| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Cker? Ok, 1 dag.................................. ik stond er zelf ook verbaasd van te kijken.TK is geen visualisatie heb ik nu gemerkt, het is meer 'voelen', weten, erg lastig te omschrijven, maar het lukt gewoon/ |
||
|
|
||
|
Citaat:
ben je er echt maar 1 dag mee bezig geweest ? |
||
|
|
|
|
ik was al maanden van plan ermee te gaan trainen, maar nu had ik zoiets van: ga trainen, het gaat je dit keer (had het heel lang geleden een keer geprobeerd) lukken (tsja, je hebt precognitie of je hebt het niet
).Ik had een kwartier gemediteerd, en heb in een half uur dat wheel 3 keer bewogen. Kinda cool, niet ?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik weet zelf niet hoe ik zo'n ding zou maken al heb ik daar wel gister een site over gezien, maar die ben ik vergeten te bookmarken |
||
|
|
|
Kewl KF Feli!! ik merk dat ik erg goed ben in Mind control ik kan kleine organismen mijn wil opleggen (bv vliegen op een lamplaten zitten en een vogel z'n bek laten houden maar toch KF echt kicke jonge da je het kan ! VEEL GELUK ER NOG MEE!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Kewl ojha en sorry dak je verwarde met die andere KI Heb je msn? voeg me anders ff toe kamerplant_2001@hotmail.com
dankje
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Iedereen die wilt weten hoe ie een psiwheel moet maken: http://www.psipog.net/paper.gif
Ahh, mind control, errug leuk. Ik zorg daarmee altijd dat de leraren me gewoon niet zien bij het overhoren van het huiswerk (kán ook uit de hand lopen, zo ben ik een keer als afwezig opgeschreven terwijl dat niet zo was, oops) |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
[Edit] Oh, en voor jou informatie zal ik er even bijzeggen dat ikzelf NOOIT naar Dragonball Z kijk...[/edit] Ff een vraagje aan de rest; ik wou dat www.psipog.net/paper.gif uitprinten op de dag dat psipog ineens wegwas, heeft iemand dat bestandje nog ?
|
|
|
|
Kijk Nare Man, mystiek gaat over 'aparte' dingen, dingen die niet iedereen interesseren en of weten etc... Er zijn zoveel dingen in deze wereld die jij niet weet, en als je niet openstaat voor zulke dingen dan is dat best jammer, want je kunt zoveel met de dingen die wij weten/beheersen... Als je nou eens serieus nadacht over het leven, dan zou je erachter komen dat een heleboel ongeloofwaardig is, maar dat het tegendeel hiervan nooit bewezen is.
en, je zou gewoon respect moeten hebben voor de mensen die hier bepaalde dingen posten... je naam past bij je...
|
|
|
|
voor de mensen die hier niet zo vaak komen:
op dit forum wordt respectvol met elkaar om gegaan! Dit is heel belangrijk, helemaal op dit forum. wil je het niet geloven? prima. Wil je je ongeloof uiten? prima. Maar ga dan niet met iemands anders zijn geloof spotten.
|
|
|
|
Hee feliciteert
![]() Lijkt me wel gaaf om te kunnen, maar ga je nou nog verderoefenen? Want het is toch veel leuker als je zomaar een stoel ofzo meteen kan verplaatsen dan dat je eerst moet mediteren en daarna binnen een half uur iets 'vrij simpels' kan verplaatsen (een psiwheel lijkt me simpel vergeleken met een kast ofzo verplaatsen). Maar veel succes er verder me ![]() Skapiej
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
telekinese is voor de neus van wetenschappers gebeurt. Er is een theorie dat alle voorwerpen vibreren: het stoot zeg maar energie af. net als wij. Bij telekinese kan het dus zijn dat wij met onze eigen energie vibraties kunnen voortbrengen naar andere voorwerpen zodat zij kunnen draaien, schuiven of omhoog kunnen komen. klonk in mijn oren niet zo erg vreemd..
|
|
||
|
Citaat:
Die theorie klinkt leuk; misschien ook wel waar, maar eerst moet daar dan maar eens een goed onderzoek naar komen; als het waargenomen kan worden moet het gemeten kunnen worden ook (dat zijn zelfs synoniemen; maar ik zeg het zo voor de duidelijkheid); als dat al gebeurd was dan was het heus al wereldnieuws geweest (mensen zoals ik zouden namelijk precies willen weten wat die vibraties inhouden; waar ze uit bestaan, hoe ze invloed uit kunnen oefenen op de krachten die we al kennen uit de bekende fysica en wat voor rol ze speelden bij de oerknal). Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 21:44. |
||
|
|
|
|
Zou je het kunnen opnemen met je webcam? Niet dat ik je niet geloof...het is eigenlijk naïef om UIT TE SLUITEN dat er andere dingen zouden zijn naast materie...
Ik zou het gewoon willen zien...(niet op de manier zoals de ongelovige thomas dat wenst) Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 21:54. |
|
|
|