Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2005, 14:36
Verwijderd
Ik en mijn vriendje hebben het er wel eens over...

Zoenen met iemand van hetzelfde geslacht, zie ji dat als vreemdgaan? Ik zou het niet echt leuk vinden als hij met een jongen zou zoenen omdat ik dan stiekem zou denken dat hij een beetje homo is en ik dat op de een of andere manier niet aantrekkelijk vind jah beetje stomme reden..
maar ik zou me niet bedrogen voelen, vooral niet als het voor de gein is...

Ik heb regelmatig met meisjes gezoend en met mijn beste vriendinnetje heb ik al een jaar niet gezoend om dat zij een vriend heeft, en hij vindt dat NIETS want hij vindt het vreemdgaan...

Mijn vriendje vindt het juist weer niet vreemdgaan maar vindt het juist gaaf...

wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2005, 14:40
Bravo
Bravo is offline
Wat is dat toch met die mannen!
Mijn vriendje vroeg me laatst of ik weleens gezoend had met een meisje (nee) en of ik dat wel zou willen (nou, in het kader van experiment: ja) Zijn reactie: relaxed, maar dan wil ik er wel bij zijn!

Volgens mij vinden praktisch alle mannen het een ontzettend geil idee ofzo. Ze zien het volgens mij ook niet als vreemdgaan omdat ze een vrouw misschien geen concurrentie vinden.
Oud 05-10-2005, 14:44
Verwijderd
Ik zie dat wel als vreemdgaan. Mijn vriend ook. Niet als concurrentie ofzo, want we zijn geen van beiden biseksueel, maar het blijft vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 14:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Technisch gesproken is en blijft het natuurlijk vreemdgaan, want er word gezoend met een ander, of dit nu een man of vrouw is. Of je het daarom wel of niet goedkeurd hangt er maar helemaal vanaf welke betekenis je eraan geeft. Kijk, ik zie mijn vriend echt niet met een man zoenen, maat stel dat hij dat wel zou doen. Als hij dat doet om het voor de gein eens uit te proberen, mag hij van mij best eens zijn gang gaan. Ik zie dat niet als bedreiging voor onze relatie, dus is er niks aan de hand. Al zou ik het wel fijn vinden als ik er van te voren van af zou weten. Maar stel dat hij nou met een man zoent om een andere reden dan pure nieuwsgierigheid, dan is het wellicht wel een bedreiging voor onze relatie en zou ik er al een stuk meer moeite mee hebben. Ditzelfde geldt ook voor mij in het geval ik met een meisje zou zoenen.

Ligt er dus maar net aan om welke reden het gebeurd en welke betekenis eraan gegeven wordt

Maarja, ik zou als jouw vriendzijnde niet zo blij zijn met het feit dat jij regelmatig met vriendinnen zoent. 1 keer om eens te ervaren hoe het is om met een meisje te zoenen, oke. Maar waarom zou je dat regelmatig gaan doen? Dat snap ik eigenlijk niet helemaal en zou ik ook niet goedkeuren.
Oud 05-10-2005, 14:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 05-10-2005 @ 15:40 :
Wat is dat toch met die mannen!
Mijn vriendje vroeg me laatst of ik weleens gezoend had met een meisje (nee) en of ik dat wel zou willen (nou, in het kader van experiment: ja) Zijn reactie: relaxed, maar dan wil ik er wel bij zijn!

Volgens mij vinden praktisch alle mannen het een ontzettend geil idee ofzo. Ze zien het volgens mij ook niet als vreemdgaan omdat ze een vrouw misschien geen concurrentie vinden.
Dat de meeste mannen dat supergeil vinden is een vaststaand gegeven ja

Mijn vriend zou het ook best opwindend vinden om mij met een andere vrouw te zien zoenen (mits het idd geen concurrentie is, wat niet snel zal gebeuren) en al helemaal als hij daarna mee mag gaan doen
Oud 05-10-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-10-2005 @ 15:45 :

Maarja, ik zou als jouw vriendzijnde niet zo blij zijn met het feit dat jij regelmatig met vriendinnen zoent. 1 keer om eens te ervaren hoe het is om met een meisje te zoenen, oke. Maar waarom zou je dat regelmatig gaan doen? Dat snap ik eigenlijk niet helemaal en zou ik ook niet goedkeuren.
Hmm ben ook niet van plan dat te doen als we iets hebben. Als ew dat doen is het meestal als we dronken zijn, of gaan logeren en dan komt het er gewoon van maar het is geen experimenterne meer met haar, dus dan snap ik het wel asl hij niet leuk vindt als ik met haar zoen...

