![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen zelfbevrediging, nee, dat hoefde voor mij gewoon niet. Had ik geen behoefte aan en ik vond het ook maar een beetje een gek idee. Na wat gesprekken met een vriend, ben ik toch maar wat gaan proberen, experimenteren enz. Zo kwam ik er achter dat er nog veel meer was dan ik dacht. Binnen de kortste keren vond ik het helemaal geen gek idee meer. Ik denk dat jou vriendin toch wat meer haar eigen lichaam moet ontdekken. Meer uit proberen en zo komt ze er vanzelf achter wat ze fijn vindt, wat ze allemaal kan voelen enz. Ze hoeft hier dan echt niet elke dag of elke week mee bezig te zijn. Maar ik denk dat, als ze eenmaal over die 'drempel' heen is, de rest redelijk vanzelf komt. Zo kan ze ook aan jou aangeven wat ze fijn vindt en denk ik, dat de behoefte aan meer steeds groter wordt. Ze meer wil ontdekken en dat samen met jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk ben ik zelfs van mening dat jij daar onderhand gewoon recht op hebt. Het is een heel normaal onderdeel van een relatie, zeker op deze leeftijd en na een haf jaar mag je daar toch ook wel wat van verwachten. Tuurlijk, je kan haar niet dwingen, maar ik denk wel dat je, naast het feit dat je haar de tijd wil geven, je haar ook duidelijk moet maken wat het eigenlijk voor jou betekent binnen een relatie en dat je daar toch graag wel wat verandering in zou willen zien. Tenzij je er zelf ook niks om geeft natuurlijk, maar dat idee krijg ik nou niet echt.
||
Citaat:
Mijn moeder zei na een jaar ook van ‘het is niet verkeerd als je het zou willen doen met hem, voel je nergens schuldig over’, maar op de 1 of andere manier kon ik het gewoon ook nog niet. Mijn ex heeft ontzettend veel geduld moeten opbrengen bij mij, maar dat heeft uiteindelijk wel zijn vruchten afgeworpen ![]() Ik heb heel veel respect voor TS, dat hij zo lief is en zo geduldig, maar ik vind het ook weer cru om te gaan stellen ‘dat hij er recht op heeft’. Ik denk als hij dat zegt tegen haar, ze helemaal zoiets heeft van ‘rot op’. Maar je gaf zelf ook al aan dat je iemand niet kunt dwingen ![]() En als hij echt van haar houdt, en ze proberen wel altijd een stapje verder te gaan en haar ook wat initiatief te laten nemen, dan kunnen ze daarna misschien een heerlijk seksleven krijgen ![]() Had je trouwens mijn laatste PM nog gekregen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk inderdaad dat ik er anders tegenaan kijk omdat ik zelf nooit in die situatie heb gezeten. Door te stellen dat hij er recht op heeft ga ik misschien wel wat ver, maar daarmee probeerde ik vooral duidelijk te maken dat ik het toch wel een normaal en zelfs een basisprincipe van een relatie vind, dat je zoiets met elkaar kunt delen. Zeker gezien de situatie waar zij 2 nu in zitten. En ik denk ook dat zij zich daar wel wat meer bewust van gemaakt mag gaan worden, omdat het anders helemaal nergens heen gaat. Maarja, ik ken haar verder niet natuurlijk, dus misschien werkt dat ook wel averechts, maar dat kan de TS zelf wel inschatten hoop ik ![]() Ik snap heel goed dat iedereen aanraadt om haar vooral niet te pushen en het op haar tempo te doen. Maar in dat geval wordt er dus alleen maar rekening gehouden met haar, terwijl de TS er zelf ook nog is natuurlijk. En ook die kant vind ik belangrijk om in beeld te brengen.
||
Citaat:
![]() Nee, maar serieus, je kunt pushen, dat werkt averechts, het is voor haar ws een drempel waar ze overheen moet, je kunt haar daar overheen begeleiden of er overheen schoppen. Als je d'r geen pijn wil doen en geen schop terug wil krijgen zou ik het bij begeleiden houden. Praat erover, geef aan dat jij het allemaal prima vindt en wacht tot zij aangeeft dat ze het wil, zorg dat ze zich vertrouwt voelt bij je, laat haar wel merken dat je haar wilt door veel lichamelijk contact. Daarmee bedoel ik veel knuffelen en aanraken. Ze zal er uit zichzelf misschien niet veel aan denken maar je geeft aan dat ze er wel van geniet als je wat bij haar doet en ook klaarkomt, dus laat haar er maar eens om vragen. Ik denk dat dat vanzelf wel komt als je zelf niet directe aanstalten maakt om wat te gaan doen maar wel veel lichamelijk contact houdt. In ieder geval succes, het kan even tijd kosten, maar geduld is een schone zaak en levert je meer op dan ophaasten en pushen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @ TS: Graag gedaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En zeg ook tegen haar dat je het heerlijk vindt dat ze lichamelijk contact zoekt en je aanraakt op bepaalde plaatsen. Dan raakt ze ook zekerder van zichzelf en weet ze dat ook jij er heel veel van geniet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |