Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ook ooit zoiets gemaakt.
Een voorbeeldje ervan staat op http://jcz.nl/enquete De tabellen die we hebben gebruikt: - answers - polls - questions - subanswers - useranswers - users In de tabel 'questions' staan de vragen. Elke vraag heeft een id en een pollid (omdat je verschillende enquetes moet kunnen hebben natuurlijk). Dan nog 'questiontext', 'questiontype' (bijv. open vraag, vraag met een vierkantje ervoor, vraag met een radiobutton ervoor, enzovoorts). Tenslotte een dingetje om de vragen te kunnen ordenen. In de tabel 'answers' staan de antwoorden die mensen op de vragen kunnen geven. Natuurlijk weer id, pollid en dan ook nog questionid. In het veld 'hassubanswer' vul ik in of er een subantwoord is. Zoja, dan moet ie die uit de tabel subanswers halen. De tabel subanswers is weer bijna hetzelfde opgebouwd als de tabel answers. In useranswers worden mbv de id's van de vragen de antwoorden opgeslagen. Ik weet niet of het systeem zo geweldig is, maar het is wat. De statistiekenpagina is best mooi trouwens. Voor deze keer mogen jullie wel even een kijkje nemen ![]() http://jcz.nl/pollsystem/stats/?pollid=1 inloggen met user: stats ww: tieken Het enquetesysteem zoals ik (+ mijn vriend) dat gemaakt heb is nog niet geweldig. Wat je vaak ziet is dat je bijv. op een schaal van 1 tot 10 een rondje moet invullen en dan staan alle antwoorden onder elkaar. Bijv: wat vindt u van de volgende aspecten van dit forum? uiterlijk 1 2 3 4 5 forumbazen 1 2 3 4 5 users 1 2 3 4 5 enzovoorts maar dat wordt ook weer lastiger. bovendien heb ik zelf nog geen 'invoermodule' gemaakt voor dit systeem, dus ik moet alles nog in de database doen ![]() Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
||
Citaat:
dat moet niet. ff wat aan doen ![]()
||
Citaat:
![]() ik weet niet of het aan het php-script ligt dat het lang duurt, eigenlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
online enquete invullen voor schoolonderzoek evadewaal | 5 | 11-02-2012 23:18 | |
Werk, Geld & Recht |
nog steeds respondenten voor leuke online enquête gezocht! meubelwijzer | 0 | 18-10-2011 09:33 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête 'Mediagebruik bij jongeren' IsaSoulie | 14 | 05-02-2010 18:50 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête chatgedrag bij jongeren Brammert87 | 1 | 18-05-2009 18:23 | |
Studeren |
[Enquete] Laatstejaars havo en vwo-scholieren: Het gap year michelb86 | 1 | 01-04-2009 19:40 | |
Algemene schoolzaken |
Online enquête (doelgroep onderzoek) svonsk | 5 | 08-04-2008 19:02 |