Ik zou het ook niet echt leuk vinden als hij een vaste 'vriend' had met wie hij regelmatig zoende neej echt niet...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 14:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 05-10-2005 @ 15:36 :
Mijn vriendje vindt het juist weer niet vreemdgaan maar vindt het juist gaaf...
Ik neem aan dat ie het alleen gaaf vindt op het moment dat hij het weet (en mannen kennende: mag toekijken )? Of vindt hij het ook leuk om achteraf te horen dat z'n meisje die avond met een andere meid heeft staan zoenen?

Ik vind het iig vreemd gaan op het moment dat je het achter de rug van je partner om doet. Weet je partner ervan en keurt hij/zij het goed, dan vind ik het een ander verhaal. Maar goed, dat vind ik ook bij zoenen met iemand van het andere geslacht.
Oud 05-10-2005, 14:56
Verwijderd
ja..
nah ik vertel het een beetje verkeerd denk ik

toen ik zei dat ik met wat meisjes had gezoend vond hij dat gaaf..
toen ik zei hoe hij het vond als ik op een avond met een meisje zou zoenen als we samen uit waren, dan zou hij dat wel geinig vinden..

maar das anders dan regelmatig met hetzlefde meisje enzo, dat zou hij waarsch ook niet zo relx vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 14:59
zeep007
zeep007 is offline
Ja, zoenen buitenom je relatie is vreemdgaan, man of vrouw maakt geen flikker uit. Ook snap ik niet waarom je zo graag je beste vriendin zou willen zoenen met of zonder die relatie. Laat staan op regelmatige basis, want dan ben je gewoon pot, je wil er alleen niet voor uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:01
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-10-2005 @ 15:51 :
Ik neem aan dat ie het alleen gaaf vindt op het moment dat hij het weet (en mannen kennende: mag toekijken )? Of vindt hij het ook leuk om achteraf te horen dat z'n meisje die avond met een andere meid heeft staan zoenen?

Ik vind het iig vreemd gaan op het moment dat je het achter de rug van je partner om doet. Weet je partner ervan en keurt hij/zij het goed, dan vind ik het een ander verhaal. Maar goed, dat vind ik ook bij zoenen met iemand van het andere geslacht.
Inderdaad. Waarbij ik zoenen met iemand van hetzelfde geslacht voor een keertje wel goed zou keuren en met iemand van het andere geslacht niet
Oud 05-10-2005, 15:11
Verwijderd
Ik ben bi, en toen mijn vriend dit net wist zei hij dat hij het niet erg zou vinden als ik eens met een meisje zou zoenen, juist leuk, maar dat vond ik raar want voor mijn gevoel is het vreemdgaan...
Nu kijkt hij er heel anders tegenaan en ziet hij het ook als vreemdgaan .
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:12
Verwijderd
Mh, ik geloof dat 't vriendje het niet zo leuk vind als ik dat zou doen, zelfs al weet hij dat ik niet op meiden valt en dat het dus ook niks betekent. Ik zou het dan wel weer cool vinden als hij eens met een jongen zoent, maar misschien juist ook omdat ik weet dat hij dat niet zou doen. Ik zie het iig niet als een bedreiging, en daarom mag hij 't van mij best eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:20
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 05-10-2005 @ 15:59 :
Ja, zoenen buitenom je relatie is vreemdgaan, man of vrouw maakt geen flikker uit. Ook snap ik niet waarom je zo graag je beste vriendin zou willen zoenen met of zonder die relatie. Laat staan op regelmatige basis, want dan ben je gewoon pot, je wil er alleen niet voor uitkomen.
wat een domme reactie
je snapt er geen fuck van en je roept maar wat?

ik heb geen eens zin om hier op in te gaan, wou alleen even kwijt dat je een domme reactie gaf
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Behalve het doorgestreepte gedeelte ben ik het hier volledig mee eens!
Zoenen met een ander, man of vrouw, is en blijft vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:51
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:

ten eerste, mss wil je de term 'pot' even secureren??

het eerste gedeelte v ben ik met je eens, de vrtaag is alleen hoe erg je een bepaalde vorm van vreemdgaan vind

het tweede, zoenen is tog leuke/lekker/spannend, als jij een goede vriendin hebt die lekker zoent en bij wie je je goed voelt is het dan tog niet zo vreemd als je haar vaker wilt zoenen?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa, want iets zoenen/vrijen buiten je relatie met iemand vind ik altijd vreemdgaan, van welk geslacht het ook is.
Oud 05-10-2005, 15:56
WolterB
WolterB is offline
ja
Oud 05-10-2005, 16:02
Verwijderd
Waarom zou je met een ander zoenen?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:07
Neith
Neith is offline
Ik vind van wel, maar daarbij zoen ik zelf ook niet zomaar met iemand.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:36
Konijn
Konijn is offline
Ik heb geen interesse in vrouwen en mijn vriend niet in mannen, maar als ik al zou willen experimenteren zou hij het vreemdgaan vinden. Waar ik het volledig mee eens ben.
Ik zie het verschil niet tussen zoenen met een andere vrouw of een andere man.
Oud 05-10-2005, 16:42
Verwijderd
Eh nou, als mijn vriend voor de gein met een jongen wil zoenen dan doet ie maar hoor, dat maakt me echt niet uit.
Ik zou er wel om kunnen lachen

Als het een 'serieuze' zoen zou zijn dan zou ik me natuurlijk wel een beetje eh. zorgen gaan maken.

Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:49
Skaven
Skaven is offline
ik zou het niet leuk vinden, ookal is het voor de gein. Je houd van elkaar, waarom zou je met een ander willen zoenen. Maarja, dan weet je ook weer waar het om draait verder.
Oud 05-10-2005, 16:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Konijn schreef op 05-10-2005 @ 17:36 :
Ik zie het verschil niet tussen zoenen met een andere vrouw of een andere man.
Daar zit het verschil ook niet in. Het verschil zit hem in het waarom van de actie (aantrekkingskracht of de eenmalige nieuwsgierigheid naar het zoenen met iemand van hetzelfde geslacht). En zoenen met iemand van hetzelfde geslacht word door de partner vaak als minder bedreigend gezien omdat je weet dat je partner hetero is en iemand van hetzelfde geslacht dus geen bedreiging vormt (tenzij je partner biseksueel is, dan word het alweer een ander verhaal natuurlijk).
Oud 05-10-2005, 16:51
Verwijderd
Mwah, dat vind ik niet altijd vreemdgaan. Als mijn vriendin puur voor de lol een keer met een ander meisje zou zoenen en dat andere meisje probeert haar niet (als biseksueel of lesbienne) van mij af te pakken, waarom zou dat dan vreemdgaan zijn? Ik zit daar echt niet mee.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:53
Verwijderd
Eigenlijk heeft het woord 'vreemdgaan' alleen betrekking op seks en niet op zoenen. Desalniettemin zou ik mijn vriendin zonder twijfel onmiddelijk dumpen wanneer ik er achter zou komen dat ze met een meisje (of een andere jongen) gezoend zou hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2005, 16:55
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2005 @ 17:53 :
Eigenlijk heeft het woord 'vreemdgaan' alleen betrekking op seks en niet op zoenen. Desalniettemin zou ik mijn vriendin zonder twijfel onmiddelijk dumpen wanneer ik er achter zou komen dat ze met een meisje (of een andere jongen) gezoend zou hebben.
Zoenen is ook vreemdgaan. Dat seks erger is kan ik inkomen, maar hoe zou je zoenen dan noemen? Wat dat laatste betreft ben ik het volledig met je eens
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:58
Warsocket
Warsocket is offline
akn me niks schelen of mijn vriendin vreemdgaat met een andere man, vrouw, paard of koe vreemdgaan vind ik vreemdgaan

muv van iets niet levends, met een opblaaspop neuken zie ik niet als vreemdgaan
Oud 05-10-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 05-10-2005 @ 17:55 :
Zoenen is ook vreemdgaan. Dat seks erger is kan ik inkomen, maar hoe zou je zoenen dan noemen? Wat dat laatste betreft ben ik het volledig met je eens
Nee, zoenen is geen vreemdgaan. Zoenen is gewoon zoenen. Vreemdgaan heeft per definitie betrekking op seks.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2005 @ 17:53 :
Eigenlijk heeft het woord 'vreemdgaan' alleen betrekking op seks en niet op zoenen.
Daar ben ik het zeker niet mee eens. Als mijn vriend zou zoenen met een ander meisje waar hij gevoelens voor zou hebben (ook als hij er geen gevoelens voor zou hebben, maar dan zou ik niet weten waarom hij dat zou doen) dan zou ik dat ook zeker als vreemgaan zien. En zo zijn er nog wel meer dingen die ik kan bedenken waarvan ik vind dat hij die alleen met mij 'hoort' te doen omdat ik zijn partner ben en niemand anders. Zo simpel is dat. En seks met een ander is dan wel het toppunt van vreemdgaan, want met seks laat je zoveel van jezelf aan de ander zien en deel je zoveel met die ander, en dat hoeft hij echt niet met een ander te doen als hij een relatie met mij heeft.
Oud 05-10-2005, 17:02
Verwijderd
cheat P Pronunciation Key (cht)
v. cheat·ed, cheat·ing, cheats
v. tr.
To deceive by trickery; swindle: cheated customers by overcharging them for purchases.
To deprive by trickery; defraud: cheated them of their land.
To mislead; fool: illusions that cheat the eye.
To elude; escape: cheat death.

