Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2005, 21:45
Maroon
Maroon is offline
Hoi, mijn vriendin (ze is bijna 18) en ik hebben nu bijna een jaar een relatie met elkaar. In dat jaar is het nooit verder gekomen dan handwerk. Uiteraard wel voorzichtig wat pogingen gewaagd om verder te gaan maar dat vind ze dan niet leuk dus dan ga ik ook niet verder.

Ik heb haar ooit een keer gebeft maar later vertelde ze me dat ze daar nog niet aan toe was, ondanks dat ze wel vertelde dat ze het heel lekker vond. Eigenlijk wil ik toch wel graag een keer verder gaan met haar maar uiteraard niet tegen haar zin. Ik wil ook helemaal niet dat ze het idee zou hebben dat mijn relatie met haar puur om de seks zou draaien (want dat is ook zeker niet zo), maar het frustreert me dat ik geen 'echte' seks met haar kan hebben.

Meerdere keren heb ik geprobeerd om er met haar over te praten maar ze vind het erg moeilijk. Het komt er in principe op neer dat ze er gewoon niet aan toe is volgens haar. Ik ben erg geduldig (anders had ik het ook niet een jaar uitgehouden denk ik) maar na een jaar begin ik het wel te merken. Het frustreert me, wat me moeite kost om te zeggen... Het kan er mee te maken hebben dat ze nog niet zoveel ervaring heeft met sex, ze is ook nog steeds maagd. Wel zegt ze dat ze zich naakt wel op haar gemak voelt bij me, ik dacht in het begin dat ze misschien misbruikt was ofzo maar ik geloof nu niet meer dat dat zo is. Ze weet verder ook niet dat ik ooit dat vermoeden heb gehad. Verder is onze relatie wel heel goed overigens .

Iemand suggesties wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Dat ze nog maagd is, zou er natuurlijk mee te maken kunnen hebben. Voor sommigen is de stap naar daadwerkelijke seks dan erg groot.

Maarja, dat jullie na een jaar nog niet verder zijn gekomen, vind ik toch wel een beetje extreem, zeker gezien haar (en ook jouw) leeftijd. Vind het knap van je dat je zoveel geduld met haar hebt, ik denk niet dat ik dat zou hebben

Maar weet je eigenlijk waarom ze niet verder wil? Oke, ze zegt dat ze er niet aan toe is, maar dat vind ik een vrij vaag antwoord. Heeft ze daar wel eens verder toelichting op gegeven? Anders zou je daar eens dieper met haar op in kunnen gaan, ookal vindt zij het moeilijk om hierover te praten. Als zij aangeeft zich op haar gemak te voelen bij jou, dan zou je toch van haar mogen verwachten dat ze ook hierover zou kunnen praten.

En dan zou het natuurlijk misschien nog zo kunnen zijn dat ze negatieve ervaringen heeft met seksualiteit en het daarom afhoudt. Weet je toevallig of dat zo is, of zijn er dingen die daar op wijzen?
Oud 11-05-2005, 22:02
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-05-2005 @ 22:54 :
Dat ze nog maagd is, zou er natuurlijk mee te maken kunnen hebben. Voor sommigen is de stap naar daadwerkelijke seks dan erg groot.

Maarja, dat jullie na een jaar nog niet verder zijn gekomen, vind ik toch wel een beetje extreem, zeker gezien haar (en ook jouw) leeftijd. Vind het knap van je dat je zoveel geduld met haar hebt, ik denk niet dat ik dat zou hebben

Maar weet je eigenlijk waarom ze niet verder wil? Oke, ze zegt dat ze er niet aan toe is, maar dat vind ik een vrij vaag antwoord. Heeft ze daar wel eens verder toelichting op gegeven? Anders zou je daar eens dieper met haar op in kunnen gaan, ookal vindt zij het moeilijk om hierover te praten. Als zij aangeeft zich op haar gemak te voelen bij jou, dan zou je toch van haar mogen verwachten dat ze ook hierover zou kunnen praten.

En dan zou het natuurlijk misschien nog zo kunnen zijn dat ze negatieve ervaringen heeft met seksualiteit en het daarom afhoudt. Weet je toevallig of dat zo is, of zijn er dingen die daar op wijzen?
In het begin heb ik het maar geaccepteerd. Meer zit er uiteindelijk ook niet op als je echt om iemand geeft . Alleen nu na een jaar begin ik het toch wel echt te missen maar ik wil dus eigenlijk ook niet dat ze het straks met tegenzin doet.

Verdere toelichting wil en kan ze niet geven. Ze heeft het niet echt hoog op met seks, ze vind het al moeilijk om woorden als pijpen of beffen te zeggen. Wel geeft ze in ieder geval gelukkig aan dat ze er echt van geniet als ze gevingerd word dus dat is in ieder geval iets. Er is niks dat er op wijst dat ze negatieve ervaringen heeft met seksualiteit. Geen enkel signaal, los van dit gebeuren dan. De kans dat ze misbruikt is of iets in die richting schat ik ontzettend klein in.

Ik vind het ook helemaal niet leuk dat het mij zo frustreert (ondanks dat het misschien wel logisch is na een jaar tijd). Ik wil ook helemaal niet het vriendje zijn waarover ze later zou kunnen zeggen "ja, ik ben ontmaagd maar ik deed het eigenlijk voor hem" of iets in die richting ... bah
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 22:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maroon schreef op 11-05-2005 @ 23:02 :
Ik vind het ook helemaal niet leuk dat het mij zo frustreert (ondanks dat het misschien wel logisch is na een jaar tijd). Ik wil ook helemaal niet het vriendje zijn waarover ze later zou kunnen zeggen "ja, ik ben ontmaagd maar ik deed het eigenlijk voor hem" of iets in die richting ... bah
Nee, dat kan ik me voorstellen. Maar na een jaar zou je misschien toch ook wel iets meer van haar mogen verwachten.

Los van het feit dat seks natuurlijk gewoon onwijs lekker is, is het ook een heel extra stuk van je relatie met iemand. Een heel mooie verdieping van je relatie en een uiting van je liefde voor je partner. Dat maakt seks binnen een relatie juist zo mooi en zo lekker. Logisch dus dat je dat na verloop van tijd gaat missen, want het is gewoon een heel stuk verdieping van jullie relatie waar jullie niet aan toe komen.

Tuurlijk kun je haar niet dwingen tot seksualiteit en intimiteit, maar ik denk wel dat je van haar mag verwachten dat ze zich er voor open gaat stellen of op z´n minst bij zichzelf gaat nadenken wat seksualiteit voor haar en jullie relatie betekend en kan betekenen. En dat ze jou meer uitleg kan geven over hoe zij daar tegenover staat. Want naar mijn inziens heb je daar recht op, en is dat de eerste stap naar die verdieping in jullie relatie.
Oud 11-05-2005, 23:05
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-05-2005 @ 23:12 :
Nee, dat kan ik me voorstellen. Maar na een jaar zou je misschien toch ook wel iets meer van haar mogen verwachten.

Los van het feit dat seks natuurlijk gewoon onwijs lekker is, is het ook een heel extra stuk van je relatie met iemand. Een heel mooie verdieping van je relatie en een uiting van je liefde voor je partner. Dat maakt seks binnen een relatie juist zo mooi en zo lekker. Logisch dus dat je dat na verloop van tijd gaat missen, want het is gewoon een heel stuk verdieping van jullie relatie waar jullie niet aan toe komen.

Tuurlijk kun je haar niet dwingen tot seksualiteit en intimiteit, maar ik denk wel dat je van haar mag verwachten dat ze zich er voor open gaat stellen of op z´n minst bij zichzelf gaat nadenken wat seksualiteit voor haar en jullie relatie betekend en kan betekenen. En dat ze jou meer uitleg kan geven over hoe zij daar tegenover staat. Want naar mijn inziens heb je daar recht op, en is dat de eerste stap naar die verdieping in jullie relatie.
Ja, ik zal er een dezer dagen maar weer eens over beginnen dan. Iemand anders nog tips, suggesties of wat dan ook?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 23:07
Verwijderd
Wachten.

Of dumpen en een ander zoeken, maar het lijkt me niet dat dat is wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 23:16
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-05-2005 @ 00:07 :
Wachten.

Of dumpen en een ander zoeken, maar het lijkt me niet dat dat is wat je wil.
Wat heb jij altijd van die "subtiele" ideeen, maar ze zijn wel logisch. Maar hij hoeft haar niet te dumpen om tegelijkertijd een ander te hebben
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Supersuri schreef op 12-05-2005 @ 00:16 :
Wat heb jij altijd van die "subtiele" ideeen, maar ze zijn wel logisch. Maar hij hoeft haar niet te dumpen om tegelijkertijd een ander te hebben
Haha, ja. Maar dat raad ik niemand aan, tenzij ze goede acteurs zijn. Niet dat ik er ervaring mee heb, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 00:01
bamiPoep
bamiPoep is offline
chick van je eigen leeftijd zoeken wil wel eens helpen
Oud 12-05-2005, 00:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 02:46
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 12-05-2005 @ 01:01 :
chick van je eigen leeftijd zoeken wil wel eens helpen
Psies.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 06:57
Maroon
Maroon is offline
Ik wil niet vreemdgaan, dat doe ik principieel al niet. En uitmaken is ook geen optie, daar houden we teveel voor van elkaar .
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 07:04
fladdertje
fladdertje is offline
hallo

Haar zeker en vast niet dumpen, en geduld blijven hebben... en ja er misschien wel over praten met haar, maar ik denk niet dat ze echt veel meer zal vertellen dan ze al gedaan heeft, volgens mij is ze gewoon verschrikkelijk onzeker en bang van 'het onbekende', dat was bij mij toch allesinds zo... ik was 18 toen ik een relatie begon met mijn vriend die toen 25 was... en hij heeft ook iets meer als een jaar moeten wachten...
Ooit zal ze er wel klaar voor zijn, en ik denk niet dat dat nog zo lang zal duren, als ze zich al naakt bij je op haar gemak voelt, dat is toch al heel wat...

en ik zou haar ook niet echt expliciet vertellen dat je er echt behoefte aan hebt, want dan kan ze een soort verplichting voelen... en het doen om jou gelukkig te maken...

