Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2009, 15:54
sarahanna
sarahanna is offline
Hallo,

Ik heb sinds kort een vriendje.
We hebben alleen een probleem.
Telkens als we iets af willen spreken is het:
Wat wil jij doen?
Ja ik weet het niet.
Wat vind jij leuk?
Enz enz.
Ik kan zelf niet zo goed meer iets bedenken wat leuk is om te doen
We hebben: zwembad, bios, restaurant al gehad.
Wat vinden jongens nou leuk om te doen?
Ik bedoel jullie spreken toch ook met elkaar af?

Dankjewel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2009, 11:30
Keldion
Keldion is offline
probeer elkaar niet altijd te verkmaken op zon manier.
als je een langdurige relatie ingaat dan zal je ontdekken dat als je alleen maar leuke dingen blijft doen
het opeengeven moment ook saaie word en bovendien kost het veel geld

probeer dingen zoals samen praten, tv kijken of een bordspelletje doen

ikzelf heb nu een relatie van 2.5 jaar en wij doen erg veel veel met elkaar maar houden ook genoeg afstand nu en dan.
je moet je relatie niet proberen te pushen met alleen maar leuke dingen doen want er komt een tijd. dat de leuke dingen dan saaie worden.
en die dingen moeten juist speciaal blijven

(een tip zoek een leuke serie uit die jullie samen kunnen gaan kijken zoals lost, house, start trek etc.)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 13:47
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik verplaats deze naar Tieners&Pubers, ik denk dat 'ie daar wel past
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 14:22
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Gewoon een beetje zitten kletsen/hangen/ chillen/hoe jij het wil noemen.
Filmpje kijken, of zelf initiatief nemen! ;-) Dat kan ook wel worden gewaardeerd.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 15:28
Verwijderd
Gewoon thuis een film kijken, als je alleen thuis bent/op je kamer kan zitten. Dan hoef je niet naar een bioscoop waar je niet kan praten oid.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 16:38
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Idd thuis dingen doen als tv/film kijken spelletjes enz is het leukst
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 13:02
Verwijderd
Mijn advies: wissel het een beetje af... je hoeft niet altijd ergens 'heen' of dingen te 'doen'. Je kunt ook gewoon een keer een goed serieus gesprek hebben over je familie, of over vrienden. Je kunt ook gezellig naar vrienden toegaan een avondje (als het natuurlijk een beetje klikt tussen je vrienden en je vriendin, das dan wel zo handig )
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 20:04
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Zorg dat je elkaar leert kennen En heb idd geen verplichtingen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 18:32
Verwijderd
als ik met mijn maten iets ga doen is dat meestal chillen; bij iemand thuis of ergens lekker buiten hangen, ouwehoeren, bier drinken en blowen dus. als we ergens binnen kunnen zitten een film kijken, of multiplayer spelletjes op een xbox spelen. niet veel nuttigs iig
maarja, ik ken maar weinig meisjes die dat ook als favoriete tijdsbesteding hebben, dus niet echt een goed voorbeeld van wat je met je vriendin zou kunnen gaan doen zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 12:25
gobloid
gobloid is offline
heel simpel, jongens (de lieve jongens en niet van die sjonbakke die gewoon met je willlen neuken) willen hun meisje gelukkig maken... dat hoeft niet in een bioscoop of met een etentje.. ga gewoon een filmpje bij hem thuis kijke... of laat hem naar jou toe komen... ik zeg uit ervaring dat dan de leukste gesprekken komen... gewoon gezellig bij hem/haar thuis een filmpje kijke...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 17:17
ScreamxForxYou
Avatar van ScreamxForxYou
ScreamxForxYou is offline
Citaat:
heel simpel, jongens (de lieve jongens en niet van die sjonbakke die gewoon met je willlen neuken) willen hun meisje gelukkig maken... dat hoeft niet in een bioscoop of met een etentje.. ga gewoon een filmpje bij hem thuis kijke... of laat hem naar jou toe komen... ik zeg uit ervaring dat dan de leukste gesprekken komen... gewoon gezellig bij hem/haar thuis een filmpje kijke...
geef ik je gelijk in. Ik en mijn partner zien elkaar 1x in de week, bij zijn of mijn thuis. Dan kijken we wat tv, op kamer gezellig zitten praten enz. En af en toe dat wij eens naar het stad gaan. Wanneer je film bij je thuis kijkt is het natuurlijk ook gratis ! vergeet dat niet.
__________________
When sorrows come, they come not single spies, but in battalions.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 22:42
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Tieten. Er aan zitten of gewoon er naar kijken. Maar goed, daar heb jij weer zo weinig aan.

Gewoon hangen en een film kijken met wat alcoholische versnaperingen mits je de leeftijd daarvoor hebt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 03:27
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Jongens spreken onderling af om samen te gamen, zuipen en voetballen o.i.d., weet niet of je dat kan overnemen. Beter de bovenstaande tips.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 22:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het altijd erg leuk om met mijn vriendje dingen te bakken! Daar hebben we allebei veel plezier in. We bakken dan allebei iets verschillends, zodat we elkaar niet in de weg zitten, maar wel echt iets samendoen. En als het af is, kun je elkaar voeren en met lekkers ergens gaan picknicken of een film kijken of een bordspel doen!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 14:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De dingen die ik doe met m'n maten zijn totaal verschillend van de dingen die ik doe met m'n vriendin
Niet dat ik het een leuker vind dan het ander, maar de hele setting is gewoon anders.

Dingen die ik leuk vind om te doen met m'n vriendin:
Buiten:

- de hond uitlaten
- een terrasje pakken en mensen kijken, afhankelijk van waar je woont lopen er soms geweldige figuren voorbij waar hele gesprekken uit voort kunnen komen.
- in de tuin zitten, ondertussen een spelletje doen (zeeslag/yahtzee/whatever je met z'n 2en kunt doen) en wat praten over van alles.
- 's avonds over het strand/de duinen lopen.
- naar het bos gaan, daar een stukje lopen, eventueel wat te eten/drinken meenemen en ergens op een bankje gaan chillen.
- Hier vlakbij zit een surfschool, altijd leuk om naar amateur kitesurfers te kijken die constant op hun bek klappen , wat dat betreft hebben we wel dezelfde humor

Binnen:
- Filmpje kijken
- Iets bakken (cake/koekjes/taart/brood/avond eten).
- Spelletjes doen (wel iets dat je met z'n 2en kunt doen, zeeslag/wie is het/yahtzee/playstation/whatever).
- Luieren

Verder is zij helemaal in to zelfverzorging (tot in het extreme). Ze heeft altijd wel van die gezichtsmaskers en shit bij, vind ze leuk om op mij te smeren. Ik vind het leuk dat zij dat leuk vind, dus waarom niet
Smeer alleen niet van die zout bucht op je vriend z'n gezicht, dat gaat hij je niet in dank afnemen, die zooi prikt als de tering!
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 16:13
Rdieroos
Rdieroos is offline
Je hoeft niet persee iets met hem te doen..
als je maar bij hem bent.

Echt verliefd koppel kan uren bij elkaar zijn zonder te vervelen.
Blijkbaar zijn jullie niet aan elkaar gewaagt..


xx
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 18:43
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Misschien moet je zinnetje: Wat zullen we gaan doen? - Vervangen door: Zullen we een film gaan kijken? - Of,, Zullen we een spelletje doen?

Als je wat directer bent, zal het vast wel makkelijker gaan.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 12:07
pilow
pilow is offline
Citaat:
Hallo,

Ik heb sinds kort een vriendje.
We hebben alleen een probleem.
Telkens als we iets af willen spreken is het:
Wat wil jij doen?
Ja ik weet het niet.
Wat vind jij leuk?
Enz enz.
Ik kan zelf niet zo goed meer iets bedenken wat leuk is om te doen
We hebben: zwembad, bios, restaurant al gehad.
Wat vinden jongens nou leuk om te doen?
Ik bedoel jullie spreken toch ook met elkaar af?

Dankjewel.
mischien vind hij het wel leuk om ens gezelig thuis vi de zetel met jou naar tv kijken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2009, 21:09
$moky
$moky is offline
ik ging altijd pool spelen met me vriend
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 01:13
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Citaat:
ik ging altijd pool spelen met me vriend
Romantisch

@ TS: Als je hem zijn monogamie wil laten onderhouden zou ik zeggen: afspreken bij degene waar en niemand thuis is óf waar je niet gestoord wordt op je kamer. En daar filmpje kijken, maakt niet uit of het romantisch is of humor.. Je gaat ondertussen toch rotzooien, neem ik aan? Ik zou het wel op handwerk houden, anders misen jullie de film.. Of jij pijpt hem maar dan mis jij de film, of hij beft jou maar dan mist hij de film.. Handwerk dus

Oja, geen hem ook voldoende voeding.. Dat is nou wat een man gelukkig maakt. Eten, een meid en ehm.. een erectie =)
__________________
Ik ben geen echte gynaecoloog, maar ik wil wel even een kijkje nemen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 14:09
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Oja, geen hem ook voldoende voeding.. Dat is nou wat een man gelukkig maakt. Eten, een meid en ehm.. een erectie =)
Ik heb gemerkt dat de liefde van de vrouw eveneens door de maag gaat.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 19:52
$moky
$moky is offline
Citaat:
Romantisch =)
maakt niet uit als het niet romantisch is zo lange het maar leuk is.(het word uit eindelijk wel romantisch..)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 16:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Misschien wat Liselotte ook zei; stel zelf eens wat voor! Maak een wandeling door het park, of kijk een filmpje. Mijn vriendje en ik praten veel, maar niet iedereen vindt daar wat aan . Verder kijken we veel Nederlandse comedie zoals 'Het zonnetje in huis', 'Flodder' en 'Cees en co'. Succes!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 21:24
Syn
Syn is offline
Ik ben 'n jongen en vind zwemmen heel erg tof, verder is naar het strand gaan of een film kijken ook iets wat 'k graag doe.

Kijk een beetje naar wat voor 'n jongen het is, vraag naar z'n hobbies, en stem het daar op af!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 20:49
Verwijderd
seks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk aan meisjes ?
xxanoniempjexx
27 31-05-2015 07:35
Liefde & Relatie Wat vinden jongens nou aantrekkelijk??
FlorenceFlo
4 05-09-2014 19:24
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk aan een meisje?
Koekieex
42 29-06-2013 08:51
Wegwijzen & Voorstellen wat vinden jongens leuk aan meiden?
Vivonia
2 30-09-2012 16:50
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk?
Hachina
208 27-11-2011 13:42
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen?
BrunetJuh
68 12-02-2004 13:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.