v. intr.
To act dishonestly; practice fraud.
To violate rules deliberately, as in a game: was accused of cheating at cards.
Informal. To be sexually unfaithful: cheat on a spouse.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:04
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2005 @ 17:58 :
Nee, zoenen is geen vreemdgaan. Zoenen is gewoon zoenen. Vreemdgaan heeft per definitie betrekking op seks.
Zoenen is wel vreemdgaan, punt uit.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:04
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2005 @ 18:02 :
v. tr.
To deceive by trickery; swindle: cheated customers by overcharging them for purchases.

v. intr.
Zoenen is toch ook een seksuele aangelegenheid? Net als op alle andere vormen intiem zijn met iemand.

En als jij zoenen gaan vreemdgaan vindt, waarom zou jouw relatie dan toch per definitie gelijk over zijn als jouw vriendin met een ander zou zoenen?
Oud 05-10-2005, 17:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2005 @ 18:02 :
v. tr.

v. intr.
Sexually is in dit verband een verzamelnaam voor alles wat met lichamelijke gemeenschap te maken heeft, dus ook zoenen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-10-2005 @ 18:04 :
Zoenen is toch ook een seksuele aangelegenheid? Net als op alle andere vormen intiem zijn met iemand.
Nee, zoenen lijkt me niet onlosmakelijk verbonden met seks.
Citaat:
En als jij zoenen gaan vreemdgaan vindt, waarom zou jouw relatie dan toch per definitie gelijk over zijn als jouw vriendin met een ander zou zoenen?
Ik zie niet in wat het er toe doet of je het nu wel of niet vreemdgaan noemt. Als je het in plaats van vreemdgaan 'koala-expertise' noemt als je vriendin vreemdgaat is het ook geen vreemdgaan meer, maar wat dat aan de zaak verandert is mij niet duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 17:57
Verwijderd
Nee man, het is maar zoenen. Djeez.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 18:02
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-10-2005 @ 18:17 :
Nee, zoenen lijkt me niet onlosmakelijk verbonden met seks.
Dat hoor je mij ook nergens zeggen. Feit is alleen dat onder seksueel getinte handeling meer word verstaan dan het feitelijk hebben van seks. Het gaat om alle dingen met een intieme lading en daar hoort zoenen dus óók bij.

Ik zie niet in wat het er toe doet of je het nu wel of niet vreemdgaan noemt. Als je het in plaats van vreemdgaan 'koala-expertise' noemt als je vriendin vreemdgaat is het ook geen vreemdgaan meer, maar wat dat aan de zaak verandert is mij niet duidelijk.
De naam die je er aan geeft veranderd idd niks aan de actie zelf. Dat ben ik met je eens. Maar omdat je in je eerdere post geen verdere uitleg gaf over het feit waarom je relatie dan uit zou gaan, was ik daar benieuwd naar. Omdat jij het geen vreemdgaan vindt, vroeg ik me af hoe jij het dan wel zou zien.
Oud 05-10-2005, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 05-10-2005 @ 15:44 :
Ik zie dat wel als vreemdgaan. Mijn vriend ook. Niet als concurrentie ofzo, want we zijn geen van beiden biseksueel, maar het blijft vreemdgaan.
juist.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 18:23
Magican
Magican is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 05-10-2005 @ 15:36 :
Ik en mijn vriendje hebben het er wel eens over...

Bla bla, dom verhaal

wat vinden jullie?
Ik vind dat je ipv ik en mijn vriendje, mijn vriendje en ik moet typen. Dit staat arrogant en dom.
Oud 05-10-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 05-10-2005 @ 19:23 :
Ik vind dat je ipv ik en mijn vriendje, mijn vriendje en ik moet typen. Dit staat arrogant en dom.
Ik vind dat je niet zo moet mierenneuken en gewoon een reactie moet geven.

Dit staat pas dom.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 18:35
I C U
I C U is offline
Muhahaha, ik had het er nog over met mn vriendje, en zijn reactie was ook: 'Mag best, maar dan wil ik er wel bij zijn!' Ghehe. Raar is dat... Als hij een jongen zou zoenen, denk ik wel dat ik er toch es ff goed over ga nadenken Ik zou het niet leuk vinden, iig.
Oud 05-10-2005, 18:40
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Magican schreef op 05-10-2005 @ 19:23 :
*In oog spuugt* BTW, het is magician, niet magican.

En natuurlijk dat vreemdgaan, tenminste, dat vindt ik.

Als ik m`n vriendin met een van haar vriendinnen zou zien zoenen...

Maar bv een zoentje op de wang gaat nog wel. Bijvoorbeeld als er weer `s eentje jarig is.
Oud 05-10-2005, 18:47
Timmy
Timmy is offline
Ik zal het niet snel vreemdgaan noemen, tenzij er echte gevoellens bij komen kijken... En je partner er dan juist achter komt dat hij/zij misschien ook wel op het zelfde geslacht valt.
Maar om het een keertje uit te proberen? Geen probleem ga je gang. Ik hoef er dan niet eens percee voor te staan als het gebeurt als het me maar wel verteld word door haar zelf...
Oud 05-10-2005, 19:49
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 05-10-2005 @ 16:20 :
wat een domme reactie
je snapt er geen fuck van en je roept maar wat?

ik heb geen eens zin om hier op in te gaan, wou alleen even kwijt dat je een domme reactie gaf
Prima meid. Tis en blijft een forum, ongewenste reacties krijg je ook , of je het nou wilt of niet.

Ik kreeg de intentie dat je het ietwat vreemd vind dat met andere meiden zoenen vreemd gaan is. En dat je het ook een beetje vreemd vind dat de vriend van je beste vriendin het ook maar niets vindt.

Wat ik me afvraag is waarom je dan zo de behoefte hebt met je beste vriendin te zoenen?! Als je geen relatie hebt, prima, maar als je toch eenmaal een relatie hebt, wtf zou je hier om willen doen dan?
Dat ik riep dat je eventueel pot was, is misschien verkeerd geinterpreteerd. Ik bedoel ermee, dat als je zo graag meiden wil zoenen, los van je heteroseksuele relatie je misschien maar eens over je geaardheid moetgaan nadenken.

en waarom moet hier op het forum alles subtiel worden gebracht , is iedereen zo makkelijk op zn pik getrapt?!sjeezzz...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 20:00
Sasbeest
Sasbeest is offline
Zo lang als ik ervan zou weten, het niet achter mijn rug om zou gaan, en het eenmalig was (om het uit te proberen), zou ik er geen problemen mee hebben. Maar dan wel zolang hij niet verliefd is op die jongen.

Eigenlijk een beetje vreemd, zou het niet leuk vinden als het met een meisje zou gebeuren. Maarja, dan zou het ook niet zijn in het kader van experiment, dus dat is wel een andere situatie.
Oud 05-10-2005, 20:08
Verwijderd
Zoenen met iemand is vreemdgaan, of je dat nou met een man of een vrouw is (is mijn mening dan.)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 20:14
Stefanie1984
Stefanie1984 is offline
Zoenen met het zelfde geslacht is vreemdgaan. Simpel voorbeeld 'je aait een mannetjes hond, en je aait een vrouwtjes hond. Het maakt niks uit het blijven honden '
Oud 05-10-2005, 20:17
Verwijderd
Als ik zoenen uberhaupt als volwaardig vreemd gaan zou gaan zien, ooit, in de toekomst :
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-10-2005 @ 21:08 :
Zoenen met iemand is vreemdgaan, of je dat nou met een man of een vrouw is (is mijn mening dan.)
Alhoewel het me dan meer dwars zou zitten als niet voor de grap is maar gemeend.

Alleen dat gaat wat moeilijk als je een lesbische vriendin hebt
Die zoent sowieso wel met hetzelfde geslacht.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 20:45
evanescence
evanescence is offline
ja is vreemdgaan, maar minder erg vind ik...zo voelt dat voor mij...
Oud 05-10-2005, 20:47
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 05-10-2005 @ 15:40 :

Ja, ik vind het geil maar ik zou niet willen dat mijn vriendin dat doet.
Oud 05-10-2005, 20:56
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-10-2005 @ 15:45 :
Technisch gesproken is en blijft het natuurlijk vreemdgaan
Wat een gezwets! Er is geen technisch aan vreemdgaan, het is een en al gevoelskwestie (zoals al blijkt uit de hele kwestie rondom of zoenen uberhaupt wel vreemdgaan is).

Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 20:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten