Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2007, 22:10
Nocturnal Rites
Nocturnal Rites is offline
halo ik zit met een probleem ik ga nu al een tijdje goed om met een meisje en het is ondertussen me besten vriendin geworden aleen zit ik met een probleem ik ben verlieft geworden op der!

ik heb het met veel moeiten verteld maar ze zei dat ze me een hele aardige en lieve jongen vond aleen wilt ze goede vrienden wil blijven en geen relatie is er nog een kans voor mij? en hebben julie tips?

ik probeer nu ff afstand te nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2007, 22:13
Gothic
Gothic is offline
Nee. Anders had ze het wel gezegd. En meisjes vallen op onbereikbare jongens, niet iemand die zijn ziel blootlegt, dat is niet spannend, dat is te gemakkelijk.
Oud 04-03-2007, 22:21
Mephisto
Mephisto is offline
Cuddlebitch.
Oud 04-03-2007, 22:24
poirot
poirot is offline
Ze ziet je als haar broertje!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:24
dallie
dallie is offline
Het is niet een kwestie van kans, het is een kwestie van of zij je leuk vindt / kan vinden. Dat heeft weinig met kans te maken denk ik?
Oud 04-03-2007, 22:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
poirot schreef op 04-03-2007 @ 23:24 :
Ze ziet je als haar broertje!
of haar beste vriendin!
Oud 04-03-2007, 22:25
Nocturnal Rites
Nocturnal Rites is offline
ja dat zegt ze ook dat ik een soorrt broer voor der ben maar kan ik echt helemaal niks meer doen?

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 22:41
Roos
Roos is offline
Je staat op de verkeerde ladder, vriend

http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Oud 04-03-2007, 22:41
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-03-2007 @ 23:41 :
Je staat op de verkeerde ladder, vriend

http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
On Cuddle Bitches
Cuddle Bitches

cuddle bitch - a guy who never gets to sleep with a girl but gets to have intimate moments with her like cuddling, spooning, or otherwise being affectionate. Usually this will occur in private. She probably considers him a really sweet guy, which is the kiss of death.

First off, cuddle bitches are bad, bad things to be. Maybe the worst thing to be. I mean, being an Intellectual Whore is bad, but being an Intellectual Whore who has to endure blue-balls is bordering on criminal.

As to how it fits into the framework of the ladder.

Basically this is just a guy who has a very high position on the friends ladder. So far up the friends ladder that he gets the dubious honor of getting to provide all the intimacy that a girl is missing when she's off fucking guys who basically don't care about her like outlaw bikers and band members. So he gets to be the proxy father/confessor/friend/teddy bear for her, depending on what she is missing at the time. Perhaps the only consolation of this is a ladder jump to the real ladder seems statistically a little more likely to succeed. Of course, when one is that high up the fall is dreadful indeed....

How do we know this? Well, if a woman had a nice loving boyfriend then he would be doing all the cuddling and whatnot and likely wouldn't stand for a woman maintaining a stable of cuddle bitches. Unless he's completelty pussified, in which case she's likely fucking some other people anyway.

For guys unacquainted with Ladder Theory, it is even worse. The cuddle bitch often thinks he is on the good ladder as opposed to the real ladder. So he gets all excited about his position instead of realizing he is being completely used. So this poor tool is really setting himself up for a fall at that point.

