Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2008, 10:53
Verwijderd
Hai,

Ik ben op zoek naar een kitten (niet ouder dan 12 weken) om mijn vriendin cadeau te doen. Ik weet dat ze er één wilt, dus het is geen gok of zo.

Als je me aan een kitten kan helpen, zou dat heel fijn zijn.
Advertentie
Oud 21-01-2008, 15:56
Elmoo
Elmoo is offline
Misschien wat meer info? Kater of poes? Raskat of HTK (= huis, tuin en keukenkat)?

Laatst gewijzigd op 22-01-2008 om 09:17.
Oud 21-01-2008, 17:15
Verwijderd
Het maakt mij niet uit of het een raskat of een huis tuin en keuken kat is, als ie maar niet duurder is dan 100 euro.

Laatst gewijzigd op 22-01-2008 om 09:17.
Oud 22-01-2008, 09:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Anders blijven we allemaal even netjes ontopic
Geen gezeik meer over asiels.

@angel90
Als je toch 100 euro te besteden hebt, laat je kitten dan na zes maanden steriliseren/castreren

Laatst gewijzigd op 22-01-2008 om 09:20.
Oud 22-01-2008, 09:52
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Anders blijven we allemaal even netjes ontopic
Geen gezeik meer over asiels.

@angel90
Als je toch 100 euro te besteden hebt, laat je kitten dan na zes maanden steriliseren/castreren
En chippen!

En ik begin nog eens over asiels, maar met goede bedoelingen hoor
In het dierenasiel zitten vaak hele leuke kittens, kijk eens op www.dierenasiels.com, daar kun je precies aangeven waar de kat mee om moet kunnen gaan en of het een kitten of een volwassen kat moet zijn. Lijkt me de moeite waard om eens te kijken. Moet ik er wel aan toevoegen dat 'ie dan alle asiels in nederland en een stukje van belgie pakt, dus niet alles zit misschien bij je in de buurt.
Oud 22-01-2008, 13:26
the exploding boy
the exploding boy is offline
Niet ouder dan 12 weken is wel een beetje rare eis, kittens moeten minimaal 13 wkn. bij ouders blijven. Liefst iets langer.

Maar kijk eens op marktplaats en neit als bezoeker, maar zet een advertentie met wat je zoekt, dan krijg je veel rare mensen diereageren, maar er zal zeker een leuke tussen zitten! Zo hebben wij het ook gedaan, maar wij hebben dan wel een raskat
Oud 22-01-2008, 13:42
Verwijderd
Nou, ik heb er één hoor. Veel te jong welliswaar, 8 weken, maar we gaan er goed voor zorgen!!
Het is een kruizing tussen een maine coon en een huis tuin en keuken kat. Ook te duur, 150 euro, maar we betalen hem samen. Vandaag alle spulletjes al gekocht, kan niet wachten om haar vanavond op te halen. Post gauw wat foto's van d'r.
Oud 22-01-2008, 14:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
voordat er allemaal reacties komen van "8 weken is nog veel te jong " (lees dit maar eens) sluit ik dit topic

foto's en discussie kan verder op Flora&Fauna.

Regels voor berichten