Volgens mij moet je het gewoon nog heel rustig aanpakken en zo af en toe eens iets verder proberen te gaan en uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen ... nog veel succes allesinds
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 08:55
Verwijderd
Hm.... iemand van 18 met normale lichamelijke en sociale ontwikkelijk zou na een jaar toch wel seks willen, lijkt me... maar je zegt dat ze ook niet graag over seks praat, is ze toevallig opgevoed in het idee dat seks Vies en Slecht is?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 09:09
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-05-2005 @ 09:55 :
Hm.... iemand van 18 met normale lichamelijke en sociale ontwikkelijk zou na een jaar toch wel seks willen, lijkt me... maar je zegt dat ze ook niet graag over seks praat, is ze toevallig opgevoed in het idee dat seks Vies en Slecht is?
Viesch ende Schlecht.

ontopic: misschien een idee om het een maand/ 2 maanden totaal niét over te hebben. ook niks in die richting doen. net doen alsof je van het bestaan van seks niet afweet. misschien dat dan juist de behoefte groeit bij haar.
Oud 12-05-2005, 10:12
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Maurice schreef op 12-05-2005 @ 10:09 :
Viesch ende Schlecht.

ontopic: misschien een idee om het een maand/ 2 maanden totaal niét over te hebben. ook niks in die richting doen. net doen alsof je van het bestaan van seks niet afweet. misschien dat dan juist de behoefte groeit bij haar.
Óf ze heeft er daarna helemaal geen behoefte meer aan.

Ontopic: ik had hetzelfde als je vriendin (bij mij echter wel door verleden), en als mijn ex niet 'aangedrongen' (in gesprekken erover enzo) had, dan was ik nu waarschijnlijk nog steeds maagd en niet verder dan handwerk.
Ik wil absoluut niet zeggen dat je iets tegen haar wil moet doen, maar het kan helpen als je er gewoon over blijft praten. Als ze er eerst met gemak over kan praten, de woorden durft te zeggen, komt het doen ook een stukje dichterbij.
Oud 12-05-2005, 10:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Konijn schreef op 12-05-2005 @ 11:12 :
Óf ze heeft er daarna helemaal geen behoefte meer aan.
Of ze heeft de behoefte dan wel, maar durft het initiatief niet (meer) te nemen.
Oud 12-05-2005, 11:44
Verwijderd
Wat voor dingen doen jullie dan wel? En vindt ze het ook wel fijn om dingen bij jou te doen, of voelt ze zich dan niet op haar gemak?

En misschien is het probleem ook een beetje dat jij een stuk ouder bent en waarschijnlijk meer ervaring hebt. Ik neem aan dat jij "het" al eens hebt gedaan? Misschien vindt ze dat geen fijn idee..

Zorg ervoor dat ze zich op haar gemak voelt, dat alles wat jullie met elkaar doen gewoon lief en vertrouwd voelt voor haar en stel haar gerust als je iets met haar doet, hou contact. Dus dat het hebben van sex voor haar voelt als een versterking van jullie band samen (en dat het dat ook echt is natuurlijk). Sex is niet alleen iets lichamelijks, maar zeker ook iets geestelijks. Lichamelijk voelt het voor haar goed, geestelijk niet. Zorg dat het geestelijk ook goed gaat voelen, dat het voor haar juist voelt alsof je super lief voor haar bent en heel dicht bij haar bent, ipv dat het alleen maar heel lekker is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 11:44
Astraea
Astraea is offline
Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hierover moet zeggen, aangezien ik echt geen reden zou kunnen bedenken waarom iemand van 18 na een jaar nog geen seks zou willen. Ik zou denken dat het aan haar opvoeding ligt, misschien hebben haar ouders haar een raar idee over seks meegegeven? Of misschien heeft ze een moeilijk verleden (misbruik misschien), maar aangezien jij zegt dat dát het niet is, weet ik ook niet meer wat het wel zou kunnen zijn.

Ik vind het wel heel netjes van je dat je zoveel geduld kan hebben, maar denk je niet dat je geduld uiteindelijk een keer opraakt? Seks is niet het belangrijkste maar het is wel heel normaal dat jij seks wil hebben met degene van wie je houdt. En als zij je dat echt niet wil (gaan) geven, dan vind ik het vrij logisch dat de relatie het niet echt meer lang uithoudt. Tenminste, ik zou geen jaar kunnen wachten met seks, zonder dat mijn vriend mij een normale reden geeft. Want als ik jou zo hoor, kan ze zelf niet eens een goede reden geven.

Hmm..
Oud 12-05-2005, 12:12
juno
juno is offline
Ik was er op mijn 18e ook nog niet aan toe...maar ik had toen ook helemaal geen verkering, zelfs daar moest ik niet aan denken. Ik had voornamelijk moeite met de intimiteit, met het laten vallen van een barriere. Want je geeft jezelf helemaal over als je sex met iemand gaat hebben.

Het "nee " zeggen kan ook een ingesleten gedragspatroon worden, daar heb ik ook last van gehad, toen ik het al wel heel graag wilde. Ik vond mezelf niet "netjes" als ik toegaf, en het was ook een kwestie van trots, van koppigheid. Als ik nee zeg, zeg ik nee, zoiets. Ja, raar, ik weet het. Sex was bij ons thuis wel een taboe. En ik was bang dat ik het fout zou doen.

Misschien speelt dat bij haar ook wel mee?

Op het laatst heb ik de knop omgezet, en maar in het diepe gesprongen. Nooit spijt van gehad. Maar ik had wel een behoorlijk volhardende vriend nodig voor ik dat durfde!

