![]() |
|
Hallo!
Ik wil graag een nieuwe computer kopen, alleen heb ik niet zo veel verstand van wat goed is en wat niet. http://www.kieskeurig.nl/product/E19...D9005058FB.htm Deze computer schijnt momenteel wel oke te zijn, nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden. Is Packerd Bell een goed betrouwbaar merk? Een goede koop dus? Waar ik mijn pc vooral voor zal gaan gebruiken is Photoshop, Illustrator, Indesign en filmpjes compileren. Graag zou ik jullie mening over deze pc horen. Of misschien tips/suggesties voor een ander systeem. Alvast bedankt!!
|
![]() |
|
Die processor is wel wat magertjes (lees: best wel een brak ding) als je die dingen wilt doen; vooral bij het encoden van filmpjes wil je een zo snel mogelijk processor hebben. Dan kun je veel beter voor deze gaan, die heeft een veel snellere processor en is ook nog eens een stukje goedkoper (en er staat 512MB geheugen, maar dat klopt niet, is gewoon 1024).
Verder zal het heus geen slechte PC zijn, het is niet zo dat Packard Bell al die onderdelen zelf maakt. Edit-- hmm, bij die PC die ik aanraadde zit alleen geen monitor. Is dat echt een vereiste? Anders zou je eens moeten kijken naar deze Dell Dimension E521. Redelijk snelle processor (Athlon 64 X2 4200+), 1GB DDR2, een 320GB harde schijf én een 19 inch TFT, voor €799 (als je de garantie terugzet naar 1 jaar collect & return). Zeker een betere koop dan die Packard Bell 9450 ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 10:07. |
![]() |
||
Citaat:
Ook zat ik op de apple site te kijken, de Imac 20" vind ik heel erg mooi, is alleen wel 1500,- (bijna dubbele prijs) ben je wel van het virus-gezeik af en heb je geen grote kast onder je computer staan.. Kwalitatief weet ik alleen niet of hij het bij die Packard Bell en Dell haalt. Wat vinden jullie van Mac's??
||
![]() |
Citaat:
voor de rest heb ik met de nieuwe packerd bells weinig ervaring, maar oudere modellen vond ik toch wel tegen vallen, schijnt ook een ramp te zijn om ze te upgraden. kan je beter voor die dell dimension van hierboven gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ot, Packard Bell, go or no go?
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe Computer gezocht Kirikoe | 34 | 09-05-2011 13:15 | |
Software & Hardware |
Nieuwe notebook - wat kan ik het beste kiezen? Nonaj | 15 | 20-10-2009 17:27 | |
Software & Hardware |
[mp3]Packard Bell spelers + Dixons MaHo | 2 | 18-10-2004 13:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |