Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2006, 16:19
eline7711
eline7711 is offline
Hej hallo..
ik ben smoorverliefd op een jongen.. ik heb het hem bekend.. Ik vroeg wat hij er van vond, en hij vond het wel leuk. ''het is altijd leuk om te weten dat iemand je leuk vind''. Oke uit zon antwoord zou je denken dat hij niet met me wil.. maar waarom zit ie dan voordurend naar mij te kijken?

Tuurlijk vind ik dat heel leuk! Maar ten eerste weet ik niet wat hij nou wil, en ten tweede ben ik veel te verlegen om naar hem te gaan en het hem het gewoon te vragen!.. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Het is trouwens ook heel lastig om naar hem toe te gaan.. Er is namelijk altijd wel íemand in zijn buurt!.. Hebben jullie enig idee hoe ik zijn aandacht kan 'trekken', en er voor te zorgen dat hij op mij verliefd word?
Verder is hij als ik met hem praat zo super aardig altijd!.. Alleen als ik bij hem in de buurt ben, begint hij nooit zomaar een gesprek.. Misschien is hij net zo verlegen als mij.. Maar heeft iemand enig idee wat ik op dit moment kan doen?
Bedankt voor de aandacht.. gr. mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2006, 16:20
eline7711
eline7711 is offline
euh.. en dan nog iets.. er staat dat ik 22 ben.. maar mijn echte leeftijd is 14..!! er was iets fout gegaan!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 17:03
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
eline7711 schreef op 15-05-2006 @ 17:20 :
euh.. en dan nog iets.. er staat dat ik 22 ben.. maar mijn echte leeftijd is 14..!! er was iets fout gegaan!

naar mijn profiel..dan naar wijzig profiel..en dan kan je je leeftijd wijzigen

verdere handige tips heb ik niet
Oud 15-05-2006, 19:13
Verwijderd
Citaat:
eline7711 schreef op 15-05-2006 @ 16:20 :
Ik vroeg me al af of dat wel klopte..
Maar verder, volgens mij vindt ie je gewoon niet leuk en kom je een beetje wanhopig over als je nu nóg meer gaat proberen zijn aandacht te trekken. Met een opmerking als "ach, het is altijd leuk als iemand je leuk vindt" probeert hij je gewoon vriendelijk te laten merken dat het niet van twee kanten komt, want anders had hij die kans echt wel gegrepen om je mee uit te vragen o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 19:25
FLechdrop
FLechdrop is offline
Of misschien raakt hij gewoon geïnteresseerd door je bekentenis en heeft hij nu zoiets van 'wie is dat, die mij leuk vind?'. Of kent hij je al goed? Maar zelfs dan: misschien bekijkt hij je nu wel van uit een ander oogpunt, en dan moet hij toch even opnieuw kijken.
Reageren

Regels voor berichten