Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ja, hij is heel erg krasgevoelig. Geluidskwaliteit vind ik goed, maar daarover zijn meningen verdeeld. Hij is klein, compact en licht.
||
Citaat:
![]() Die dingen zijn wel stevig maar super duur. Voor dat geld heb je denk ik wel betere alternatieven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb de microzen photo of hoe dat ding heet gezien, maar die vind ik echt oerlelijk. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou voor de Ipod nano gaan !
Heb er zelf ook een . Heb hem nu een week . Iz ind krasgevoelig .Maar als je heel voorzichtig bent valt het natuurlijk nogal mee !! Dan nog een antwoord op je vraag van de adapter . Als je geld overhebt kun je het kopen . Want als jeje Ipod moet opladen via de computer moet de computer opstaan !!Dat iz natuurlijk wel een nadeel nog een nadeel van op de computer opladen is als je op reis gaat en je je Ipod wilt opladen . Je een computer binnen handbereik moet hebben . En een antwoord op de vraag van het hoesje .Bij de Ipod zelf zit een hoesje en dit iz heel zacht van binnen .Je moet zeker oppassen dat er geen zand inkomt . een vriend hed dit en heel zijn nano stond vol met krassen ![]() ![]() en een gelukkige verjaardag trouwens ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Goed idee |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het feit dat de ipod-nono te duur is zou mij doen overwegen eerder een
sony nw-e005 te kopen, hoewel het verschil in prijs tussen deze en zijn 6gb grote broer wel klein is.. gelukkig maar dat ik dat geld nog niet heb
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vroeg me dus af of je op een andere manier je ipod nog kunt uitzetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit heb ik een keertje van de Apple site gehaald, ik denk dus niet dat het op een andere manier kan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|