Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die drie weken dat het uit was tussen ons, ging echt door 'n hel. Dus ik zou het onmogelijk zelf kunnen uitmaken nu, dat zou ik mezelf nooit vergeven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor dat ze vreemd ging wist ik al dat het zou gebeuren, het was namelijk een jongen waar ze een tijd verliefd op is geweest. Een vakantievriendje die ze elk jaar weer ziet als ze op vakantie gaat. Maar de voornaamste reden is toch, hoe gek het ook klinkt, haar onzekerheid. Door haar onzekerheid is ze heel erg gevoelig voor wat andere mensen van haar zeggen en denken. Maar niet alleen in negatief opzicht, ook in positief opzicht. Als een jongen zo positief over haar denkt, laat ze zich denk ik makkelijk verleiden. Bij mij is ze daar minder gevoelig voor geworden, aangezien ze zich bij mij nooit onzeker heeft gevoeld. Maar dit heeft er eigenlijk weinig mee te maken allemaal. |
![]() |
||
Citaat:
niet je zusje.
||
Citaat:
Verder... dit klinkt echt niet als een normale relatie. Het lijkt inderdaad wel of ze niet verliefd op je is, maar hoe houdt ze het dan zo lang met je uit, vraag ik me af? Je zegt dat jullie elkaar niet zo vaak zien, en zij jou zo ongeveer op de laatste plek zet, maar hoevaak zien jullie elkaar dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wil je niet een vriendin die echt van jou houdt? Die alleen maar jou wil? Die zich niets van anderen aantrekt en duidelijk laat merken dat ze al een vriend heeft? |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
als de sex goed is, is de relatie ook goed. het draait er niet alleen om maar maakt wel degelijk een groot deel uit! het is iets dat onstaat uit vertrouwen en genegenschap. als dr geen sex is ga je juist aan die 2 dingen twijfelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast kan je er gif op nemen dat ze het zelf uitmaakt als ze iemand tegenkomt die ze wel echt leuk vindt. Dan voel je je helemaal gebruikt.. Als praten niet helpt, kun je misschien eens gas terugnemen en niet meer aan haar trekken om af te spreken, maar het een tijdje afwachten. Dan zie je vanzelf of ze jou mist en jou wil zien.. of niet. Succes. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Die tweede hoeft niet altijd waar te zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
einde of niet van mijn relatie :( v1nA | 11 | 03-06-2015 17:22 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Seksuele geaardheid enerzijds, je relatie anderzijds Castor & Pollux | 26 | 04-10-2007 22:54 | |
Liefde & Relatie |
Relatie is niet wat je er van dacht... SimplyABoy19 | 5 | 01-04-2006 04:27 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie: voel me doodongelukkig Abercrombie | 26 | 14-12-2004 16:25 |