Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 20:32
Jay Snake
Jay Snake is offline
Zoals jullie in de topictitel kunnen zien heb ik op het moment even met een probleempje.

Halverwege december had ik een schoolfeest, voor alle 1e jaars van de lerarenopleiding. Eigenlijk had ik helemaal geen zin om erheen te gaan, maar de middag van’t feest bleef één van de meiden die de kaartjes verkocht, en waarmee ik eenmaal per week dezelfde les volg, maar steeds vragen of ik toch wou komen. Toen zei ik dat ik misschien kwam, nou uiteindelijk toch maar gegaan (Feyenoord speelde immers weer eens brak). Nou eenmaal op de plaats van’t feest aangekomen liep ik naar haar toe en ze leek aangenaam verrast dat ik toch nog was gekomen. Tijdens dat feest weet beter met elkaar kennis gemaakt (zo kwam ik eindelijk der naam te weten), beetje gedanst enz. Op het eind van’t feest had ik der een zoen gegeven.
Volgende dag heb ik via de website van school haar mail opgezocht en der een mailtje gestuurd dat ik het erg gezellig vond en niet veel later werd ik door haar toegevoegd op msn. Binnen een week hadden we ruim 18 uur gechat en toen vond ik wel eens tijd om te vragen of ze zin had om in de kerstvakantie iets leuks te gaan doen. Daar had ze wel zin in en zo gezegd zo gedaan en samen naar de film geweest, na de film nog even de stad in gegaan wat gegeten enz. Vonden het beide een geslaagde dag wat zeker voor herhaling vatbaar was. De volgende avond vertelde ze me dat ze dat ze sinds die middag een vriendje had, maar dat ze toen al dacht dat het niet lang aan zou blijven. Ik baalde natuurlijk als een stekker, maar bleef ondertussen gewoon contact houden met haar, ze weet immers niet dat ik der wel leuk vind. De rest vd vakantie spraken we elkaar egt elke dag (zelfs toen ik een x mijn msn liet aanstaan s’nachts, had ze van 01.00 tot 03.00 berichies gestuurd, van beschrijvingen van haar dag tot word nou wakker, wil met je praten)
Vd week begon school weer, we zien elkaar pas op donderdag dankzij onze “geweldige” roosters. Donderdag na de laatste les liepen we samen richting de tramhalte die ik moet hebben, ze bleef w8en tot de tram kwam en ondertussen vertelde ze dat ze eht ging uitmaken met haar vriend, wat ik natuurlijk erg goed nieuws vond, ze vroeg zelf aan mij hoe ze het moest uitmaken, uiteindelijk kwam de tram eraan en gaven we elkaar een 2 zoenen op de wang en gingen ieders onze eigen weg en zodra we thuis waren meteen weer met elkaar msnen.
De volgende dag hadden we beide een her van een toets, toen zei ze ’s morgens op msn “ik zit vanaf 1440 tot het begin van de toets in de mediatheek (dit is een hint)” dus ik was daar die middag naartoe gekomen en hebben we echt weer over vanalles gepraat. We waren bijna gelijktijdig klaar met onze toets en dus liepen we weer richting de tramhalte. Ondertusen vertelde ze dat ze van’t weekend inkopen wou gaan doen voor wintersport (muts, handschoenen, skibril, the whole deal) en dat ze daar wel wat advies voor kon gebruiken (ze weet dat ik al 18 jaar op wintersport ga) en dus spraken we af om zondag om 13.00 met elkaar af te spreken. Zondagochtend rond 11.00 spraken we elkaar nog op msn en toen zei ze van “zullen we om 12.00 afspreken ipv van 13.00, dan hebben we langer de tijd”, vond ik natuurlijk wel goed. Een gedeelte van de middag inkopen gedaan, soms vond ze sommige dingen niet leuk staan, een zonnebril bijvoorbeeld, en toen zei ik dat ik hem juist wel leuk vond staan en toen kocht ze hem toch. Na het shoppen gingen we even eten en nam ze me maar naar een vegetarisch tentje waar we vegetarische pizza gingen eten, lekker vond ik het niet en toen zei ze van “als ik terug ben van wintersport gaan we samen bij een ander vegetarisch tentje eten, ik denk dat jij dat wel lekker zou vinden”. Nou rond 15.30 gingen we beide naar huis en ofcourse weer op msn praten. Vanmorgen weer op msn en toen vroeg ik hoelaat ze uit was en ten kreeg ik dus de tijd en ik zei dat ik rond die tijd op school zou zijn (met de smoes dat ik toch al in de stad moest zijn) dat vond ze wel leuk en dus haalde ik der van school en liepen we deze keer naar de plek waar ze haar bus neemt. Toen de bus kwam wou ik der weer een zoen op wang geven en toen zei ze van “dat moeten we niet altijd doen, het moet wel speciaal blijven” en toen namen we maar gewoon afscheid en toen we thuis waren weer op msn met elkaar gechat.

Nu weten jullie een beetje de hele geschiedenis (sorry dat het zolang verhaal is geworden) ik zit ondertussen dus met een dilemma. Ik zou dus best wel meer willen, maar ik durf haar niet te vertellen dat ik haar leuk vind, omdat ik de vriendschap niet op het spel wilt zetten en omdat ik totaal niet weet hoe ze over mij denkt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2005, 20:36
Yurgentje
Yurgentje is offline
ik dnek dat ze je stiekem tgo wel leuk vind... ofjah stiekem.. ze vind je gewoon leuk... dnek ik dan he.... je gata nie zomaar met eimand die je net kent al die dinge in zown korte tijd doen,.... of de hele dag meej praten op msn.... ZE VIND JE DENK IK EGT HELEMAAL FANTASTISCH
Oud 17-01-2005, 20:38
Envy
Envy is offline
Als dat meisje je niet leuk vindt weet ik het ook niet meer.
Warsocket
Warsocket is offline
gewoon vragen

en als ze zoenen "speciaal" wil houden zou ik dat errder positief als negatief inzien

maar gewoon vragen
niet proberen subtiele hint ofzo uit te lezen dat mislukt de helft van de keren

dan kun je beter nanocomputers gaan onwikkelen das wat makkelijker
Verwijderd
Citaat:
Yurgentje schreef op 17-01-2005 @ 21:36 :
ik dnek dat ze je stiekem tgo wel leuk vind... ofjah stiekem.. ze vind je gewoon leuk... dnek ik dan he.... je gata nie zomaar met eimand die je net kent al die dinge in zown korte tijd doen,.... of de hele dag meej praten op msn.... ZE VIND JE DENK IK EGT HELEMAAL FANTASTISCH
omg
hoeveel spelfouten kun je maken in 5 regels
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:39
Yurgentje
Yurgentje is offline
om pcies te zijn 5.... maarjah daar mag jij geen commentaar op hebben.... want k heb maar 3 vingers dus/... typ jij maar eens met all1 je regterhand... en dan je laatste 3 vingers.... is nie makkelijk
Oud 17-01-2005, 20:39
Vaj
Vaj is offline
Het verhaal had iets korter kunnen zijn

Ik denk dat je niet zo veel met iemand omgaat en praat op msn als het alleen vriendschap is. Je zult het gewoon aan haar moeten vragen, begin er subtiel over. De vriendschap wordt sowieso wel verpest als jij verliefd op haar bent en zij niet op jou.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:44
Mark
Mark is offline
Ik denk dat ze je leuk vindt. Je zou gewoon in deze trend door kunnen gaan. Of je zegt gewoon een keer via msn: "hey <naam>, ik voel meer voor je dan vriendschap.

Daar kan ze onmogelijk negatief op reageren.

Succes! Het klinkt iig goed.

Mark
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:52
Verwijderd
als ik iemand berichtjes om 1 uur 's nachts stuur met de vraag of hij wakker wil worden, dan vind ik hem leuk..

ik zou het er op wagen hoor..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 20:54
JJ13
JJ13 is offline
ik denk dat je t haar wel kan vragen, als ik zo je verhaal lees. succes ermee
Oud 17-01-2005, 21:07
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 17-01-2005 @ 21:44 :
Ik denk dat ze je leuk vindt. Je zou gewoon in deze trend door kunnen gaan. Of je zegt gewoon een keer via msn: "hey <naam>, ik voel meer voor je dan vriendschap.

Daar kan ze onmogelijk negatief op reageren.

Succes! Het klinkt iig goed.

Mark
Ook al vind ik een jongen nog zo leuk, als hij dat zo vraagt op msn, maakt hij geen schijn van kans.

Ik denk dat je gewoon moet genieten van dit om elkaar heen gedraai en dat het vanzelf goed komt.
Oud 17-01-2005, 21:21
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Die meid is continu hints aan het geven en jij weet nog steeds niet hoe ze over je denkt? Ze vindt je leuk, echt waar, dus ga ervoor!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:36
Rieno
Rieno is offline
dit zijn naar mijn idee niet echt subtiele hints meer moet ze nu nog met een groot uithangbord gaan rondlopen waarop staat dat ze je leuk vind?...of vind je het zo eerst wel genoeg en vertel je haar maar hoe je over dr denkt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:45
Landslide
Landslide is offline
Story of my life.

Ik zou zeggen; pak haar.
Oud 17-01-2005, 21:50
Jay Snake
Jay Snake is offline
Jah, dat zie ik dus egt nooit he. Jullie zeggen hier zo van "moet ze met een uithangbord gaan lopen" maar dat snap ik dus echt niet he, dat zie ik dus echt niet.

En even over die berichies die ze s'nachts stuurde, ik vond dat nogal raar omdat ze toen nog gewoon een vriend had en tegen mij zat te bweere dat het helemaal goed zat tussen hun.

En op msn zeggen, nou nee, heb ook nog wel een beetje trots.

@Warsocket

Die zoen die ik wou geven was gewoon op der bang en toen ze dus zei van "dat wil ik speciaal houden" was nou niet hoe ik dat moest zien, omdat het (uit mijn perspectief) gewoon een zoen uit vriendschap was.

Ennuh sommige van jullie hebben het over subtiel erover beginnen, kunnen jullie eens zeggen hoe je zo subtiel kan zijn.

Tevens even een kleine vraag.
Op een gegeven moment hadden we het net even over "waar denk je aan als je in bed ligt". Ze vertelde dat ze altijd even over de dingen nadenkt die die dag gebeurd zijn, en toen zei ze het volgende:
[21:51:19] Zij: waar moet je anders aan denken?
[21:51:53] Ik: aan mij (grapje he)
[21:52:23] Zij: hahaha, ik zal het proberen. al denk ik
meestal aan vrij weinig. harry potter, audioboek, aan en verstand op nul.

Hoe moet ik dit nu zien, las een grapje of meent ze het?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 21:55
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Jay Snake schreef op 17-01-2005 @ 22:50 :

das een grapje niet TE hoopvol worden gelijk
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:01
Jay Snake
Jay Snake is offline
Citaat:
Rieno schreef op 17-01-2005 @ 22:55 :
das een grapje niet TE hoopvol worden gelijk
Dat d8 ik al, maar jah tog maar even navragen he
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:16
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
is het nou al uit met dr vriend?
Oud 17-01-2005, 22:23
Jay Snake
Jay Snake is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 17-01-2005 @ 23:16 :
is het nou al uit met dr vriend?
Jah, dat heeft ze me vorige week verteld
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:25
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
Citaat:
ze weet immers niet dat ik der wel leuk vind
ye right..

maar ok ff serieus, ze heeft al twee keer gezegd dat ze het uit gaat maken (waarom zou ze dat zeggen als ze niks met je wil?), jullie maken overuren op msn en diverse afspraakjes...

ik denk dat jij even een leuk initatief moet nemen om te laten zien dat je haar echt leuk vindt en met haar verder wil..

