Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 13:22
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
M'n pc is onlangs geformatteerd. Nu zit er geen programma voor het geluid meer op.
Met Everest was ik er al uitgekomen dat ik een geluidskaart van Intel heb, een Intel 82801DB ICH4 ac'97 audio controller [b-0], staat er.
Maar op de site van Intel kom ik er niet echt achter wat ik nou precies moet downloaden.

Ik kwam dit al tegen:

http://support.intel.com/design/chipsets/820/

Maar dit lijkt iets heel anders te zijn.

Waar moet ik precies naar zoeken?
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2007, 13:42
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Op de site van Intel zul je die drivers ook wel niet gaan vinden. Wat je moet doen is met Everest kijken naar het merk en type moederbord dat je hebt, naar de site van de fabrikant gaan en vervolgens vind je daar de juiste drivers
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 21:38
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
M@rco schreef op 30-03-2007 @ 14:42 :
Op de site van Intel zul je die drivers ook wel niet gaan vinden. Wat je moet doen is met Everest kijken naar het merk en type moederbord dat je hebt, naar de site van de fabrikant gaan en vervolgens vind je daar de juiste drivers
Bedankt.

Alleen ik stuit wel op een probleem: het bestand dat ik nodig heb, kan steeds niet vanaf Asus.com gedownload worden.
En dat ligt aan de site van Asus, voor de rest doen de internetverbinding en Firefox het gewoon goed. Het duurt heel lang om op de goede pagina te komen en het bestand wordt met slechts 12 kilobyte p/s gedownload én na een tijdje stopt het downloaden opeens.

__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 15:31
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
Miles schreef op 30-03-2007 @ 22:38 :
Bedankt.

Alleen ik stuit wel op een probleem: het bestand dat ik nodig heb, kan steeds niet vanaf Asus.com gedownload worden.
En dat ligt aan de site van Asus, voor de rest doen de internetverbinding en Firefox het gewoon goed. Het duurt heel lang om op de goede pagina te komen en het bestand wordt met slechts 12 kilobyte p/s gedownload én na een tijdje stopt het downloaden opeens.

Ik heb het bestand uiteindelijk toch nog kunnen downloaden, dus alles is opgelost.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.