Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als een harddisk echt kapot is dan merk je dat wel. Dan is-ie gewoon dood, dan kun je er nooit meer van booten. Ik heb zelf ook wel eens gehad dat mijn computers niet wilden opstarten. Dan ging de harddisk gewoon niet draaien (gehad met een Maxtor DMax+60) of hield-ie er steeds na een minuut mee op (IBM Deskstar 60GXP). Dat kwam overigens gewoon door de hitte, kwam ik later achter.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ik had zelf eens een P166 waar een videokaart uit losgeschoten was (was zon fantastisch vastklik systeem :/ ). Piepsignaaltjes gaven aan dat er wat los zat, kast open en ja... videokaart hing er half uit ![]() |
![]() |
|
herkent het BIOS de harddisk? BIOS: op del drukken als je opstart en dan staat volgens mij linksboven iets van IDE settings.. dat menuutje openen en dan onder Primary Master moet iets van een harddisk staan.. zo niet.. tja, dan istie dood denk k.
Test anders de harddisk in een andere computer
||
![]() |
Citaat:
Fijn, nou weet ik bijna zeker dat ie dood is ![]() Zijn er nog middelen om de data te redden? Is er een kans dat als ik m laat repareren, dat dat ook lukt. Kan ik m gewoon naar een reparatieservice brengen of doe ik er beter aan om m naar de fabricant te sturen en die m te laten repareren? (waarschijnlijk geen garantie meer) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Extra harde schijf toegankelijk maken voor bepaalde gebruiker Spammie | 3 | 12-11-2007 15:58 | |
Software & Hardware |
[MP3-speler] Speler wel aangesloten, PC ziet niets ninie | 17 | 12-01-2006 19:20 | |
Software & Hardware |
[mp3][usb]??pc kan mp3 niet 'vinden' ninie | 6 | 06-01-2006 18:40 | |
Software & Hardware |
[Harde schijf] Blauw scherm bij het opstarten Big Boi | 8 | 27-07-2004 14:45 | |
Beleidszaken |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 41 | 10-03-2004 15:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 7 | 20-02-2004 09:36 |