Note: This does not apply if cuddling under the influence of mushrooms, for the express purposes of avoiding hypothermia, or if the woman is a whore that you've recently paid for sex. Cuddling is perfectly acceptable and probably non-sexual in these circumstances.
Oud 04-03-2007, 22:51
Flindur
Flindur is offline
meestal als een meisje dat zegt heb je geen kans meer bij d'r..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 23:06
bamiPoep
bamiPoep is offline
afwijzing. dus kansloos.
Oud 05-03-2007, 00:08
__
__ is offline
ehh wat dacht je van nee is nee.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 00:11
Verwijderd
Nope.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 04-03-2007 @ 23:13 :
Nee. Anders had ze het wel gezegd. En meisjes vallen op onbereikbare jongens, niet iemand die zijn ziel blootlegt, dat is niet spannend, dat is te gemakkelijk.
hoerrrrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 05:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Helaas
Oud 05-03-2007, 07:56
Verwijderd
nee man, je bent kansloos.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Nocturnal Rites schreef op 04-03-2007 @ 23:10 :
ze zei dat ze me een hele aardige en lieve jongen vond aleen wilt ze goede vrienden wil blijven en geen relatie
Daar leid ik eigenlijk uit af dat ze je wel een hele aardige en lieve jongen vindt, maar dat ze goede vrienden wil blijven en geen relatie; misschien heel vergezocht van mij hoor, maar dat haal ik er toch uit. Wat dus betekent dat je geen kans hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 08:48
Bloem
Bloem is offline
Nee betekent nee.
Nee betekent niet "ik zeg van niet maar misschien heb je toch nog wel een kans hihi".
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 09:05
first eror
first eror is offline
Nou, ik ken een jongen die ook ooit zo is afgewezen door een vriendin, maar twee weken later kregen ze alsnog een relatie. Die houdt nu al 5 jaar stand! Zeg nooit nooit!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 19:24
juno
juno is offline
Of je geeft die arme jongen nog effe een stoot valse hoop...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 13:44
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 04-03-2007 @ 23:41 :
*verhaal over laddertheorie*
Ik denk dat de OP inderdaad maar weinig kans heeft. In mijn eigen ervaring: "Je bent een hele lieve aardige jongen en ik wil je absoluut niet kwijt als vriend omdat ik onze vriendschappelijke relatie niet op het spel wil zetten" = "Ik wil niet met je verder, maar ik wil het ook niet op een botte manier zeggen, omdat ik bang ben dat ik je dan toch kwijtraak".

De site is wel erg negatief, want ze zeggen dat je dan gebruikt wordt voor de entertainment voor die meiden. Dat hoeft op zich niet zo te zijn, als je zelf niet uit bent op een relatie is er geen probleem. Als je samen een hoop lol beleeft, krijg je er zelf ook wat voor. Als je gebruikt wordt, betekent dat in mijn optiek dat je er juist niets voor terugkrijgt. Dus samen een hoop lol beleven beschouw ik niet per definitie als gebruikt worden.

Maar als je een relatie wilt en zij niet, dan is de kans op teleurstelling ontzettend groot. Dan is het misschien zelfs verstandig om een tijdje niet meer met elkaar om te gaan, omdat je totaal verkeerde dingen van elkaar verwacht. En dat gaat altijd fout, niet alleen in de context van de laddertheorie.

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 14:11
Luki
Luki is offline
Of ze vind je gewoon (nog) niet leuk genoeg.

Wacht met die bekenning totdat je haar heb verleid. Niet meteen mee komen.

Meisjes willen verliefd gemáakt worden.

Dat is mijn persoonlyke ervaring iig.

Oja en met een meisje die je als vriend ziet is het nog moeilijker. Dan moet je overstappen van een soort vriendelijke relatie naar een soort flirt relatie.. Jaja, sommige chiks kunnen het knap ingewikkeld maken.

*verhaal over laddertheorie*

Overspringen van ladder dus...

Masterlijke glasheldere metafoortje.. Heerlijk

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 11-03-2007 @ 14:44 :
Ik denk dat de OP inderdaad maar weinig kans heeft. In mijn eigen ervaring: "Je bent een hele lieve aardige jongen en ik wil je absoluut niet kwijt als vriend omdat ik onze vriendschappelijke relatie niet op het spel wil zetten" = "Ik wil niet met je verder, maar ik wil het ook niet op een botte manier zeggen, omdat ik bang ben dat ik je dan toch kwijtraak".

De site is wel erg negatief, want ze zeggen dat je dan gebruikt wordt voor de entertainment voor die meiden. Dat hoeft op zich niet zo te zijn, als je zelf niet uit bent op een relatie is er geen probleem. Als je samen een hoop lol beleeft, krijg je er zelf ook wat voor. Als je gebruikt wordt, betekent dat in mijn optiek dat je er juist niets voor terugkrijgt. Dus samen een hoop lol beleven beschouw ik niet per definitie als gebruikt worden.

