Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat gevoel heb ik overegens niet altijd, alleen als ik erover nadenk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben verslaafd geweest aan heroïne/methadon, en kalmerings- en slaappillen. Ik zat op het randje van een verslaving aan crack-cocaïne maar die heb ik tegen kunnen houden. Als een computerverslaving bestaat dan val ik daar denk ik ook wel onder. Ik gebruik mijn computer veel en dwangmatig. Maar ik begrijp niet goed wat voor soort informatie je wilt. Zelfbeeld noemde je, maar ik begrijp het niet helemaal (kan aan mij liggen hoor). Ik zou het makkelijker vinden om een vragenlijst in te vullen, hier in dit topic, via email of via msn. Verder lijkt het me een interessant werkstuk dat je maakt, misschien zou je me een kopie willen mailen ofzo als hij af is? Groetjes
||
Citaat:
![]() *klik*
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: Nou, doe mij maar een bakkie thee (Gingseng, groene thee ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: Dat weet ik, ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mensen die roken en willen stoppen of mensen die roken en zich depressief willen voelen, lees dit.
Ik ben verslaafd aan internet. Verder zou ik niet echt wat kunnen bedenken ofzo. Ik voel me er aardig klote over af en toe, omdat artikels op internet mij altijd een onbetrouwbaar gevoel geven. Boeken zijn voor mijn gevoel altijd met veel meer moeite in elkaar gezet en zijn eigenlijk veel leuker. Toch haal ik bijna al m'n informatie van internet, omdat het makkelijker is en er meerdere bronnen beschikbaar zijn. Ben gestopt met roken en zwaar gematigd met alcohol en wiet, dus dat is dan wel weer relaxt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dat moet ik echt een keer gedaan hebben zeg
||
Citaat:
Ik zelf dacht in eerste instantie ook dat er niet zo veel mis mee was om elke dag stoned te zijn. Het voelt toch chill en ik doe toch niemand kwaad? Maar 3 jaar later kwam ik erachter dat het toch niet zo chill was. Ik kon niet meer normaal m'n nest uitkomen en het enige wat ik s'avonds/s'nachts nog deed was blowen. M'n relatie is er een keer (grotendeels) door naar de knoppen gegaan en ik heb destijds m'n reputatie op m'n werk verneukt door elke dag nog half vertiefd binnen te komen en tegen iedereen slappe verhaaltjes op te hangen waar niets van waar kwam. Ik werd een keer een dinsdag wakker en draaide gewoon compleet door. Ik werd zegmaar een soort van depresief en zag het ff niet meer zitten (niet dat ik ooit met de gedachte heb rondgelopen om zelfmoord te plegen ofzo dat ook weer niet maar erg positief was het toch ook niet). Dat is voor mij het omslagpunt geweest. Ik heb toen een week niet geblowd en voelde me een heel stuk beter. Het verbeterd nu nog steeds elke keer een beetje en ik merk ook dat ik steeds minder nodig heb om stoned te worden (een beetje wat beschreven word in Type's topic over gewenning). Ook merk ik dat het nog steeds wel erg verleidelijk is om een joint op te steken en af en toe gaat het wel weer fout en ben ik dus wel weer een week lang elke avond stoned maar dat is nu meer uitzondering dan regel en ook daar ben ik heel blij mee ![]()
||
Citaat:
![]() In dit geval ontstaat er een andere betekenis van een woord. In het Nederlands zou je het omschrijven als alle bedwelmende middelen... A drug is any substance that can be used to modify a chemical process or processes in the body, for example to treat an illness, relieve a symptom, enhance a performance or ability, or to alter states of mind. The word "drug" is etymologically derived from the Dutch/Low German word "droog", which means "dry", since in the past, most drugs were dried plant parts |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Psychologie |
Zelfkennis, hoe vorm je het of hoe werk je er mee? herby | 18 | 27-11-2006 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 |