Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kan natuurlijk niet voor de hele mannelijke helft van de bevolking spreken, maar ik zou dat zelf nooit doen. Ik ga hier niet ontkennen dat ik graag een vriendin zou willen, maar zo lang ik niet verliefd ben is dat geen mogelijkheid..
|
Verwijderd
|
Nouw ja, ik vind het leuk als een jongen echt een beetje moeite voor me doet enzow.. maar zelf stap ik tot op zekere hoogte ook wel op een jongen af.. versier een jongen zeg maar wel..
Maar er zou best een kern van waarheid kunnen zitten in wat jij zegt. Waar het denk ik ook mee te maken heeft is dat een meisje wanneer een jongen op haar af komt eerder het idee heeft dat hij het ms alleen maar voor de seks wil, terwijl een jongen dat idee niet snel heeft bij een meisje.. Daarom happen jongens ms ook sneller toe, omdat meisjes daarin toch voorzichtiger zijn, maar dat weet ik niet hoor.. Waar ik het wel ook nog laatst met iemand over had dat het heel erg meisje is om in een lange relatie je gaan af te vragen of dit is wat je wil voor de rest van je leven etc etc etc terwijl jongens meer met de dag leven. Dat het hierdoor komt dat het in echt lange relaties vaak het meisje is die er een einde aan maakt, en niet de jongen.. Wat denken jullie hiervan? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Of neem je alleen genoegen met een meisje als je écht verliefd op dr bent of heel erg leuk vindt?! Ben benieuwd! |
![]() |
|
veel meisjes voelen zich onzeker als ze geen vriend hebben en hun vriendinnen wel. Dus meisjes hebben ook vriendjes omdat ze vinden dat ze er een zouden moeten hebben.
Jongens hebben dit ook. En zo zijn er een miljoen redenen om verkering te krijgen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Goede/ leuke wijken in De Haag? juliettebinoche | 10 | 10-05-2011 17:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iederwijs Jochem12 | 102 | 14-04-2005 11:31 | |
Muziek |
Zien - Marco Borsato lucy48 | 57 | 24-03-2004 17:28 | |
Psychologie |
Nymfomaan...? Billy_bob | 48 | 22-12-2003 13:25 | |
Psychologie |
Rolverdeling in een groep. Quiana | 45 | 27-08-2003 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Over Sinterklaas en zijn favoriete bezigheden en de dingen die voorbijgaan Ringmaster | 18 | 19-11-2001 12:31 |