Maar als je een relatie wilt en zij niet, dan is de kans op teleurstelling ontzettend groot. Dan is het misschien zelfs verstandig om een tijdje niet meer met elkaar om te gaan, omdat je totaal verkeerde dingen van elkaar verwacht. En dat gaat altijd fout, niet alleen in de context van de laddertheorie.
je hebt die theorie niet helemaal begrepen denk ik
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 15:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 05-03-2007 @ 08:56 :
nee man, je bent kansloos.
Oud 11-03-2007, 15:45
Verwijderd
verlieft is kud
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2007, 16:23
Verwijderd
Natuurlijk maak je geen schijn van kans meer.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 18:03
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
sukKelgirl12 schreef op 11-03-2007 @ 15:50 :
je hebt die theorie niet helemaal begrepen denk ik
Of jij hebt mij niet begrepen
Oud 11-03-2007, 20:52
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-03-2007 @ 23:13 :
ik ben ook een meisje en ik wil dat graag voor mijzelf bepalen wat ik daarvan vind, dank u, en ik ben het er niet mee eens, niets zo aantrekkelijk als iemand die dapper genoeg is om alles van zichzelf te laten zien en die over alles kan praten!
Oud 11-03-2007, 21:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-03-2007 @ 21:52 :
ik ben ook een meisje en ik wil dat graag voor mijzelf bepalen wat ik daarvan vind, dank u, en ik ben het er niet mee eens, niets zo aantrekkelijk als iemand die dapper genoeg is om alles van zichzelf te laten zien en die over alles kan praten!
Helemaal mee eens. Ik snap dan ook niet dat er zo ontzettend vaak word gezegd dat je een meisje 'slecht' moet behandelen omdat ze anders geen interesse in je heeft, of omdat dat niet spannend is of omdat het te gemakkelijk is. Het leven is al moeilijk genoeg, waarom ook nog een vriend die moeilijk doet omdat dat 'spannend is'
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 22:49
Verwijderd
Gothic doelt erop dat een jongen gewoon niet wanhopig over moet komen en elke gedachte en gevoel moet uiten, want zeg nou zelf, dat is toch alleen maar irritant en vervelend op den duur? Een mysterieuze persoonlijkheid is gewoon veel aantrekkelijker, omdat dat nieuwsgierigheid opwekt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 23:25
Optima
Optima is offline
met een andere meid gaan scharrelen

vaak word je dan ineens wel interessant voor andere meisjes
Oud 12-03-2007, 00:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DNMB schreef op 11-03-2007 @ 21:52 :
Uitzonderingen zijn er altijd. Maar sorry als dit er wat lomp uitkomt, maar het type vrouw die op dergelijke types valt is niet mijn type vrouw. Vaak zijn dat toch al de types die met vrijwel alles genoegen nemen. Tiepje compleet insecure zegmaar.

Citaat:
Volk schreef op 11-03-2007 @ 22:03 :
Helemaal mee eens. Ik snap dan ook niet dat er zo ontzettend vaak word gezegd dat je een meisje 'slecht' moet behandelen omdat ze anders geen interesse in je heeft, of omdat dat niet spannend is of omdat het te gemakkelijk is. Het leven is al moeilijk genoeg, waarom ook nog een vriend die moeilijk doet omdat dat 'spannend is'
Niemand heeft het over slecht behandelen. Maar je wil niet dat een meisje als je aan het daten bent al het idee heeft dat 't een kat in 't bakkie is. Dan raken de meeste, zelfverzekerde, meiden vrij snel hun interesse kwijt.

Dat geldt overigens net zo goed voor jongens, met het verschil dat die wel over de desbetreffende vrouw heengaan voordat ze niet meer laten horen, haar achterlatende met de vraag waar het toch in hemelsnaam fout gegaan is.

Citaat:
N00dles schreef op 11-03-2007 @ 23:49 :
Gothic doelt erop dat een jongen gewoon niet wanhopig over moet komen en elke gedachte en gevoel moet uiten, want zeg nou zelf, dat is toch alleen maar irritant en vervelend op den duur? Een mysterieuze persoonlijkheid is gewoon veel aantrekkelijker, omdat dat nieuwsgierigheid opwekt.
Dit klinkt ook weer 'fout'. Wat moet ik me voorstellen bij een 'mysterieuze' persoonlijkheid? Dat je tarotkaarten legt ofzo? Nee, meiden vallen op kerels die een eigen leven hebben waar zij zich in moeten passen, niet op kerels die als een hondje achter d'r aan lopen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 00:15
Smokin'
Smokin' is offline
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 00:39
Verwijderd
nee heb je, ja kun je krijgen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 00:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 12-03-2007 @ 01:39 :
nee heb je, ja kun je krijgen
Je trekt vanavond wel lekker een blik cliches open he?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:01
Volk
Volk is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 01:04 :
verhaal
Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe je je relaties opbouwt en waar ze uit voortkomen. Heeft naar mijn mening niks met zelfverzekerdheid te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:01 :
Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe je je relaties opbouwt en waar ze uit voortkomen. Heeft naar mijn mening niks met zelfverzekerdheid te maken.
Toch jammer dat je 't bij 't verkeerde eind hebt. Zelfverzekerde meiden willen geen jongen die als een hondje achter ze aanwandelt (hoogstens als cuddlebitch). Ik heb genoeg kerels die fout zien maken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:42
Volk
Volk is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 10:28 :
Toch jammer dat je 't bij 't verkeerde eind hebt. Zelfverzekerde meiden willen geen jongen die als een hondje achter ze aanwandelt (hoogstens als cuddlebitch). Ik heb genoeg kerels die fout zien maken.
Jij gaat mij als man vertellen wat meiden willen? Ik zeg toch dat het eraan ligt hoe je je relaties opbouwt en waar ze uit voortkomen. De jongen moet gewoon zichzelf zijn, niet extra mysterieus of spannend of aardig. Gewoon zichzelf. En als je relaties voortvloeien uit vriendschap dan is al dat neppe gedoe ook niet nodig, dan ken je de persoon en weet je waar je mee te maken hebt. Dat maakt je niet minder zelfverzekerd. Dus zoals ik al zei, het ligt eraan hoe je je relaties opbouwt en waar ze uit voortkomen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:42 :
Jij gaat mij als man vertellen wat meiden willen?
Hoeveel meiden heb jij gedate? Sorry hoor, maar jij redeneert vanuit jouw optiek. Ik uit ervaring met meiden met wie ik gedate heb.

Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:42 :

Ik zeg toch dat het eraan ligt hoe je je relaties opbouwt en waar ze uit voortkomen. De jongen moet gewoon zichzelf zijn, niet extra mysterieus of spannend of aardig. Gewoon zichzelf. En als je relaties voortvloeien uit vriendschap dan is al dat neppe gedoe ook niet nodig, dan ken je de persoon en weet je waar je mee te maken hebt. Dat maakt je niet minder zelfverzekerd. Dus zoals ik al zei, het ligt eraan hoe je je relaties opbouwt en waar ze uit voortkomen.
De meeste van m'n relaties vloeien voort uit mensen die ik via vrienden leer kennen, meestal in de kroeg of op een feestje. Als ik iemand dan uitnodig voor een date (en dan vraag ik haar telefoonnummer en bel een paar dagen na het feestje), en we zoenen (of meer), dan ga ik haar echt niet plat SMSen. Je merkt vanzelf hoeveel behoefte de vrouw heeft aan contact. Als je meteen 3 SMSjes gaat sturen voor elk SMSje dat zij stuurt, krijgt ze hoogstwaarschijnlijk genoeg van je.

Of laat ik het zo zeggen: als die vrouw daar niet kriegel van wordt is 't toch mijn type niet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:34
Volk
Volk is offline
Hoeveel meiden heb jij gedate? Sorry hoor, maar jij redeneert vanuit jouw optiek. Ik uit ervaring met meiden met wie ik gedate heb.
Ik zou natuurlijk nooit vrouwen kunnen hebben gedate En jij redeneert vanuit jouw optiek. Nogal logisch dat we allebei vanuit onze eigen optiek en ervaringen met vrouwen (en in mijn geval ook nog het vrouw zijn) redeneren

De meeste van m'n relaties vloeien voort uit mensen die ik via vrienden leer kennen, meestal in de kroeg of op een feestje. Als ik iemand dan uitnodig voor een date (en dan vraag ik haar telefoonnummer en bel een paar dagen na het feestje), en we zoenen (of meer), dan ga ik haar echt niet plat SMSen. Je merkt vanzelf hoeveel behoefte de vrouw heeft aan contact. Als je meteen 3 SMSjes gaat sturen voor elk SMSje dat zij stuurt, krijgt ze hoogstwaarschijnlijk genoeg van je.

Of laat ik het zo zeggen: als die vrouw daar niet kriegel van wordt is 't toch mijn type niet.

Dan is het inderdaad jouw type niet. Waarbij je zelf aangeeft dat vrouwen verschillen. Niet dat de een zelfverzekerder is dan de ander maar dat ze gewoon verschillende behoeftes hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 12:53
Smokin'
Smokin' is offline
Vrouwen verschillen, zeker. Maar over het algemeen gesproken is het zo dat wanneer je een meisje/vrouw bombardeert met aandacht, vraagt om bevestiging en haar overlaad met complimenten, dat zij hier dan voor terugschrikt. Hoe mooier het meisje en hoe meer jongens zij heeft 'meegemaakt' hoe meer dit principe opgaat. Dit is niet alleen mijn eigen ervaring maar dit is iets wat je voortdurend terugziet. Ik zie het in mijn vriendenkring en bovenal op dit forum. Let er maar eens (wat ik heb gedaan). Eens in de zoveel tijd meld zich hier iemand die toch echt niet snapt waarom zn vriendin het heeft uitgemaakt want hij was zo goed en lief voor haar. Allemaal gevallen waarin dit principe op gaat. Ik heb nog nooit van een meisje gehoor die zei: 'ik heb hem gedumpt want hij was helemaal niet snel met z'n liefdesverklaringen, hij gaf niet heel veel complimenten en hij hield het in het begin vrij spannend waardoor ik niet helemaal wist waar ik aan toe was'. Los van het feit dat zo'n meisje vooral geschikt is voor lui zonder druk leven en met veel behoefte aan bevestiging(lees: onzekere types) zijn zulke meisjes naar mijn idee heel schaars. Ik heb ze iig nog nooit ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 12:56
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 11:34 :
Dan is het inderdaad jouw type niet. Waarbij je zelf aangeeft dat vrouwen verschillen. Niet dat de een zelfverzekerder is dan de ander maar dat ze gewoon verschillende behoeftes hebben.
De mate van onzekerheid is natuurlijk niet losgekoppeld van (emotionele) behoeftes. Mensen die erg onzeker zijn hebben vaak een neiging om te vragen om bevestiging en dergelijke, en zich te verontschuldigen voor dingen waar de meeste mensen meteen over heen stappen. De meeste meisjes echter willen een kerel die ook echt een kerel is ipv een pussy. Jij misschien niet, maargoed, uitzonderingen zijn er om de regel te bevestigen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 18:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daboman schreef op 11-03-2007 @ 14:44 :
In mijn eigen ervaring: "Je bent een hele lieve aardige jongen en ik wil je absoluut niet kwijt als vriend omdat ik onze vriendschappelijke relatie niet op het spel wil zetten" = "Ik wil niet met je verder, maar ik wil het ook niet op een botte manier zeggen, omdat ik bang ben dat ik je dan toch kwijtraak".
"You're such a nice guy" means: "I'm gonna be dating leather-wearing alcoholics and complain about them... tou yoú."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:02
juno
juno is offline
Soms ben ik zo blij dat ik veilig bezet ben en dat raakte op het moment dat ik nog helemaal nooit van de laddertheorie had gehoord. Werkelijk, wat een gedoe zeg.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:16
Bloem
Bloem is offline
Ach, het is alleen maar een benaming voor iets dat in de praktijk al heel lang zo werkt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:47
juno
juno is offline
Nou, ben ik dan even blij dat ik niets moet hebben van van die arrogante types die zichzelf als kenner betitelen, die aaaalles weten van vrouwen, omdat ze al zoveel (mislukte!) relaties op hun konto hebben staan, en die vervolgens hun theorie gaan loslaten op mij.

Is het erg als ik geen zin heb om de volgende ex te worden omdat hij niet in staat is een relatie langer dan een paar maanden vol te houden?

(tuurlijk, als het om scóren gaat, heb ik graag een beetje een uitdaging, maar als het gaat om de man met wie ik kroost op de wereld wil gaan zetten, heb ik toch een ander eisenpakket)

Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:53
Bloem
Bloem is offline
Euh, nee, maar dat was de vraag van de TO toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 19:55
juno
juno is offline
Daar ging het toch allang niet meer om?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 20:16
Verwijderd
Volgens mij denken jullie allemaal iets te veel in uitersten. Een kerel die je platbombardeert met smsjes is niet leuk, nee, daar word je kriegelig van. Maar van iemand die té weinig aandacht aan je besteedt, word je net zo goed kriegelig. Het gemiddelde is gewoon goed en als een jongen dan iets meer aan je hangt dan normaal of iets minder, dan valt dat nog wel mee.

Maar ik merk wel dat het inderdaad vaker de erg onzekere mensen zijn die veel meer contact willen. Hoewel dat natuurlijk ook niet altijd op gaat - ik ken ook wel stelletjes die bovengemiddeld veel contact onderhouden, maar in principe niet echt onzeker zijn; het is er bij hen gewoon ingeslopen. En een stelletje waarvan in ieder geval het meisje erg onzeker is, maar die het toch ook doet met een keer bellen door de week en verder een weekend. Het ligt er maar net aan - als iemand niet over je absolute grens heengaat, kun je best wat hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 23:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
juno schreef op 12-03-2007 @ 20:02 :
Soms ben ik zo blij dat ik veilig bezet ben en dat raakte op het moment dat ik nog helemaal nooit van de laddertheorie had gehoord. Werkelijk, wat een gedoe zeg.
Als ik het over ladders wil hebben, ga ik wel naar een doe-het-zelf-forum.
Reageren

Regels voor berichten