Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 09:41
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Het is uitgegaan met mn ex omdat hij me telkens kleine leugentjes vertelde (die overigens helemaal niet v belang waren, had ie gewoon kunnen vertellen, maargoed), waar ik telkens achterkwam, ik hem vervolgens minder vertrouwde, steeds hem begon te controleren etc, hij geirriteerd werd en we zo steeds ruzietjes kregen.

Nou geef ik echt nog heel veel om hem en nu na een jaar, kan ik hem nog steeds niet vergeten en hij mij ook niet.. Hij zegt het echt te willen proberen, dat ie echt om me geeft etcetcetc en nou IS ie in een aantal dingen meer nog echt wel veranderd en hij wil dus echt mij noooooit mij voorliegen...zegt ie....

Afgelopen maand is ie dus 3 weken naar Spanje geweest met vrienden - ik heb nog nix met m ff voor de duidelijkheid, dus hij was daar gewoon als 'vrijgezel' - dus ik vroeg.. en nog leuke meisjes blablabla?? Jaaa en hij had dan niet veel uitgevreten, hij had 1x met een meisje gekust en verder nix. (ik dus stiekem beetje opgelucht) ...

Hoor ik gisteren van een van zijn beste vrienden, dat hij heel de vakantie met 1 en hetzelfde meisje is opgetrokken en dat ie r alleen niet gen**kt heeft, omdat ZIJ maagd wilde blijven ......

T boeit me niet zoveel DAT ie dat heeft gedaan, moet ie lekker zelf weten, maar WAAROM in godsnaam vertélt ie dat dan niet gewoon... Ik heb het wel 10x gevraagd?????!!!!!

Waarom liegt ie nou telkens???!! Ik snap hem echt niet hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 09:47
Verwijderd
Het is simpeler dan je denkt: hij houdt je warm.

Lullig, maar zo komt het over althans.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:00
me-myself&anne
Citaat:
******** schreef:
Het is simpeler dan je denkt: hij houdt je warm.

Lullig, maar zo komt het over althans.
Nja, maar lijkt me sterk.... Hij komt nml wel helemaal hierheen met bus,trein,fiets (2,5 uur) om mij te zien en hij is degene die MIJ terugwil, IK ben degene die juist twijfelt....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
me-myself&anne schreef:

Nja, maar lijkt me sterk.... Hij komt nml wel helemaal hierheen met bus,trein,fiets (2,5 uur) om mij te zien en hij is degene die MIJ terugwil, IK ben degene die juist twijfelt....
En daarom vertelt hij liever niet alles over die vakantie, zodat
ie bij jou ook nog een kans heeft.
(ben het trouwens niet eens met de topictitel, bovenbeschreven persoon is namelijk niet álle jongens)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:31
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

(ben het trouwens niet eens met de topictitel, bovenbeschreven persoon is namelijk niet álle jongens)
Nee ik ben het ook niet helemaal eens met de titel... ken genoeg jongens die niet liegen.

En je (ex)-vriendje bedoeld het misschien allemaal wel goed en is niet bewust aan het liegen. Hij zal het wel zo goed mogelijk proberen te doen, als hij alles zou vertellen aan jou zou hij misschien wel denken dat hij zowiezo geen kans meer maakt bij jou, terwijl als hij niet alles helemaal vertelt hij misschien nog wel een kans(je) maakt!
Oud 20-07-2002, 10:34
Genesis
Genesis is offline
hehe.. als jongen vraag je je altijd af waarom alle MEISJES zo vaak liegen typisch..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:45
Tenischa
Tenischa is offline
hij wilt je terug en daarom zegd hij niet wat er gebeurt is in spanje
ik vraag me ook af waarom jongens zo vaak liegen maar vraag me ook af waarom meisjes zo vaak liegen want alle wezen op deze aardkloot liegen, meisje of jongen...
hij is wel raar hij liegt je voor maar komt wel naar je toe das inderdaad raar zou ik ook er van in de war raken
ga eens met hem praten waarom hij altijd liegt heb je misschien al eens gedaan dat weet ik nie maar do ehet nog eens...???
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:19
me-myself&anne
Citaat:
NickName23 schreef:
hij wilt je terug en daarom zegd hij niet wat er gebeurt is in spanje
ik vraag me ook af waarom jongens zo vaak liegen maar vraag me ook af waarom meisjes zo vaak liegen want alle wezen op deze aardkloot liegen, meisje of jongen...
hij is wel raar hij liegt je voor maar komt wel naar je toe das inderdaad raar zou ik ook er van in de war raken
ga eens met hem praten waarom hij altijd liegt heb je misschien al eens gedaan dat weet ik nie maar do ehet nog eens...???
Daar hebben we t al uuuuuuren over gehad en hij wilde me nooooooooit meer voorliegen....... Wat me trouwens wel opvalt is dat jongens altijd dat 'zulk soort leugentjes' 'niet van belang' vinden en niet snappen dat meisjes dat soort dingen juist wel belangrijk vinden.... maarja...jongens
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:22
Tenischa
Tenischa is offline
ja meis ut zijn vreemde wezens... sommige dan heh
maja duidelijk maken dat het wel van belang is heeft zekers ook geen zin meer?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:44
snoopy
snoopy is offline
hij is gewoon bang om je te kwetsen. Je was toch ook opgelucht? Nou, dat probeerde hij waarschijnlijk ook te bereiken.
Reageren

Regels voor berichten