Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 20:21
Verwijderd
Hang je elke week in de sportschool? Waarom sport je? Sport je nooit? Waarom vind je sporten onzin? Vind je seks al een sport? Vind je het stukje van je huis naar de supermarkt fietsen al een hele opgave? Ben je een supergespierde tarzan? Ben je net zo lenig als deze dame ?

Ikzelf heb een eigen paard, wat ik sporten genoeg vind.
Ik ben wel redelijk lenig, maar mijn conditie daarentegen is 0,0.

Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 20:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2006, 20:23
Mindfields
Mindfields is offline
Jouw is natuurlijk met een w.

Maar: ik voetbal in een dames elftal hier in Velp. Best ok, alleen de vrouwen/meisjes zijn wel een beetje.. tja, anders dan ik iig, maar wel aardig. Dit is mijn eerste seizoen. Ik probeer 2x in de week te trainen, maar dat wordt er vaak maar 1. Donderdagavond is het namelijk van 20.30 tot 22.00 en dat vind ik nogal laat..
En seks is nog steeds mijn lievelingssport!
Oud 24-01-2006, 20:25
Nuck
Nuck is offline
Ik hockey en tennis (jaja standaard) en ga zo'n 1 a 2 keer per week naar de sportschool . Omdat ik sporten gewoon leuk vind.
Oud 24-01-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 24-01-2006 @ 21:23 :
Jouw is natuurlijk met een w.

Maar: ik voetbal in een dames elftal hier in Velp. Best ok, alleen de vrouwen/meisjes zijn wel een beetje.. tja, anders dan ik iig, maar wel aardig. Dit is mijn eerste seizoen. Ik probeer 2x in de week te trainen, maar dat wordt er vaak maar 1. Donderdagavond is het namelijk van 20.30 tot 22.00 en dat vind ik nogal laat..
En seks is nog steeds mijn lievelingssport!
omfg wat erg. het is veranderd.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:31
dext0r
dext0r is offline
ik vind het geweldig om te zwemmen / squashen / mountainbiken ...

maar aan alles kom ik maar heel weinig toe
mijn conditie is ook 0.0 , maar ik kan wel heel erg ingaan op de dingen die ik tof vind .... ik zit er overigens wel sterk aan te denken om een mountainbike te gaan kopen, zodat ik dat ook daadwerkelijk vaker kan gaan doen ... bos genoeg hier in omtrek zwolle...

en oh ja seks natuurlijk
Oud 24-01-2006, 20:31
Kaps
Kaps is offline
Ik probeer elke dag te fitnessen, maar momenteel is het nog steeds om de dag.
En ik doe het om een adonis te wezen en om een nog beestiger beest te zijn in bed.
Oud 24-01-2006, 20:35
Gadje
Gadje is offline
Ik doe lekker helemaal niks.
Nouja lekker, ik moet weer eens wat gaan doen maar de vraag is dus wat hoe en waar. Ik heb niet zoveel zin om in mn eentje te gaan fitnessen. En ik weet ook niet wat ik anders zou moeten gaan doen.

Ik dacht trouwens eerst dat het over sportlife kauwgom ging.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:35
Maharani
Maharani is offline
Ik ga 2 keer per week naar de sportschool (USC) en dan doe ik van die meisjesdingen zoals aerobics, pilates, thai bo en streetdance.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:36
knir
knir is offline
ik loop en fiets en heb seks en dat is wel even genoeg. Ik had wel goede voornemens om meer te gaan doen maar ja he
Oud 24-01-2006, 20:40
tuttebel
tuttebel is offline
ik fitness 2x in de week, als ik dat haal met mn school. (meestal wel gelukkig)
daarnaast zeil ik vaker in de zomer, en ik roei soms. zwemmen doe ik graag, als ik er tijd voor heb. en skaten in de zomer

en ik fiets elke dag 30min. (school)..dus nou ja redelijk sportief ja.

ik sport want ik wil slank en gespierd worden. en het is relekst om even je gedachten van andere dingen af te zetten en jezelf helemaal af te beulen.
Oud 24-01-2006, 20:41
Verwijderd
Ik zwem twee keer per week en mn conditie is kut. Als ik op school drie trappen op moet lopen (die dan wel fucking lang zijn) moet ik echt even naar adem nippen .
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:45
schimmel
schimmel is offline
sinds ik met de bus ga is mn conditie kut. ik zwom, niet volgehouden. binnenkort maar eens langs een sportschool om daar te kijken, kan ik die een tijdje rijk gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:52
Verwijderd
ik heb 14 jaar gevoetbald maar daar ben ik een paar maadne geleden mee gestopt ivm op kamers,nu ben ik vorige week weer begonnen met fitnessen,en dat wil ik 3 keer per week gaan doen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:56
gewoonLiz
gewoonLiz is offline
Na een paar veel weekjes met krukken omdat ik iets te overenthousiast was met rennen en het presteerde te vallen, toch wel weer heel actief bezig. Weer rennen (3x per week een uurtje) , elke dag 30 minuten fietsen naar school. Sporten is een soort verslaving van me, had met mn krukken echt afkickverschijnselen Ga over een paar weken eindelijk een wedstrijd lopen!!!
Oud 24-01-2006, 21:01
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb wel een goede conditie. Ik fiets erg veel en door mijn stage heb ik het afgelopen half jaar wel een puike conditie ontwikkeld. Ik ben redelijk gespierd in mijn bovenarmen en schouderbladen omdat ik veel til, maar nu probeer ik dat een beetje te vermijden want ik wil niet dat ik er uit ga zien als een of andere kenau. Ohja, ik rijd elke dag paard.

en ik ben lenig want ik ben licht hypermobiel, maar ik ben lang niet zo lenig als dat mevrouwtje
Oud 24-01-2006, 21:40
K-pax
K-pax is offline
Bijna 11 jaar waterpolo doen en dan ineens stoppen is niet goed, mijn zwaartekracht nam 1,5 jaar geleden dan ook snel toe. Nu ben ik maar gaan fitnessen, en beter gaan eten. Werkt goed.

Echte reden om te fitnessen is natuurlijk om met gemak de 6 trappen na me appartement te halen met 2 bladen bier zonder bekaf boven te komen. Motivatie is dus zeer van belang als je wilt werken aan je lijf
Oud 24-01-2006, 21:48
*amélie*
*amélie* is offline
Ik heb vanaf m'n 5e aan ballet en turnen gedaan. Ooit was ik dus best lenig, strak en met goede conditie. Sinds ik op kamers ben gegaan sport ik een stuk minder. Ik fiets wel veel, dus m'n conditie is accpetabel. Ik sport graag, maar heb m'n draai nog niet echt gevonden in Utrecht. Op het moment squash ik elke week 1 of 2x.
Oud 24-01-2006, 21:59
Verwijderd
Ik heb wel duizend smoesjes om niet aan sport te doen, eigenlijk ben ik gewoon lui.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 22:03
655321
655321 is offline
Ik ga hardlopen morgen. Voor het eerst in heel lang.
Verder doe ik helemaal nikss.
Oud 24-01-2006, 22:43
June bug
June bug is offline
Ik heb 14 jaar geballet, en ik heb altijd een kutconditie gehad. Vanaf begin dit schooljaar doe ik geen ballet meer en doe ik dus niks en dat bevalt behoorlijk slecht want volgens mij ben ik al 4 kilo aangekomen ofzo. Binnenkort maar es rondkijken wat ik wil gaan doen want ik heb soms echt het gevoel dat ik energie overhoud.
Oud 25-01-2006, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 24-01-2006 @ 21:41 :
Ik zwem twee keer per week en mn conditie is kut. Als ik op school drie trappen op moet lopen (die dan wel fucking lang zijn) moet ik echt even naar adem nippen .
Haha, iedereen gaat dood op die trappen.

Ik ga weer sporten. Snel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 00:07
Carn
Carn is offline
Ik doe braaf elke week 2 x 1,5 uur taekwondo (op intensief niveau, zweet er zeker een kilo uit per training) en vaak ga ik per week nog 10 tot 15km hardlopen. Maar momenteel niet want het is te koud. ahum.

Verder let ik redelijk op wat ik eet en drink ik veel water. Ik ben overigens 1.82m en weeg nu rond de 70 kilo, maar als ik omlaag moet naar 68 door bijvoorbeeld een tournooi dan is dat geen probleem.

Als ik geen bier zou drinken en savonds na 22:00 niks meer naar binnen zou werken zou ik denkik standaard rond de 68 wegen maar goed, eten en bier rules.
Oud 25-01-2006, 00:09
Carn
Carn is offline
en op school probeer ik altijd omhoog te sprinten naar de 4de verdieping Liften zijn voor Losers!
Oud 25-01-2006, 00:11
grandmommy
grandmommy is offline
ohja even lengte en gewicht vermelden voor de statistieken: 1.56,4 meter hoog en 44 kilo zwaar. Ik waai nog net niet weg. En eerst woog ik 47-48 en die 3-4 kilo ben ik afgevallen en ik heb ook nog wat zooi omgezet in spierweefsel dus volgens mij heb ik een vetpercentage van niks maar hahaha who gives a shit.
Oud 25-01-2006, 00:11
Broeder
Broeder is offline
Ahh ahahah aah aha!
Oud 25-01-2006, 00:13
grandmommy
grandmommy is offline
voel je je nu bezwaard, broeder?
Oud 25-01-2006, 00:15
Broeder
Broeder is offline
Ik reageerde op de vraag van de TS
Oud 25-01-2006, 00:17
Broeder
Broeder is offline
En ik ben ook zwaarder ja als je dat graag wilt horen
Oud 25-01-2006, 00:50
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ui ui ui ui ui ui ui
Oud 25-01-2006, 00:51
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
kut hoofdletterblock
Oud 25-01-2006, 01:17
Verwijderd
ik merk dat bier toch iets te veel zijn tol op mijn lchaam begint te eisen dus ga ik gauw maar wat aan min comditie e.d. doen wil ik deze lievensstijl nog decenia langer kunnen handhaven
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 01:18
Verwijderd
ik denk trouwens vooral dat ik meer zooi met voedingswaarden moet eten zodat ik in vreetkicks nite meteen bvergen friet of chips weg ga werken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 07:41
Verwijderd
ik sport niet meer maar misschien moet ik t maar weer gaan doen maar ben er eigenlijk te lui voor :x
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 08:30
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik sport nóóit, ik hou dr niet van.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:10
botulismf
botulismf is offline
Ik doe niet aan sport.
Ik loop wel.
Oud 25-01-2006, 09:30
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
botulism schreef op 25-01-2006 @ 10:10 :
Ik doe niet aan sport.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:35
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
botulism schreef op 25-01-2006 @ 10:10 :
Ik doe niet aan sport.
ik speel bas .
Oud 25-01-2006, 09:41
JJ13
JJ13 is offline
ik doe niet aan sport ik doe aan sex, ook een vorm van sport
Oud 25-01-2006, 09:50
idontcare
idontcare is offline
ik probeer 2x in de week steps te doen, en nog een keertje extra te hardlopen/skaten. maar ja , vaak komt het er nooit van. fietsen doe ik ook wel regelmatig en dan ook hard want ik ben altijd overal te laat voor.
Oud 25-01-2006, 10:40
barbara.inc
barbara.inc is offline
ik doe ongeveer 6 uur in de week aan Muay thai kickboksen
2 uurtjes boksen

en als ik voor een wedstrijd aan het trainen ben ben ik ook nog elke dag ongeveer 30 min aan het hardlopen.

Ik sport omdat ik het lekker vind, heb altijd gesport. Ik kickboks omdat ik de sport leuk vind, en het gevoel dat je krijgt als je de ring in gaat is zo ontzettend mooi, dat zou ik nooit willen missen. Boksen doe ik er eigenlijk alleen bij voor mn conditie en mn techniek. (maar omdat mn trainer heeft gevraagd of ik geen wedstrijden voor hem wil boksen, ga ik dat misschien binnenkort ook nog wel een keer doen...)

heb een vrij gespierd lichaam, brede schouders, wat ik dan wel weer wat minder vind...

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 10:49.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 10:49
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
ik doe 2 keer per week een uur tae bo en ga 1 of soms 2 keer per week een uur squashen. en eigenlijk vind ik de fietstocht erheen ook wel sport.. in de zomer ga ik ook mountainbiken met m'n vader, iedere zondag, maar ik ben niet zo sportief om dat in de winter te doen

oh ja en seks
Oud 25-01-2006, 10:57
Verwijderd
ik fitnessde 3x per week, op het moment even weer niet maar ben wel weer van plan dat op te pakken. sex wel natuurlijk. verder ben ik 1,96m - weeg ik rond de 75 kg en is mijn streefgewicht 85 .
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:16
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ski 1 week in het jaar, fiets naar school en doe aan fysiosport. En dat vind ik wel genoeg. Gymen weiger ik te allen tijde, gelukkig hoef ik dat niet van mijn artsenteampje en mijn ouders, dus ben geoorloofd afwezig. En anders bleef ik ook wel weg.
Oud 25-01-2006, 12:44
Verwijderd
oh, natuurlijk snowboard ik ook nog een keer of 5 per jaar
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:47
Carn
Carn is offline
ik hoop nog steeds dat vraatzuchtige mensen op een donkere, akelige nacht door een grote man met een mes worden achtervolgd en dat ze met 10+ messteken een pijnlijke dood sterven omdat ze nog geen 100 meter kunnen rennen.

haha.

Oud 25-01-2006, 14:52
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-01-2006 @ 13:47 :
ik hoop nog steeds dat vraatzuchtige mensen op een donkere, akelige nacht door een grote man met een mes worden achtervolgd en dat ze met 10+ messteken een pijnlijke dood sterven omdat ze nog geen 100 meter kunnen rennen.

haha.

hahahahahaha
Oud 25-01-2006, 14:59
Verwijderd
hmm ik heb vorig jaar een poging gedaan tot sporten maar eigenlijk is het niks voor mij. ik vind het te vermoeiend en het had ook niet het gewenste resultaat. Misschien dat ik nog een keer op salsa of jazz-dansen ga maar meer dan dat wordt het niet.
Ik ben zowiezo gewoon lui
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 15:02
Sjoerd
Sjoerd is offline
ehm ik ben heel onsportief, maar om alles een beetje bij te houden fitness ik een keer in de week, en tegenwoordig ga ik ook joggen met degene waar ik ook mee fitness geloof ik
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 15:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik drink en zo nu en dan zweet ik er een kilo of wat uit tijdens een concert, of te pittig eten.
Oud 25-01-2006, 15:26
Verwijderd
Heb zeven jaar gevoetbald, ben er mee gestopt omdat ik niet meer in het meisjes team van mijn leeftijd kon voetballen dus moest ik naar dames. Waren allemaal 25 toen ik 14 was, had niet echt aansluiting. Ik was heel bang dat ik superveel zou aankomen als ik zou stoppen, maar dat is heel erg meegevallen. Toch mis ik het voetballen wel, zo af en toe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten