|
|
|
Shadyboy-Ray schreef op 07-03-2006 @ 16:53 :
Tip: verander de topicnaam in hardlopen. Ik zou wel wat meer willen hardlopen, vind er alleen niet te tijd/zin voor. Ik heb op zich best een goede conditie. Ik heb vorig jaar aan de zevenheuvelenloop(15 km) meegedaan, deed dat binnen de 1.13, daar was ik best tevreden mee. |
|
|
|
Ik loop ook hard maar dan ietts van 2/3 km. Als er zomerstop van basketbal ingaat loop ik meestal wel meer hard, maar niet voor wedstrijden ofzo
|
|
|
|
Aankomende zaterdag (12-03-06) de laatste LOKO loop. Je kan dan kiezen voor de 5 of 10 km. De kosten zijn volgens mij rond de € 3,50. Het is altijd een leuke wedstrijd, gezellig en goed bezocht.
Inschrijven : http://www.inschrijven.nl/ Meer info is vast wel ergens te vinden op tvz-zeewolde.nl
|
|
mltinus schreef op 08-03-2006 @ 21:48 :
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met hardlopen. Vooral om conditie op te bouwen voor de Batavierenrace. Met een paar flatgenoten een rondje van een minuut of 20 over de campus (Enschede) welke afstand ga je lopen? en hoe hard?
|
|
Ik loop ongeveer 15-20 km per week hard. 's winters in sportschool en daarna gewoon buiten!.
vind het altijd wel leuk/lekekr om te doen!
|
|
mltinus schreef op 09-03-2006 @ 01:23 :
ik doe etappe 23 (9.8 km). Ik heb dezelfde etappe vorig jaar ook gelopen zonder training (ik wist 2 dagen van tevoren dat ik mee ging doen ) en toen liep ik hem net binnen het uur. Ik wil dit jaar toch wel een gemiddelde van zo'n 13 km/uur halen, oftewel in iets meer dan 45 minuten. ![]() maar loop wel aardig, train er ook voor ![]() 10km in 42 en 5 in 18.30 ongeveer... ik loop 8,4 met Bata444!
|
|
Doet er nog iemand mee aan de 24uurs in Apeldoorn eind mei dit jaar?
|
|
|
|
Hebben jullie nooit last van kramp. Ik heb de laatste tijd zoveel kramp dat ik na 1,5 km echt nietmeer verder kom
|
|
|
|
ook hallo schreef op 22-03-2006 @ 16:49 :
Hebben jullie nooit last van kramp. Ik heb de laatste tijd zoveel kramp dat ik na 1,5 km echt nietmeer verder kom
|
|
Hebben jullie nooit last van kramp. Ik heb de laatste tijd zoveel kramp dat ik na 1,5 km echt nietmeer verder kom Veel water..
|
|
Ik loop heel soms, af en toe een stuk 5 km hard..
nouja.. of t hard is.. weet k niet [a] xx |
|
|
|
|
|
Floorr* schreef op 30-03-2006 @ 23:07 :
Ik loop heel soms, af en toe een stuk 5 km hard.. nouja.. of t hard is.. weet k niet [a] xx
|
|
Carn schreef op 30-03-2006 @ 23:30 :
misschien loop je wat te hard; let ook goed op je ademhaling. |