby van voeding te voorzien, ineens moeten delen met het kind. Toch wel een hele opoffering voor de man, zeker omdat dat komt nadat ze ook de bevalling enzo al hebben doorstaan........!!
Oud 16-11-2018, 14:37
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
In other news: Er zijn blijkbaar mannen die vinden dat hun vrouw moet stoppen met borstvoeding omdat deze mannen "hun borsten wel weer terug willen."

Gelijk hebben ze. Het moet niet zo zijn dat vrouwen ook maar het idee krijgen dat ze iets over hun eigen lichaam te zeggen hebben. Idioterie allemaal.
Is dit ineens een ding ofzo? Ik weet dat idioten bestaan maar is dit ineens erger geworden?
__________________
Forumdownie
Oud 16-11-2018, 14:55
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
nee hoor, die rondingen zijn er om mannen aan zich te binden; voor melk maken hoeven ze niet rond te zijn; cupmaat doperwt doet het zo goed als cup gstq.

inleveren dus.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 16-11-2018, 15:03
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Het VK kan Ierland binnenvallen. Er zijn mogelijkheden.
dit zou een hoop oplossen

ook fijn voor elizabeth als haar rijk eindelijk weer eens groeit
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 16-11-2018, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Het is ook wel heftig dat mannen die melkproducerende rondingen die van nature het doel hebben om een baby van voeding te voorzien, ineens moeten delen met het kind. Toch wel een hele opoffering voor de man, zeker omdat dat komt nadat ze ook de bevalling enzo al hebben doorstaan........!!
Ja. Ik snap hun leed goed hoor. Kan het me goed voorstellen.
Citaat:
Is dit ineens een ding ofzo? Ik weet dat idioten bestaan maar is dit ineens erger geworden?
Ik denk dat dat er altijd al is geweest, maar dat het mij nu pas opvalt omdat ik er nu pas mee te maken heb en eerder niet.
Oud 16-11-2018, 16:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
As part of its transparency report, Facebook is also publishing its latest Community Standards Enforcement Report. In it, the company highlights its efforts in removing content that violates Facebook guidelines, including "adult nudity and sexual activity, fake accounts, hate speech, spam, terrorist propaganda, and violence and graphic content," as well as two new categories: bullying and harassment, and child nudity and sexual exploitation of children. The timeline covered is April through September of 2018.

There's a lot to unpack here, but at a high level Facebook says it removed over 1.5 billion fake accounts from April through September, up from the 1.3 billion accounts it removed in the previous six months. If you were wondering just how widespread false content and accounts are on the platform, wonder no more.
1.5 miljard maar.

:')
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-11-2018, 16:36
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik vraag me wel af hoe dat dan werkt. op mijn fb-tijdlijn is 99% wat ik zie afkomstig van mensen die ik echt ken, van echte bedrijven die ik geliket heb, of van groepen die duidelijk geen echte mensen zijn zoals semigrappige websites waar mijn vriendjes op reageren ('tag je vriend met de letter A in zijn naam en hij moet mcdonalds bestellen' )

of zouden er dan zoveel fake accounts zijn die tokkies opfokken onder populaire berichten van de telegraaf en politieke partijen enzo?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 16-11-2018, 16:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik vraag me wel af hoe dat dan werkt. op mijn fb-tijdlijn is 99% wat ik zie afkomstig van mensen die ik echt ken, van echte bedrijven die ik geliket heb, of van groepen die duidelijk geen echte mensen zijn zoals semigrappige websites waar mijn vriendjes op reageren ('tag je vriend met de letter A in zijn naam en hij moet mcdonalds bestellen' )

of zouden er dan zoveel fake accounts zijn die tokkies opfokken onder populaire berichten van de telegraaf en politieke partijen enzo?

moh, het gros van die verwijderde fake accounts is niet zo heel boeiend zo te lezen:

Citaat:
We also took down more fake accounts in Q2 and Q3 than in previous quarters, 800 million and 754 million respectively. Most of these fake accounts were the result of commercially motivated spamattacks trying to create fake accounts in bulk. Because we are able to remove most of these accounts within minutes of registration, the prevalence of fake accounts on Facebook remained steady at 3% to 4% of monthly active users as reported in our Q3 earnings.

alhoewel 3 tot 4% nog steeds vrij veel is vind ik
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-11-2018, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Het is ook wel heftig dat mannen die melkproducerende rondingen die van nature het doel hebben om een baby van voeding te voorzien, ineens moeten delen met het kind. Toch wel een hele opoffering voor de man, zeker omdat dat komt nadat ze ook de bevalling enzo al hebben doorstaan........!!
Hoe meer ik er over nadenk hoe minder ik het begrijp. Ik hou van bijna alle borsten, op het moment dat ik een vrouw borstvoeding zie geven (en de meeste vriendinnen en zelfs collegae die ik heb) doen dat gewoon waar ik bij ben. Ik snap het echt gewoon niet. Wtf is het probleem?
Oud 16-11-2018, 18:42
Verwijderd
Citaat:
moh, het gros van die verwijderde fake accounts is niet zo heel boeiend zo te lezen:




alhoewel 3 tot 4% nog steeds vrij veel is vind ik
Op een miljard of twee inderdaad best heel erg veel, vooral omdat ze bepaalde gebieden vooral targeten dus dat percentage neemt toe naar 10% in de VS ofzo als ik me niet vergis.
Oud 16-11-2018, 19:18
Verwijderd
Wat ik ook mooi vind is "ik voed niet openbaar want mijn man wil niet dat anderen mijn borsten zien wat moet ik nu doen?"
Je man vervangen door een normaal exemplaar. Of gewoon lekker over je eigen lijf beslissen. Kan ook.
Oud 16-11-2018, 19:45
Verwijderd
Ja, echt, het is gewoon een fucking lichaamsdeel. DEAL WITH IT.
Oud 16-11-2018, 19:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hoi serieuze mensen. Ik heb gedronken en ben nu vet misselijk
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-11-2018, 20:23
Verwijderd
Citaat:
nee hoor, die rondingen zijn er om mannen aan zich te binden; voor melk maken hoeven ze niet rond te zijn; cupmaat doperwt doet het zo goed als cup gstq.

inleveren dus.
Oud 16-11-2018, 21:01
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hoi serieuze mensen. Ik heb gedronken en ben nu vet misselijk
dat is het betere werk
__________________
Forumdownie
Oud 16-11-2018, 21:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Komt wel goed popje. Glaasje water en even liggen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-11-2018, 21:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hoi serieuze mensen. Ik heb gedronken en ben nu vet misselijk
Jezus, het was nog niet eens 20.00 u, het gaat weer hoor
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-11-2018, 22:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Jezus, het was nog niet eens 20.00 u
lekker bezig ewaa
Oud 17-11-2018, 12:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn oppaskindjes zitten vol spanning voor de tv
Oud 17-11-2018, 13:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn oppaskindjes zitten vol spanning voor de tv
Vriendje woont in het centrum en had nog nooit een Sinterklaas intocht meegemaakt. We hebben eerst langs de kant van de weg even staan kijken, en zijn daarna naar zijn huis gegaan om uit het raam naar de optocht te kijken. Hij was echt blown away omdat er zo veel pieten en andere mensen met Sinterklaas mee liepen en reden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-11-2018, 16:03
Verwijderd
Nog nooit een Sinterklaas intocht mee gemaakt?
Oud 19-11-2018, 16:29
Verwijderd
Engelsman. Ik heb overigens volgens mij ook nog nooit een sinterklaasintocht meegemaakt. Maar ik ben dan ook een vuile kutallochtoon.
Oud 19-11-2018, 16:29
Verwijderd
Wat vindt Geenstijl eigenlijk van het zwartepietendebat? Laten we eens kijken naar een bericht uit 2012 (!). Laat u verrassen!

https://www.geenstijl.nl/3211311/ja_...zwarte_piet_r/
Oud 19-11-2018, 16:39
Verwijderd
Laatst las ik in een discussie hierover "jij heb geeneens kindere dus waarom heb jij hier een mening over? Ik praat nog wel eens met je als je je kindere moet uitleggen waarom mensen vinden dat zwarte piet niet mag en waarom zwarte piet ineens un kleur heeft."
Oud 19-11-2018, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Engelsman. Ik heb overigens volgens mij ook nog nooit een sinterklaasintocht meegemaakt. Maar ik ben dan ook een vuile kutallochtoon.
Oke van een BUITELANDER kan ik het wel begrijpen, maar je hebt het toch wel eens op tv gezien?

Laatst gewijzigd op 19-11-2018 om 17:20.
Oud 19-11-2018, 17:17
Verwijderd
Lol, wat een mooie tokkieredenering.
Oud 19-11-2018, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Laatst las ik in een discussie hierover "jij heb geeneens kindere dus waarom heb jij hier een mening over? Ik praat nog wel eens met je als je je kindere moet uitleggen waarom mensen vinden dat zwarte piet niet mag en waarom zwarte piet ineens un kleur heeft."
Had deze persoon toevallig ook vrienden met een bruine/zwarte kleur/negers/zwarten en was dus niet racistisch?
Oud 19-11-2018, 17:23
Verwijderd
Is niet te sprake gekomen. Wel zei ze nog dat tegenstanders van zwarte Piet racistisch zijn, zij willen namelijk de Nederlandse cultuur weg hebben.
Oud 19-11-2018, 17:25
Verwijderd
Ahja!! Nouja, we zijn dan ook allemaal NSB-ers he.
Oud 19-11-2018, 17:33
Verwijderd
Daarover gesproken trouwens, wat een heerlijke tijd om mijn stuk af te schrijven.
Oud 19-11-2018, 18:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het enige argument van pro waar ik nog in kan komen is dat het wel helpt bij het onherkenbaar maken van bekenden, maar ik denk niet dat dat vaak nodig is.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-11-2018, 18:46
Verwijderd
Dat kan ook prima met een andere kleur. Los van wat je er van vindt, is het pro argument dat ik het meeste voor bij zie komen vooral "het is altijd zo geweest" en ik snap niet dat mensen niet in de gaten hebben dat dat geen argument is.
Oud 19-11-2018, 19:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik denk wel dat roetvegen minder effectief zijn, maar geen idee of dat zo is. Vraag me verder ook af of elke kleur even effectief is. Of dat kinderen toch door de hele suggestie alles geloven.

En ja traditie is gewoon een drogreden natuurlijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.