![]() |
mickie56 schreef op 02-05-2007 @ 16:07 :
enquete 1. Als je je zakgeld, salaris of kleedgeld ontvangt, geef jij ze dan gelijk uit? o Ik spaar mijn geld voor een deel en een deel geef ik uit. 2. Waarom spaar je? o Voor een speciaal doel (bv. iPod, vakantie ...): . . . . . . . . . . . . . . . . . o Om later iets achter de hand te hebben. 3. Als iets leuks in de winkel ziet dat bij jou past, koop je het dan meteen? o Ja 4. Een shirt van “Replay” van 50 euro of een Shirt van “H&M” van 30 euro, wat is jou voorkeur? o Maakt niet uit. 5. Stel: Je doet vaak boodschappen bij de Abert Heijn, maar op de televisie zie je een reclame van De Plus met goedkopere producten, waar zal je op dat moment naartoe? o Naar de Albert Heijn. 6. Besteed jij je geld aan dingen wat in de mode is? o Soms, dat ligt eraan of ik het mooi/ goed vind. 7. Stel: Je leest in de krant dat de Nederlandse economie minder goed gaat, wat doe je dan? o Niets, gewoon, ik trek me er niets van aan. 8. Wat speelt bij jou een rol bij het kopen van een product? (de belangrijkste) o De prijs van het product o De kwaliteit van het product. 9. Vraag je wel eens extra geld aan je ouders, omdat je tekort komt? o Nee, ik kom nooit geld tekort. 10. Wat is volgens jou de prijs van een pak melk? o € 1,50 |
![]() |
naam ingebruik en Missy, echt thnxx!!
khoop dat er meer mensen deze enquete willen invullen hehe!! en bedankt alvast! |
![]() |
pino123, looneylover, wammus, wutang, ook jullie bedankt voor het invullen van deze enquete!!!
|
![]() |
Leeghoofd en Mill, ook jullie heel erg bedankt voor het invullen!!
|
![]() |
mickie56 schreef op 02-05-2007 @ 16:07 :
1. Als je je zakgeld, salaris of kleedgeld ontvangt, geef jij ze dan gelijk uit? o Ik spaar mijn geld voor een deel en een deel geef ik uit. 2. Waarom spaar je? o Voor een speciaal doel (bv. iPod, vakantie ...): vakantie met vriendin 3. Als iets leuks in de winkel ziet dat bij jou past, koop je het dan meteen? o Nee, omdat ik eerst toch wil zien of ik t wel echt nodig heb 4. Een shirt van “Replay” van 50 euro of een Shirt van “H&M” van 30 euro, wat is jou voorkeur? o Anders, dat ligt er maar net aan hoe ze er uitzien, maar sowieso een shirt van 50 euro is me eigenlijks wel te duur :$ 5. Stel: Je doet vaak boodschappen bij de Abert Heijn, maar op de televisie zie je een reclame van De Plus met goedkopere producten, waar zal je op dat moment naartoe? o Naar de Albert Heijn. 6. Besteed jij je geld aan dingen wat in de mode is? o Soms, dat ligt eraan of ik het mooi/ goed vind. 7. Stel: Je leest in de krant dat de Nederlandse economie minder goed gaat, wat doe je dan? o Niets, gewoon, ik trek me er niets van aan. 8. Wat speelt bij jou een rol bij het kopen van een product? (de belangrijkste) o De kwaliteit van het product. 9. Vraag je wel eens extra geld aan je ouders, omdat je tekort komt? o Ja, en af en toe geven ze ook extra geld. 10. Wat is volgens jou de prijs van een pak melk? o € 1,50 |
![]() |
koekjes, ecnelis, Aaron, Confus1oN en ook hallo, harstikke bedankkt voor de moeite!!
|