Niet geduldig, maar juist aandringend. Steeds blijven strelen, knuffelen, zeggen dat hij met me wilde vrijen, dat hij opgewonden van me werd, dat hij me mooi vond, dat ik niet bang hoefde te zijn, telkens als ik al "weg" wilde. Hij heeft die muur echt steen voor steen afgebroken. Verder dan dat ging hij niet hoor, maar hij zette dus voortdurende de deur voor me open. Ik hoefde maar "ja" te zeggen.

Als hij op mijn initiatief had gewacht was het nooit gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:21
Maroon
Maroon is offline
Bedankt voor jullie tips. Ik denk dat het het beste is om haar maar eerst te laten wennen aan de woorden zelf. En doordat je het dan vaker over seks hebt (zonder de nadruk te leggen op dat ze seks met mij zou moeten hebben) denkt ze er misschien ook wat vaker over na. Ik weet niet hoe ze het vind om mij af te trekken, maar ze doet het wel uit zichzelf (maar pas nadat ik ben begonnen haar te vingeren) dus ik denk niet dat ze daar moeite mee heeft.

Daarnaast maar proberen voorzichtig wat verder te gaan. Oraal wil ze dus niet, maar ik zou bijvoorbeeld kunnen proberen haar wat vaker in de buurt van haar schaamstreek te zoenen, misschien dat ze zich er dan wat meer bij op haar gemak gaat voelen.

En iemand vroeg of ik nog maagd was maar dat is dus niet zo. Ik heb al aardig wat ervaring dus dat speelt misschien ook wel mee bij haar.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:42
little nemo
little nemo is offline
geesh, dat je dat volhoudt...respect... ik zou t na een maand (of 2 eventueel, als ze echt leuk is) wel voor gezien houden
Oud 12-05-2005, 17:45
Baka˛
Baka˛ is offline
Citaat:
Konijn schreef op 12-05-2005 @ 11:12 :
Ontopic: ik had hetzelfde als je vriendin (bij mij echter wel door verleden), en als mijn ex niet 'aangedrongen' (in gesprekken erover enzo) had, dan was ik nu waarschijnlijk nog steeds maagd en niet verder dan handwerk.
Ik wil absoluut niet zeggen dat je iets tegen haar wil moet doen, maar het kan helpen als je er gewoon over blijft praten. Als ze er eerst met gemak over kan praten, de woorden durft te zeggen, komt het doen ook een stukje dichterbij.
klopt, ik heb ook lichtelijk moeten "aandringen" tot seks voor we 't echt kregen, ze had 't gevoel dat ze dit niet moest doen omdat haar moeder er zo streng in is en dat seks bij hun thuis een taboe is. Zij praat ook een stuk minder makkelijk erover dan ik doe, omdat ik vrij opgevoed ben en zij strenger. We zijn uiteindelijk wel blij dat ik heb aangedrongen, en uiteindelijk condooms had gekocht (die zij dan omdeed om te "passen" en zelf zo was begonnen).
Je hoeft maar 't eerste stapje te doen en het een meer gangbaar onderwerp maken. Praat vaker over seks, dat maakt haar losser waardoor ze sneller iets wil.

maar ik denk dat je gelijk heb met dat het verleden (dat je aardig wat ervaring hebt) ook wel meeteld, dat ze zich zou voelen als een "gebruiksvoorwerp", omdat ze niet ook de 1e voor jou is. Ik denk dat je ook vooral dat kussen op haar buik, borsten onderbuik (broekgrens wil ook vaak nog helpen ), zodat ze meer zin heeft in orale seks, of tenminste aan 't idee te gaan wennen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:50
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Als zij niet wil en er nog niet klaar voor is heb je dat te accepteren...punt!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:27
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 12-05-2005 @ 18:50 :
Jij hebt zeker nog nooit gehoord van "zorgen dat je allebei gelukkig bent in een relatie" en praat ook nooit over dingen die je dwars zitten bij je vriendin?

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 19:17
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Is wel heel makkelijk zeggen he? Maar ik vind het persoonlijk toch wel erg vreemd dat iemand van 18 na een jaar nog steeds geen seks wil. Zou jij hetzelfde roepen als het om jouw vriendin ging? En over 4 jaar? Is het dan nog steeds normaal? Ik vind dat Maroon al heeft laten zien dat hij overdreven veel geduld heeft, want de meeste mensen hadden het echt niet zo lang volgehouden. Ikzelf in ieder geval niet, en zeker niet als mijn vriend er geen goede reden voor zou geven.
Oud 12-05-2005, 19:25
juno
juno is offline
Citaat:

Als ze nou 15 was, zou ik het ermee eens zijn, maar zijn vriendin mag straks autorijden en stemmen. En ze hebben al een jaar wat, dat vind ik ook redelijk zwaar meewegen. Maroon heeft al heel veel geduld, ik zou het denk ik niet op kunnen brengen.

Dat het al wel van handwerk komt, vind ik op zich al wel hoopgevend. Als ze echt het hele idee van seks maar vies zou vinden, zou ze ook niet aan handwerk willen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 19:39
EggeD
EggeD is offline
Misschien is ze wel een heel speciale avond aan het voorbereiden.
Oud 12-05-2005, 20:59
Kitten
Kitten is offline
Citaat:

Ik vind dat hij dat heel netjes doet. Maar een relatie is gewoon moeilijker zonder sex. Dat heet nou natuurlijke drang enzo. Ik kan me voorstellen dat hij er mee zit, al weet ik geen mogelijke oplossing.
Oud 12-05-2005, 21:03
Verwijderd
Allereerst vind ik het wel knap van je dat je zolang wacht, dat tuigt wel van liefde. Immers, je weet hoe het is om seks te hebben, dan zal je je gevoelens wel eens in moeten houden denk ik!

Van haar kant uit heeft ze natuurlijk al het recht om er nog niet aan toe te zijn. Ze is relatief nog vrij jong. Het lijkt me alleen wel een goed iets om er wel over te praten met haar; er moet toch iets achter zitten.
Je woont in Ede; is ze bijvoorbeeld niet erg gelovig?!

Ik zou gewoon geduld hebben, het toch met haar over hebben (ook over hoe ze het bijvoorbeeld vindt om jou af te trekken), ik denk dat het dan vanzelf wel een keer komt. Ga er niet alleen op zitten wachten, dan wordt het volgens mij alleen maar erger.

Verder, vraag ik me toch wel een beetje af of zij onderhand niet die geile gevoelens die tot seks willen lijden heeft ...

Iig sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:09
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 12-05-2005 @ 21:59 :

Ik vind dat hij dat heel netjes doet. Maar een relatie is gewoon moeilijker zonder sex. Dat heet nou natuurlijke drang enzo. Ik kan me voorstellen dat hij er mee zit, al weet ik geen mogelijke oplossing.
Inderdaad, en het is al verrassend dat ie het uberhaupt zo lang heeft volgehouden, want de meeste mensen (die zelf al eerder seks hebben gehad) zouden echt niet zoveel geduld hebben. Dus nogmaals: Petje af!
Oud 12-05-2005, 22:19
Maroon
Maroon is offline
Ze is niet gelovig en haar ouders ook niet. Ik ben in ieder geval blij met de steun die ik krijg hier, het is ook erg moeilijk maar ik vind het belangrijker dat zij zich er goed bij voelt.

Het klinkt misschien wat suf, maar nog frustrerender ergens is het dat ze zich dus wel bezig houd met sexy kleren. Jarretels, uitermate sexy strings en zelfs een keer een corset heeft ze allemaal wel een keer gedragen hier .. .

Owh, en MevrouwM:

Citaat:
Verder, vraag ik me toch wel een beetje af of zij onderhand niet die geile gevoelens die tot seks willen lijden heeft ...
Ze doet niet aan zelfbevrediging weet ik, en de keren dat er wat seksueels tussen ons plaatsvind komt het altijd van mijn kant. Na een tijd zachtjes zoenen enzo komt ze wel langzaam in de stemming maar anders gebeurt er compleet niks.

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 22:23.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:36
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Maroon schreef op 12-05-2005 @ 23:19 :
Ze is niet gelovig en haar ouders ook niet. Ik ben in ieder geval blij met de steun die ik krijg hier, het is ook erg moeilijk maar ik vind het belangrijker dat zij zich er goed bij voelt.
Ik vind dat een heel mooi uitgangspunt, maar overal zit een grens aan natuurlijk. Want blijkbaar voel jij je er niet fijn bij, en dat is net zo belangrijk. Je moet jezelf zeker niet gaan achterstellen.
Heb je uberhaupt wel eens aan haar gevraagd WAAROM ze geen seks wil, want met alleen "ik heb geen zin" zou ik geen genoegen meer nemen na een jaar.

Citaat:
Het klinkt misschien wat suf, maar nog frustrerender ergens is het dat ze zich dus wel bezig houd met sexy kleren. Jarretels, uitermate sexy strings en zelfs een keer een corset heeft ze allemaal wel een keer gedragen hier .. .

Ik zou bijna gaan denken dat ze je aan het testen is of zo. Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal hoor.. Maargoed, dat ben ik.

Citaat:
Owh, en MevrouwM:
Ze doet niet aan zelfbevrediging weet ik, en de keren dat er wat seksueels tussen ons plaatsvind komt het altijd van mijn kant. Na een tijd zachtjes zoenen enzo komt ze wel langzaam in de stemming maar anders gebeurt er compleet niks.
Maar vind jij dit zelf wel normaal dan? Ik zou me heel lelijk en afgewezen gaan voelen, als mijn vriend na een jaar nog steeds niet aan me zit en niet opgewonden van me kan worden. Seks is toch een groot deel van de intimiteit die je met iemand deelt, en het is in mijn ogen heel normaal om iemand te dumpen die weigert om seks met me te hebben.. En vooral na een jaar.

Maar aangezien ik het idee heb dat jij zelf eigenlijk niet eens weet waarom je vriendin geen seks met je wil, zou ik toch een keer met haar gaan praten, als ik jou was. En ook al praat ze er moeilijk over, ze kan het onderwerp niet eeuwig gaan vermijden. Ze kan je toch op z'n minst een reden geven, lijkt me..
Oud 12-05-2005, 22:48
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Astraea schreef op 12-05-2005 @ 23:36 :
Ik vind dat een heel mooi uitgangspunt, maar overal zit een grens aan natuurlijk. Want blijkbaar voel jij je er niet fijn bij, en dat is net zo belangrijk. Je moet jezelf zeker niet gaan achterstellen.
Heb je uberhaupt wel eens aan haar gevraagd WAAROM ze geen seks wil, want met alleen "ik heb geen zin" zou ik geen genoegen meer nemen na een jaar.

[/b]
Ik zou bijna gaan denken dat ze je aan het testen is of zo. Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal hoor.. Maargoed, dat ben ik.

Maar vind jij dit zelf wel normaal dan? Ik zou me heel lelijk en afgewezen gaan voelen, als mijn vriend na een jaar nog steeds niet aan me zit en niet opgewonden van me kan worden. Seks is toch een groot deel van de intimiteit die je met iemand deelt, en het is in mijn ogen heel normaal om iemand te dumpen die weigert om seks met me te hebben.. En vooral na een jaar.

Maar aangezien ik het idee heb dat jij zelf eigenlijk niet eens weet waarom je vriendin geen seks met je wil, zou ik toch een keer met haar gaan praten, als ik jou was. En ook al praat ze er moeilijk over, ze kan het onderwerp niet eeuwig gaan vermijden. Ze kan je toch op z'n minst een reden geven, lijkt me.. [/B]
Ik weet het inderdaad niet. Echt niet. Maar ik denk dat het beste is als ze eerst 'leert' om dingen te noemen bij hun naam. Nog een maand meer of minder wachten kan ik ook wel hebben, dus ik doe eerst dat maar en dan begin ik er wel een serieus gesprek over. Ik begin er ook steeds meer van te balen maar ik voel me aan de andere kant ook weer wat schuldig. Ik heb het al eerder gezegd in het topic maar ik wil gewoon niet dat ze me ziet als "het vriendje dat perse seks met me wil".

Dat van "lelijk en afgewezen" is een goede omschrijving. Het is wel zo dat ze echt opgewonden wordt, maar het duurt allemaal even, en het komt sowieso niet als ik er niet mee begin. Maar ik schrijf eerst maar voor mezelf op wat me exact frustreert en dan over een maand maar een gesprek hierover beginnen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 00:41
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
hmm echt respect dat je het zlang volhoudt zonder
je moet toch erover praten en zeggen hoe je je eronder voelt.

mrjah dat is al 100 x gezegd gloov ik
Oud 13-05-2005, 11:59
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Maroon schreef op 12-05-2005 @ 23:48 :
Ik weet het inderdaad niet. Echt niet. Maar ik denk dat het beste is als ze eerst 'leert' om dingen te noemen bij hun naam. Nog een maand meer of minder wachten kan ik ook wel hebben, dus ik doe eerst dat maar en dan begin ik er wel een serieus gesprek over. Ik begin er ook steeds meer van te balen maar ik voel me aan de andere kant ook weer wat schuldig. Ik heb het al eerder gezegd in het topic maar ik wil gewoon niet dat ze me ziet als "het vriendje dat perse seks met me wil".

Dat van "lelijk en afgewezen" is een goede omschrijving. Het is wel zo dat ze echt opgewonden wordt, maar het duurt allemaal even, en het komt sowieso niet als ik er niet mee begin. Maar ik schrijf eerst maar voor mezelf op wat me exact frustreert en dan over een maand maar een gesprek hierover beginnen.
Maar ik snap het echt niet! Het is je vriendin! Al een jaar! Dan moet je toch met haar kunnen praten hierover? Ik snap er werkelijk geen flikker van.. Zij wil toch ook dat jij gelukkig bent. En natuurlijk ben je niet het vriendje dat per sé seks met haar wilt, want zulke jongens zouden na één dag al proberen om er bovenop te springen. Jullie houden toch van elkaar, ga met elkaar praten! En ik snap echt niet wat je bedoelt met 'dingen bij naam noemen'. Ik neem aan dat ze niet in een klooster leeft. Ze kijkt TV, ze leest boeken/kranten/tijdschriften. Me dunkt dat ze genoeg over seks weet hoor! Ze is echt niet achterlijk. En ik snap niet hoe jij zoveel geduld kan houden! Ze kan zich niet voor altijd blijven verschuilen achter het feit dat ze "er niet over kan/wil praten". Want zo werkt het niet. Jij bent haar vriend en jij wil ook wel wat. Op z'n minst een reden. Ik zou echt superkwaad worden als mijn vriend al een jaar niet aan me zit en er gewoon geen reden voor wil geven. Om precies te zijn zou mijn vriend niet eens een half jaar mijn vriend zijn, want ik had al veel eerder een reden geëist.

Het spijt me, maar ik vind je geduld belachelijk. Ik doe nog steeds mijn petje af, maar dit kan gewoon niet zo..

Ik weet niet eens meer wat ik moet zeggen, want ik snap er dus letterlijk helemaal niets van. Als ze wel opgewonden wordt, waarom gebeurt er dan niets? En je hoeft echt niet op te schrijven wat je exact frustreert, dat is op zich vrij duidelijk. Je hebt een vriendin, die er supergeil bijloopt, maar al een jaar geen seks met je wil. Dat is opzich een goede reden om gefrustreerd te raken toch?

Ga gewoon praten en wacht niet langer, ik meen het echt hoor!
Oud 13-05-2005, 12:18
esprit-chick
esprit-chick is offline
t meest staat al hierboven

ten eerste vind ik het heel knap van he en ook zeker te waarderen dat jij al (minstens) een jaar droog staat, omdat zij nog niet wil.

maar zoals de meeste ook al zeggen, nu mag t er wel s van komen

het lijkt mij het betse als jij haar er nu maar eens goed mee gaatr confrontreren, jullie verichten al een tijdje 'handwerk' dus dan ben je zog op eem bepaalde manier wel vertrouwd met elkaars lichaam.
hoe jij haar beschrijft klinkt t alsof ze een soort van wel grote moind heeft maar als t erop aan komt niet echt durft, en dan doel ik vooral op de lingerie ed

ik weet niet of jullie wel eens bij elkaar slapen, als dit niet t geval is zou i kdit eens s voorstellen, je bedoeling komt dan wel over
als dit wel zo is zou ik aangeven dat je dan tog s een keer wat meer wil dan alleen slapen

n klein beetje plannen lijkt me dus geen slecht idee, mss is ze van te voren wat xzenuwachtig maar ja een eerste keer met een nieuwe partner kan al een reden toto zenuwen zijn, dus een eerste keer in t algemeen helemaal...

ik kan me voorstellen dat ji jt ook eng vind om t zomaar te plannen, terwijl zij zegt er nog niet helemaal aan toe te zijn, maar bedenk ook dat als jij niet wat dwingender (en daar zitten grenzen aan) wordt, t er nooit van gaat komen
vertel haar dsat je haar zenuwe begrijpt en dat t normaal is om van te voren t allemaal nog n beetje eng te vinden, maar dat t nu wel n mooi moment zou zinn om....

heel veel succes
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 12:27
groovy
groovy is offline
Hey Maroon,

ik weet eigenlijk niet of ik je hier echt mee kan helpen, maar je verhaal was zó herkenbaar..ik ben zelf ook ooit dat meisje geweest

Ik had een jaar lang een vriend, ook 17 jaar toen, en was er ook nog niet klaar voor..echt precies hetzelfde als haar..maar toen zijn er wat dingen gebeurt tussen ons, waardoor ik opeens besefte dat ik eigenlijk, als het ooit uit ging tussen ons, wel dat intieme met hem gedeeld wilde hebben. En toen is het na ruim een jaar gebeurd ..

Het was toen wel heel erg fijn, omdat ik er helemaal klaar voor was..en daarna brak ik best wel los ..toen wilde ik juist constant haha..

Njah wat ik hiermee wel kan zeggen, is dat je de moed niet hebt opgegeven, al snap ik nu maar al te goed dat het moeilijk voor je moet zijn..dat was het toentertijd voor mijn ex ook, en dat gaf hij na een jaar dan ook toe...verder heeft hij me nooit gepusht of wat dan ook, maar wel eerlijk gezegd dat hij soms het gevoel had dat HIJ niet goed genoeg was ofzo..

Misschien helpt het bij jou als je het in ieder geval toegeeft dat je het toch wel frustrerend vindt..daar mag ze best van op de hoogte zijn! Je houdt van haar en wilt zo graag dat ene speciale met haar delen..juist om je liefde nog meer te tonen..niet omdat het je om de seks te doen is..en verder..heb geduld, al geloof ik nu ook dat dat gewoon erg moeilijk is!

Maar vertel haar eerlijk wat je voelt, en vraag ook aan haar of ze nog aan andere dingen twijfelt ofzo..je weet maar nooit!

Sterkte ermee, en ik bewonder het dat je zo geduldig bent! Dat betekent dat je haar meer dan waard bent!

P.s. Misschien heeft ze er moeite mee dat jij 'al' 25 bent en dus veel meer ervaring hebt? Dat jij geen maagd meer bent? Jij bent voor haar nummer 1, en andersom..misschien voelt ze zich een beetje 'de zoveelste' en wilt ze er ook zeker van zijn dat het voor jou net zo speciaal is..vertel haar dat!

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 12:40
Verwijderd
Als er geen achterliggende reden is waarom ze niet wil vind ik het toch vrij egoistisch van haar.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 13:13
Verwijderd
dat ja en hoezo gaat ze zich dan ook nog hullen in sexy kleding.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 13:37
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Surprise schreef op 13-05-2005 @ 14:13 :
dat ja en hoezo gaat ze zich dan ook nog hullen in sexy kleding.
Owja, want dat doe je alleen als je seks wil?
Lijkt me niet..

[edit] Misschien heeft ze ook helemaal niet door wat ze hem 'aandoet' door sexy strings of jarretels te dragen. [/edit]
Oud 13-05-2005, 14:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-05-2005 @ 13:40 :
Als er geen achterliggende reden is waarom ze niet wil vind ik het toch vrij egoistisch van haar.
Inderdaad, als er geen sprake is geweest van misbruik en dergelijke, begrijp ik werkelijkwaar niet waarover je als 18 jarige nog moeilijk doet. Zou ze vijftien zijn geweest was het nog een ander verhaal geweest, maar dit meisje heeft imo toch duidelijk wel een beeld van seks (die kleding verraad namelijk veel). Daarbij begrijp ik gewoonweg niet waarom ze op 'ik ben er nog niet aan toe' na, geen verdere redenen kan/wil noemen, ligt er een taboe rondom het praten over seks ofzo?

Ik zou het gewoon nog eens flink aankaarten, en een reden opeisen. Waarom? Omdat dat na ruim een jaar je goed recht is. Wel alle begrip voor jou, omdat je zo ontzettend geduldig met haar blijft, top . Ik denk dat niet zozeer het leeftijdsverschil, maar mogelijk wel het verschil in 'ervaring' door haar als een obstakel wordt ervaren, dit herken ik zelf namelijk ook wel. Het zal vanzelf heus goedkomen, maar ik ben nu toch wel erg benieuwd geworden naar hetgeen wat haar van het hebben van seks weerhoudt.

Succes in iedergeval.
Oud 13-05-2005, 14:42
Astraea
Astraea is offline
Inderdaad. Het enige wat jij eigenlijk nu nog hoeft te doen, is de reden vragen. En als ze die niet kan geven, dan zie ik persoonlijk geen reden meer voor jou om daar genoegen mee te nemen.

Iemand een jaar lang afhouden is tot daar aan toe. Dat jij dat accepteert is natuurlijk ook geweldig, maar ze is je toch wel een reden schuldig denk ik.. VIND ik.
Oud 13-05-2005, 17:43
Verwijderd
iemand van je eigen leeftijd zoeken, ipv tienertjes proberen te neuken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 18:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
kazje schreef op 13-05-2005 @ 18:43 :
Als je gefrustreerd bent over bepaalde dingen, open dan een topic op de geschikte plaats maar ga geen mensen af lopen zeiken. Dit is offtopic en behoorlijk vervelend.
Oud 13-05-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Maroon schreef op 12-05-2005 @ 23:19 :
Hmmzz dat ze gelovig geweest zou zijn, zou de enige rede zijn die ik kon bedenken waarom ze geen seks zou willen...

Mss haar eens stimuleren om aan zelfbevrediging te doen, zodat ze haar eigen lichaam ook beter leert kennen, en het aan jou bloot durft te geven!
Ik vind het erg raar dat ze niet snel in de stemming komt, maar iedereeen is natuurlijk anders.
Ik was na 2 weken zo opgewonden, steeds als ik met mijn vriendje zoende . Maar ja dat ter zijde.

Verder vind ik dat je er echt een met haar over moet praten; zo raar is het toch niet om over seks te praten als je een jaar wat hebt met elkaar.

Mss is ze nog erg kinderlijk? Ik had namelijk wel een vriendin waarvan het ook allemaal niet zo hoefde, ik had hierbij vooral het idee dat ze er toch niet aan toe was (maar ja zij had slechte ervaringen met seks, omdat de eerste keer nogal snel was bij haar, en pijnlijk).
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 13-05-2005 @ 19:16 :
Als je gefrustreerd bent over bepaalde dingen, open dan een topic op de geschikte plaats maar ga geen mensen af lopen zeiken. Dit is offtopic en behoorlijk vervelend.
nee, een kerel van 25 zou beter moeten weten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 19:57
Baka˛
Baka˛ is offline
[offtopic]
Citaat:
kazje schreef op 13-05-2005 @ 20:04 :
nee, een kerel van 25 zou beter moeten weten.
als je het probleem goed zou hebben gelezen. Deze kerel van 25 is gewoon verliefd. Hij heeft respect voor haar en is bereid op haar te wachten. Hij vind het alleen jammer dat zijn liefde niet op seksueel aspect terug gegeven word. Het gaat niet zomaar over iemand die je wel knap vind en net in een bar heb ontmoet.

Verplaats je dus wat meer in de TS voordat je onzin gaat posten.

[ontopic]
Echt man, ga met haar praten, laat haar zelf eens voor jou zichzelf bevredigen en ontdekken dat ze het leuk vind (en 't is voor beide partijen super geil ). Dan gaat ze 't misschien thuis ook vaker bij zichzelf doen en makkelijker over seks denken?

Hoop ik?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 20:53
Verwijderd
Citaat:
kazje schreef op 13-05-2005 @ 18:43 :
Groot gelijk.

Sowieso, n man van 25 met n meisje van 17... Komop.. Volgens mij mag dat wettelijk niet eens.

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 21:01
Maroon
Maroon is offline
Kan het gezeur over "jongens moeten alleen relaties beginnen met meiden van hun eigen leeftijd" in een ander topic? Hier schiet ik natuurlijk niks mee op. Ik kan ook niet altijd kiezen op wie ik verliefd raak.

Citaat:
Groot gelijk.

Sowieso, n man van 25 met n meisje van 17... Komop.. Volgens mij mag dat wettelijk niet eens.
Ja, dat mag dus wel. Dat heb ik al lang en breed uitgezocht. Het is niet toegestaan om intiem contact te hebben als 21+'er met iemand onder de 16. Zodra de persoon onder de 16 ouder is mag in principe alles (op prostitutie na dan, maar dat is verder niet aan de orde). Maar daar gaat dit topic niet over. Nogmaals, als het mensen frustreert plaats dat dan in een ander (nieuw) topic.

Ontopic: morgen zie ik haar, iemand suggesties op korte termijn? Of zal ik haar 18e verjaardag (halverwege volgende maand) afwachten, misschien dat ze het dan gepland heeft (alhoewel het me stug lijkt maar je weet maar nooit ....)?

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 21:03.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten