![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht dat dit nu wel common sense was
||
Citaat:
En sporten. En gezond eten en drinken. En niet obsessief met de getalletjes op de weegschaal bezig zijn maar naar je figuur blijven kijken en voelen welk gewicht voor jou het beste voelt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En niet sportief zijn.. Hoe moeilijk is het een uurtje per dag te fietsen. Laat die kut-auto of brommer staan en ga fietsend naar je werk/school. Schrijf je in bij een sportschool en ga daar 2x een uurtje per week fietsen/lopen/whatever. Stop met cola, ga over op water. Het is allemaal vrij simpel, je moet alleen wìllen. Nogmaals; afvallen is niet alleen maar gaan fietsen. Het eetpatroon in gezonde zin verbeteren is nog veel belangrijker. Ontbijten! En dan gezond ontbijt; geen slap sneetje witbrood met pindakaas, maar volkoren brood (of zwaarder) met iets van kaas of zo. Een glaasje melk en een glas water d'r bij. Op die manier jezelf een gezonder eetpatroon aanwennen kan iedereen. Als je maar wil. |
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft het tweede deel: dat uurtje fietsen per dag is voor genoeg mensen wél moeilijk. Dat jij daar nou geen moeite mee hebt, betekent niet dat dit voor iedereen geldt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@Coopergirl, ben het met je eens wbt het voedings- en gezondheidtopic. Ik denk dat straks half L&G weer volstaat met 'afval' topics. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wie zegt dat je een uur onafgebroken moet fietsen? Bovendien; een uur rustig fietsen bouwt òòk wat op. Maar goed, als zelfs een uur op je eigen tempo al te veel is, breek je het op in 2x 30 minuten. 's Ochtends en 's avonds, voor mijn part. Beweeg! Dat is alles. Beweeg je vaak en lang genoeg, dan krijg je vanzelf meer een betere conditie -- wat dan uitnodigt tot het hoger leggen van de lat (want je gaat je gewoon fysiek beter voelen, als je dan nog zoiets hebt van "ja leuk maar laat maar" kun je beter maar stoppen, kilo's aankomen en je aderen dicht laten slibben). Vroeger, toen ik nog een puppy was, heb ik een krantenwijkje gehad in een buitenwijk hier. Dat was 's ochtends iedere dag een kilometer of 16 fietsen. Je wil niet weten hoe gaaf het was om te merken dat moeheid in de benen letterlijk en figuurlijk steeds later op het traject pas voorkwamen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga je nou serieus beweren dat dàt mogelijke onbenulligheidje mijn hele betoog op losse schroeven zet? Get real. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- Als je 's morgens goed eet ben je minder geneigd om nog te snoepen, ook zal je 's middags minder honger hebben. Wat je 's morgen eet wordt toch voor bijna 100% verbrand. Natuurlijk is het onzin dat als je 's morgens niet eet dat je dan niet afvalt, de kans is gewoon groter dat je dan begint te snoepen + ontbijt zorgt voor zuurstof aan de hersenen ( beter denken)
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriend & vrienden Mystina | 51 | 17-01-2007 10:53 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |