Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Deze citaten vind ik niet per definitie 'mooi', maar wel heel erg waar. - Een mens kan de illusie hebben dat hij alles begrijpt, behalve zijn eigen schaduw. - Hoedt u voor de slapende vulkaan. (Lao Tse) - Do not follow where the path may lead. Go instead where there is no path and leave a trail. (Ralph Waldo Emerson) *Gaat op zoek naar een lang geleden gelezen citaat die voorlopig nog onvindbaar blijkt te zijn*
||
Citaat:
![]() ![]() Het resultaat vergruizelt de hoop, of het nu bevredigt of niet.
||
Citaat:
Waarom leven wij?: omdat golven van leven worden aangewakkerd door schepen van handeling in een mist van dampende hoop... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom heb je er ''Waarom leven wij?'' achter gezet? ![]() Het is gewoon: "Schepen van leven worden voortgedreven door golven van handeling in een mist van dampende hoop." Copyright: Changshan & Kristoph
||
Verwijderd
|
Citaat:
Life is what is happening to you while you're busy making other plans. - John Lennon Waarom zou je altijd op je tenen lopen? Dat houdt niemand vol, geloof dat maar van mij. Bal je vuisten niet, maar hou je handen open, kijk in plaats van steeds omhoog een keer opzij. - Jurrian van Dongen Momma always says there's an awful lot you could tell about a person by their shoes. Where they're going. Where they've been. I've worn lots of shoes. I bet if I think about it real hard I could remember my first pair of shoes. - Forrest Gump |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Zijn songteksten ook citaten? Dan heb ik er te veel. En ik zal eens even kijken of ik er nog wat weet die geen songtekst zijn. Moet ik alleen eerst mijn boekje vinden (om precies te zijn, 4 vriendinnen en 1 spijkerbroek - staan allemaal van die leuke spreuken in). Ik heb er iig eentje: Als je kritiek hebt op een ander, moet je eerst eens een kilometer in zijn schoenen lopen. Als je dan nog problemen hebt, ben je een kilometer weg en heb je zijn schoenen. Hij ging alleen een beetje anders ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dit is serieus toeval, maar ik ben net De regenboog heeft maar acht kleuren aan het lezen: Nick, mijn beste vriendje Daarginds, had in het getroffen huis gewoond. Ik heb hem nooit meer teruggezien, ik heb ook nooit meer iets van hem gehoord en hij had me nog zo beloofd niet dood te gaan, wat er ook zou gebeuren. Ach, dat hele boek bestaat gewoon uit geweldige zinnen ![]()
||
Citaat:
Ja, het zijn echt realistische boeken, helemaal niet gemaakt vrolijk, maar gewoon de droevige waarheid, op zo'n mooie manier verteld!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Favoriete quotes Verwijderd | 108 | 04-08-2008 22:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Citaten uit een heilige boek Inside Outsider | 38 | 10-11-2004 11:18 | |
Psychologie |