Oud 23-03-2007, 01:36
Hyphen
Hoi! Ik ben van plan om een Creative Zen Vision: M te kopen. Bij de voorwaarden staat echter dat je daarvoor minimaal windows XP moet hebben. Ik heb helaas windows ME..
Denken jullie dat ik er dan liedjes op kan zetten via de usb? Of zou je dat perse via de bijgeleverde software moeten doen?
Heb ik er wat aan om deze creative te kopen met windows ME?
Oud 23-03-2007, 08:59
phoxetis
dat geld kun je beter investeren in een andere computer en dan een mp3 speler kopen
Oud 23-03-2007, 09:33
freyk
Dat hoeft niet percé, want ik lees dat ene brian bij een artikel als commentaar gaf, dat het wel werkte onder ME:

Citaat:
brian on January 18, 2006 5:16 PM:
"i got the zen sleek to work on my windows ME, you need the 'easy start CD'. (you can call and order it from creative if it was not in the package, make sure they send the 'easy start cd' and not a replacement installation cd) anyhow put the cd in and under control panel go to system. click the device manager tab then plug in your sleek. it should pop up but if it doesent then just look for it on the menu (mine was under advanced config, PCI bus, universal host and then usb root) then click on it and click the driver tab and then click update driver and then have it look automatically or look under the cd drive and it should install the drivers you need and then you can transfer music via windows media player. this took me since christmas to figure this out, so i just wanted to tell you guys with windows 98 how i did it, that is unless you already took it back. after creative telling me it was nothing more than an expensive paper weight to me (because i have ME) i figured this out by myself, good luck."

Laatst gewijzigd op 23-03-2007 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 19:13
Hyphen
Citaat:
freyk schreef op 23-03-2007 @ 09:33 :
Dat hoeft niet percé, want ik lees dat ene brian bij een artikel als commentaar gaf, dat het wel werkte onder ME:

Hm, bedankt! Dan ga ik de gok maar wagen

@ phoxetis: ik ben op dit moment in de VS en daar heb ik een laptop met windows ME, in Nederland heb ik wel gewoon XP dus ik ga em sowieso kopen aangezien het hier veel goedkoper is dan in NL. Als ik er hier echter niks aan zou hebben zou ik hem gewoon kopen voordat ik wegga.
Oud 23-03-2007, 19:19
Verwijderd
Ik zou creative eerst even bellen of mailen als ik jou was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten