Ik heb sinds mijn puberteit altijd van die rooie bultjes op mijn bips... het zijn geen puistjes maar het lijkt er wel een btje op. Nu scrub ik het één keer in de week met een bodyscrub en op zich helpt dat wel, maar hij is nooit echt egaal geweest heb ik het idee. Ik stoor mij daar wel enigszins aan.. Moet ik misschien ander ondergoed dragen (draag altijd strings..) of in andere kleding slapen (heb dan altijd een synthetisch broekje aan) Misschien dat jullie hier een serieuze oplossing voor weten. Zou fijn zijn!!
xxx
heb dat ook ik doe er vannalles op, badolie ofzo om het zachter te maken, tea tree oil om het weg te laten gaan.. niets helpt, en het is niet zo charmant dus.
nou ik had dat dus ook voor een tijdje maar toen zei ik dat tegen mn moeder en dies echt zon natuurfreak enzo maar dei zei dus dat als je een broek draagt die misschien kna schuren dat je dan beter een boxer of gewone onderbroek van katoen dragen.
en je pyamas moeten zeker neit synthetisch zijn want dat lucht niet en katoen is gewoon veel beter vlak naast je huid, nou dat deed ik dus en mn bultjes waren binnnen de kortste tijd al weg . ze zijn ook niet teruggekomen dus nu draag ik gewoon weer strings maar ik slaap nog wel in broekjus van katoen, nou ik hoop da dit ook voor jou werkt
Ik smeer er sinds een week dove (handcreme geloof ik) op. Bij mij helpt het redelijk goed. Ik doe dat 'sochtends en 'savonds. Tot nu toe geeft het een goed resultaat.