Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2018, 19:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
emg ik wist niet dat je sindskort in ChromeOS gewoon out of the box een Linux VM kan installeren. Nu heb ik al helemaal geen windowsmachine meer nodig
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 27-11-2018, 19:10
Verwijderd
Ik heb nog steeds Windows nodig helaarsch.
Oud 27-11-2018, 19:11
Verwijderd
Als ik m'n nieuwe 2TB SSD heb volgende maand voor de server, dan ga ik die plex bak migreren naar Ubuntu met docker containers voor alle meuk en policy based routing.
Oud 27-11-2018, 19:11
Verwijderd
Niet Ubuntu, de Unraid appliance.
Oud 27-11-2018, 19:17
Verwijderd
nurts
Oud 27-11-2018, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog steeds Windows nodig helaarsch.
Ik ook. Games en poker clients :/
Oud 27-11-2018, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Als ik m'n nieuwe 2TB SSD heb volgende maand voor de server, dan ga ik die plex bak migreren naar Ubuntu met docker containers voor alle meuk en policy based routing.
Neig toch nog meer naar KVM/QEMU over het algemeen.
Oud 28-11-2018, 00:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Oh, als iemand kekke tips voor Praag heeft, kom maar door!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-11-2018, 00:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Honest Guide heeft wel altijd leuke videos over niet super toeristische dingetjes in Praag. Van Hipster gedoe tot mooie plekken enzo.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-11-2018, 06:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Joodse wijk is erg gaaf!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2018, 07:24
Verwijderd
Das juist de supertoeristische kant.
Oud 28-11-2018, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Neig toch nog meer naar KVM/QEMU over het algemeen.
Is teveel gedoe, voor docker zijn er images en policy based routing is echt veel eenvoudiger met die dingen. Als ik voor jouw ding zou gaan zou ik eerder kijken naar Proxmox.
Oud 28-11-2018, 07:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Das juist de supertoeristische kant.
Hij vroeg om kekke tips, niet om niet-supertoeristische tips.

Verder wel goed geslapen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2018, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Hij vroeg om kekke tips, niet om niet-supertoeristische tips.
Ja, maar als iemand naar Parijs gaat dan ga je de Eiffeltoren toch niet aanraden Daar kom je zowat niet omheen. Das met Praag ook wel zo. Waarschijnlijk zit het hotel om de hoek ofzo.

Citaat:
Verder wel goed geslapen?
Uurtje of 10. Jij?
Oud 28-11-2018, 07:47
Verwijderd
Wat ik dus wilde zeggen: Met ANWB-antwoorden is in zo'n topic niet echt iemand geholpen.
Oud 28-11-2018, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Is teveel gedoe, voor docker zijn er images en policy based routing is echt veel eenvoudiger met die dingen. Als ik voor jouw ding zou gaan zou ik eerder kijken naar Proxmox.
Het idee van een container neerplempen staat mij een beetje tegen omwille security en control. Besef dat met een valid source dat 't geen issue is, maar ja he, ies gevoel. Ik vind het prettiger om zelf VMs in te richten, maar dat kan ook wel komen omdat ik domweg best wat ervaring heb met de KVM-QEMU/libvirtd-techniek (in combinatie met LVM) en daarom snel exact kan doen wat ik wil, van inrichten tot optuigen van backup & restore-regime.
Oud 28-11-2018, 09:31
Verwijderd
Aan De Telegraaf vertelt ze dat ze regelmatig is afgewezen door theaterdirecties. "Van theaterdirecteuren hoorde ik: 'we hebben al drie vrouwen en vier allochtonen geboekt dit seizoen, dus nee'. Of 'we hebben liever vrouwen die zingen'. 'Heb je dat ook tegen Theo Maassen gezegd', vraag ik mij dan af. Daar moet je geen vrede mee hebben. Mijn middelvinger is: harder werken en nog beter worden. Ik kóm in dat theater te staan. Wat dat betreft ben ik net een soort kakkerlak."

Soundos vergelijkt zichzelf met Theo Maassen Dat kind komt ernstig kwaliteit tekort.
Oud 28-11-2018, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Het idee van een container neerplempen staat mij een beetje tegen omwille security en control. Besef dat met een valid source dat 't geen issue is, maar ja he, ies gevoel. Ik vind het prettiger om zelf VMs in te richten, maar dat kan ook wel komen omdat ik domweg best wat ervaring heb met de KVM-QEMU/libvirtd-techniek (in combinatie met LVM) en daarom snel exact kan doen wat ik wil, van inrichten tot optuigen van backup & restore-regime.
Geen directe hardwaretoegang met NVidia
Oud 28-11-2018, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Geen directe hardwaretoegang met NVidia
Ha ja, dat is voor mij een non-issue
Oud 28-11-2018, 09:48
Verwijderd
Citaat:
"Van theaterdirecteuren hoorde ik: 'we hebben al drie vrouwen en vier allochtonen geboekt dit seizoen, dus nee'. Of 'we hebben liever vrouwen die zingen'. 'Heb je dat ook tegen Theo Maassen gezegd', vraag ik mij dan af. .
"Sorry Theo, we hebben al drie vrouwen geboekt" wtf dat zou pas een mooie reactie zijn
Oud 28-11-2018, 10:10
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
als je nooit in praag bent geweest moet je gewoon de supertoeristische dingen doen want het is allemaal mooi en hopelijk is het buiten de zomer ook niet zo bizar druk
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 28-11-2018, 10:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Honest Guide heeft wel altijd leuke videos over niet super toeristische dingetjes in Praag. Van Hipster gedoe tot mooie plekken enzo.

Ga ik checken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-11-2018, 13:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
En een beetje de verschillende districten doorlopen als je tijd te veel hebt. Dan vind je altijd wel een kekke tent voor bier en eten. Ik heb zo belachelijk goeie goulash 'gevonden'
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-11-2018, 20:14
Verwijderd
Wat een walgelijke schijtdebiel: https://www.dumpert.nl/mediabase/757...t_publiek.html
Oud 28-11-2018, 20:16
Verwijderd
En Peter R ook wel een beetje maar hij heeft hier gewoon 100% gelijk en het is natuurlijk ongelofelijk dom om je collectief aangesproken te voelen bij algemene statistische observaties. Het zegt ongelofelijk veel over de groep die zich aangesproken voelt in ieder geval.
Oud 28-11-2018, 20:21
Verwijderd
Ah ja dat ging ik nog even kijken naar aanleiding van consternatie en walging all over.
Oud 28-11-2018, 22:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
https://www.theguardian.com/football...1974-world-cup

Pff, wat een tragiek
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-11-2018, 16:29
Verwijderd
Conflict does occur between members of different supercolonies. In 1997, UC San Diego researchers observed fighting between different Argentine ants kept in lab, and in 2004 scientists began to map out the boundaries of the different supercolonies that clashed in San Diego. On the border of the Very Large Colony and the Lake Hodges Colony thirty million ants die each year on a battlefront that covers miles.[12]
Oud 30-11-2018, 18:56
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Ik kan denk ik algemener stellen: "Mensen hebben gemiddeld genomen een te positief beeld over zichzelf."

Verder altijd mooi als iemand een makkelijk te verdedigen standpunt inneemt dat toch tot veel weerstand leidt in het publiek. Ik vind het wel jammer dat hij niet even uitlegt waarom het zo logisch is om dit te zeggen.
Oud 04-12-2018, 08:37
Verwijderd
Wij waren bij mijn ouders en ik ging de hond uitlaten. Doris in de draagdoek en gaan met die banaan. Hond ben je normaal kwijt zodra de riem af gaat, dan struint hij overal en nergens. Nu ging hij geen 15 meter bij ons vandaan en bleef regelmatig staan kijken waar we waren. Ik had wel al gehoord dat hij beschermend gedrag liet zien wanneer mijn moeder met mijn neefje op pad was, maar dit had ik nog niet eerder gezien
Oud 04-12-2018, 08:54
Verwijderd
Kronos deed dat ook, beetje om de dames heen blijven drentelen
Oud 04-12-2018, 09:27
Verwijderd
Kronos de seksist Beetje veronderstellen dat vrouwen weaklings zijn die beschermd moeten worden, hoe paternalistisch
Oud 04-12-2018, 09:59
Verwijderd
DJ Martin Solveig vraagt voetbalster van het jaar te twerken op podium: de Gouden Bal is voor het eerst uitgereikt aan een vrouwelijke voetbalster. Ada Hegerberg heeft de prijs gewonnen en schreef zodoende geschiedenis. De Olympique Lyon-speelster werd in verlegenheid gebracht toen haar werd gevraagd op het podium te twerken.

Serieus, wát een dorpsgek.
Oud 04-12-2018, 10:58
Verwijderd
Mbappé mocht meteen daarna zijn prijs ophalen en die kop was redelijk priceless "wtf zei die gast nou net???"
Oud 04-12-2018, 11:47
Verwijderd
Lol mooi allemaal 😎
Oud 04-12-2018, 17:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Haha Jezus die Daniel is me er toch eentje.
Ik snap zijn collega's nu denk ik.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-12-2018, 17:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Haha Jezus die Daniel is me er toch eentje.
Ik snap zijn collega's nu denk ik.
Inderdaad lol
Oud 04-12-2018, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Kronos deed dat ook, beetje om de dames heen blijven drentelen
Ik ken dat helemaal niet van Jimi, dus ik vond het echt enorm leuk.
Citaat:
Kronos de seksist Beetje veronderstellen dat vrouwen weaklings zijn die beschermd moeten worden, hoe paternalistisch

Citaat:
Haha Jezus die Daniel is me er toch eentje.
Ik snap zijn collega's nu denk ik.
Nee joh, zijn collega's zijn degene die het fout hebben. Het ligt niet aan hem! Hij doet enorm z'n best.
Oud 04-12-2018, 18:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Die collega's zijn inderdaad het probleem, echt idioten! Ze mogen van mij lekker vuilnisman worden!!!1 Daniel verdient beter!!1111111111111111
Oud 04-12-2018, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ken dat helemaal niet van Jimi, dus ik vond het echt enorm leuk.


Nee joh, zijn collega's zijn degene die het fout hebben. Het ligt niet aan hem! Hij doet enorm z'n best.
Net zoals die domme puddingbuks, "het is de schuld van iedereen behalve meselluf".
Niet dat ik niet ook zo was op die leeftijd, maar als mijn ouders ingrepen dan had ik niet echt een andere keus dan luisteren.
Oud 04-12-2018, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Net zoals die domme puddingbuks, "het is de schuld van iedereen behalve meselluf".
Niet dat ik niet ook zo was op die leeftijd, maar als mijn ouders ingrepen dan had ik niet echt een andere keus dan luisteren.
Ik vind dat inderdaad ook een.... Bijzonder verhaal.
Oud 06-12-2018, 19:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je ouders helpen met facebook en computerproblemen altijd super grappig.
Gewoon al flippen als ik een tabblad open doe om te googlen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-12-2018, 20:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je ouders helpen met facebook en computerproblemen altijd super grappig.
Gewoon al flippen als ik een tabblad open doe om te googlen.
Wanneer ouders google typen op google
Oud 07-12-2018, 13:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-12-2018, 16:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
OOOEEEEEH HYPE
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-12-2018, 16:43
Verwijderd
Oud 08-12-2018, 00:35
Verwijderd


Gruwelijk. Eén van de beste zangeressen van Nederland. Ga naar 08:27 als je echt geen tijd of trek hebt.
Oud 08-12-2018, 01:23
Verwijderd
Ja mensen, deze categorie zie je niet op televisie in Nederland hoor ('t is Floor Jansen, oud-After Forever die daar de sterren van de hemel staat de zingen).
Oud 10-12-2018, 09:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Andy
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-12-2018, 19:31
Verwijderd
Ja dus, recentelijk opnieuw The Witcher 2 uitgespeeld (Iorveth's path in plaats van Roche) na The Witcher 3 met alle DLC. Maar wat nu dan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.