en teveel msn is ongezond, maar dat terzijde
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 09:37
gurl19
gurl19 is offline
tis uit!! ze vind je leuk!! grijp je kans
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 09:56
hotrid
hotrid is offline
Wat een komkommerbericht Je bent 20 jaar, zij wil jou en jij haar? Ik zie het probleem niet! Go for it!
Oud 18-01-2005, 10:37
100%hallal
100%hallal is offline
Go for it! En vergeet niet: wij houden op zn tijd ook wel van een jongen die zegt wat hij op zn hart heeft. Heel af en toe mogen jullie gevoelig overkomen hoor
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:13
Jay Snake
Jay Snake is offline
Louter positieve berichten zeg. Ik weet dat ik blond, maar hoe weten jullie allemaal zo zeker van "ze vind je zeker wel leuk, ervoor gaan" ik zie dat soort dingen echt nooit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:09
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Als ik een paar uur lang berichtjes stuur op msn worden die mannen altijd boos en vinden ze me een zeur
Oud 18-01-2005, 16:14
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
De volgende stap is natuurlijk om wat lichamelijker met elkaar te worden. Stel een keer een biosje voor en kies een romantische film uit . Je merkt vanzelf wel hoe ze reageert, of ze het kan waarderen of niet. Grote kans dat je succes hebt . En zo niet, dan ga je gewoon op de oude voet verder (als je dat tenmiste wilt).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 17:07
snoopy
snoopy is offline
stuur een kaartje over de post, met een lieve tekst als:
"ik vind je leuk"
Oud 18-01-2005, 17:53
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Jay Snake schreef op 18-01-2005 @ 15:13 :
Louter positieve berichten zeg. Ik weet dat ik blond, maar hoe weten jullie allemaal zo zeker van "ze vind je zeker wel leuk, ervoor gaan" ik zie dat soort dingen echt nooit.
Je wilt ze niet zien, of je bent te onzeker. (dat laatste vinden niet alle meiden even leuk maar dit terzijde)

Ik zou gewoon verder gaan met dit gedraai. Als jullie elkaar echt leuk vinden komt het wel goed
Oud 18-01-2005, 18:03
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Dit lijkt me duidelijk geval van: ze vindt je leuk!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:20
Luna
Luna is offline
haha,jij weet totaal niet wat ze van je vindt?! Omg wat naïef!! Het lijkt me overduidelijk,maar ik vind de onzekerheid wel aandoenlijk hoor.
Oud 18-01-2005, 18:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
denk ook wel dat ze je leuk vindt
maar dit zou ik ook met een gewone vriend doen hoor
Oud 18-01-2005, 18:34
Jay Snake
Jay Snake is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 18-01-2005 @ 19:28 :
denk ook wel dat ze je leuk vindt
maar dit zou ik ook met een gewone vriend doen hoor
Juist, hierdoor gaat mijn twijfel egt weg

En missie idd een beetje onzeker.....
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:52
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Jay Snake schreef op 18-01-2005 @ 19:34 :
Juist, hierdoor gaat mijn twijfel egt weg

En missie idd een beetje onzeker.....
nee het helpt als iedereen hier altijd maar het antwoord zou geven dat de ts wil horen
Oud 18-01-2005, 19:18
Jay Snake
Jay Snake is offline
Daar heb je ook gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 20:48
waves
waves is offline
volgens mij vindt ze je leuk! succes!
Oud 19-01-2005, 11:03
droomkoningin
droomkoningin is offline
Vraag en gij zult weten

Succes!
Oud 25-01-2005, 22:16
Jay Snake
Jay Snake is offline
Ondertussen even een kleine update, blijven nog steeds een beetje om elkaar heen draaien, echt verder gekomen zijn we dus niet. Enige wat wel zeker is dat we zodra ze terug is van vakantie eker weer wat samen gaan doen (waarschijnlijk filmpie. Afgelopen vrijdag is ze dus vertrokken op wintersport, toen ze zaterdag was aangekomen had ze sms gestuurd dat ze veilig en wel was aangekomen (had tegen der gezegd dat ik dat erg fijn zou vinden als ze wat zou laten horen als ze angekomen was, gelukkig heeft ze dat dus gedaan). Denk dat ik der morgen weer eens een sms stuurt hoe het is enz

Waarschijnlijk vinden jullie het ene "bullshit-update"maar wou het tog even kwijt
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 10:43
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 17-01-2005 @ 21:36 :
Citaat:
STUFF schreef op 17-01-2005 @ 21:38 :
omg
hoeveel spelfouten kun je maken in 5 regels
Citaat:
Yurgentje schreef op 17-01-2005 @ 21:39 :
om pcies te zijn 5.... maarjah daar mag jij geen commentaar op hebben.... want k heb maar 3 vingers dus/... typ jij maar eens met all1 je regterhand... en dan je laatste 3 vingers.... is nie makkelijk
ik denk dat ze je stiekem togch wel leuk vindt... ofjah stiekem.. ze vindt je gewoon leuk... denk ik dan he.... je gaat niet zomaar met iemand die je net kent al die dingen in zo'n korte tijd doen,.... of de hele dag mee praten op msn.... ZE VINDT JE DENK IK ECHT HELEMAAL FANTASTISCH

14 dus. Dan tel ik ofjah niet mee. En tgo tel ik dubbel

-EDIT Deze post duurde een kwartier. En daarna was ik vergeten OT te reageren hehe.

OT dus: Dat vind ik een beetje slap. Ik wil de vriendschap niet op het spel zetten. Als blijkt dat zij je nix ( )vind op die manier, dan is dat in het begin een beetje lastig misschien. Na verloop van tijd zal dat heus wel afzwakken en (althans die ervaring heb ik) zal er weer normaal met elkaar omgegaan worden.

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:36
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Jay Snake schreef op 17-01-2005 @ 22:50 :
Jah, dat zie ik dus egt nooit he. Jullie zeggen hier zo van "moet ze met een uithangbord gaan lopen" maar dat snap ik dus echt niet he, dat zie ik dus echt niet.

En even over die berichies die ze s'nachts stuurde, ik vond dat nogal raar omdat ze toen nog gewoon een vriend had en tegen mij zat te bweere dat het helemaal goed zat tussen hun.

En op msn zeggen, nou nee, heb ook nog wel een beetje trots.

@Warsocket

Die zoen die ik wou geven was gewoon op der bang en toen ze dus zei van "dat wil ik speciaal houden" was nou niet hoe ik dat moest zien, omdat het (uit mijn perspectief) gewoon een zoen uit vriendschap was.

Ennuh sommige van jullie hebben het over subtiel erover beginnen, kunnen jullie eens zeggen hoe je zo subtiel kan zijn.

Tevens even een kleine vraag.
Op een gegeven moment hadden we het net even over "waar denk je aan als je in bed ligt". Ze vertelde dat ze altijd even over de dingen nadenkt die die dag gebeurd zijn, en toen zei ze het volgende:
[21:51:19] Zij: waar moet je anders aan denken?
[21:51:53] Ik: aan mij (grapje he)
[21:52:23] Zij: hahaha, ik zal het proberen. al denk ik
meestal aan vrij weinig. harry potter, audioboek, aan en verstand op nul.

1. ja, je hebt trots en een rechterhand, die je nog lang kan gebruiken als je teveel waarde hecht aan die trots

2. dat zei het speciaal wil houden lijk mij dat ze die zoen ziet als iets meer als vriendschap,
ander zou er naar mijn mening ook geen rede zijn om het speciaal te houden
Oud 26-01-2005, 17:41
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 26-01-2005 @ 18:36 :
1. ja, je hebt trots en een rechterhand, die je nog lang kan gebruiken als je teveel waarde hecht aan die trots

en dat met zo'n sig
Oud 27-01-2005, 17:08
Jay Snake
Jay Snake is offline
Ondertussen zijn we fijn an't smsen geslagen. Ik hier vanuit nl, zij vanuit frankrijk, Noog nooit zoveel gesmst. Krijg er bijna een smsduim van. Gaat dus steeds beter, lijkt steeds meer te worden dan vriendschap.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten