Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je een linux-beginner bent (net zoals mij), dan raad ik je aan om een linux live-cd te gaan gebruiken.
Hiermee kan je linux ontdekken zonder dat je de boel moet gaan installeren. Ik heb al vele linux-distributies uitgeprobeert, en vond dat knoppix een van de betere distributies om mee te beginnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon starten en rondkijen.. Maar je leert verder er helemaal niks van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig zijn er manieren om ze beschrijfbaar te maken, maar dat is niet verstandig als je ntfs-partities gebruikt.
||
Citaat:
Als je wat meer wilt leren van Linux en een wat persoonlijkere configuratie wilt installeren, kan je beter een simpele distributie installeren. @Topicstarter: Persoonlijk zou ik Debian adviseren. Een simpele en vrij kale distributie die op een simpel systeem zoals jij dat hebt ook prima kan draaien. Het vereist wel een boel zoekwerk, en het zal best een paar keer foutgaan. Als je bereidt bent er tijd in te steken moet dat geen probleem zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Movie Maker Crasht D: Lychee | 10 | 17-03-2009 17:40 | |
Software & Hardware |
Alternatieve OS'en Praganonut | 94 | 12-11-2007 23:08 | |
Software & Hardware |
Photoshop of The Gimp? pc nerd | 16 | 13-12-2006 21:35 | |
Software & Hardware |
[Linux] Vragen en onduidelijkheden Krekker | 20 | 19-05-2005 21:04 | |
Software & Hardware |
[Linux] Impopulair doordat het te moeilijk is? Krekker | 60 | 10-03-2005 18:24 |