Advertentie | |
|
![]() |
|
Jemig, ik denk met enige regelmaat nog wel eens aan needlefreak. Ik hoop dat hij niet het overzicht verliest door alle ellende en zijn spanningen weet te reguleren. Wat klote als je vastigheid wegvalt, terwijl die dagelijkse dingen juist zo belangrijk zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh, nee. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb laatst 'De Moeder van David S.' gelezen, over de moeder van een jongen die aan de heroïne is. En eigenlijk lees ik er sowieso veel te veel over. En nou, hierdoor, komt het zo dichtbij (ik heb geloof ik needlefreak ook een heel klein beetje gekend) en en dan lees ik dit en mijn vriendje zit op Boom! En ik heb gehoord dat ze daar allemaal drugs gebruiken en hij heeft van die rare hippievrienden met hun paddo's en hun blowen en ik ben zo bang
![]()
||
Citaat:
Zolang het bij blowen en paddo's blijft is er nog niks om je echt druk om te maken. Hij kan er ziek van worden, ok, maar opname in het ziekenhuis zal vast niet voorkomen. Hopen dat ie geen fratsen krijgt zoals sommige toeristen in A'dam ![]() Mocht hij daar in aanraking komen met eventuele harddrugs, moet ie uitkijken dat ie geen overdosis neemt, anders kan een enkeltje ziekenhuis het geval zijn. Heb je het er niet met hem over gehad? Of hij überhaupt al drugs gebruikt, of hij van plan was te gaan gebruiken op Boom?
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan ligt het er dus aan hoe sterk hij in z'n schoenen staat. Ik zelf ben vorig weekend naar Reggae Sundance geweest, ben al een half jaar gestopt met blowen, na 7 jaar wél blowen. Veel verleiding met het volk dat daar komt, maar niet geblowd. Tripwatchers zijn makkelijk om er bij te hebben, mocht er iets mis gaan. Ik zelf heb in de 10-15 keer met paddo's geen tripwatcher erbij gehad, misschien stom maar mijn vriendin is toendertijd in een echte mind-trip gekomen, en toch kon ik op dat moment mezelf nuchter voor doen laten komen om haar eruit te praten. Ligt eraan wat de persoonlijkheid van je vriend is en hoe hij reageert op de paddo's. XTC, speed en coke, is al een ander verhaal, ik heb het allemaal eens gebruikt, maar voor een keer moet het kunnen. Bij coke bleef het bij mij trouwens niet bij 'die ene keer', toch wel kunnen 'doseren' tot alleen weekenden en daarna feesten. Sterkte er mee in ieder geval! Wel zwaar off-topic onderhand maar ok.. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, laten we ontopic blijven. ![]()
|
@ the larch, als je je zorgen maakt en je een gerichte vraag hebt, kun je beter een eigen topic openen. Daardoor komt het beter tot z'n recht en blijft dit topic helder te volgen.
Edit: ik zie dat je zelf ook al tot de zelfde conclusie komt ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Schade door coke Griller | 43 | 29-11-2003 14:35 | |
Drugs & Alcohol |
meeting Blenderhead | 500 | 14-11-2003 20:51 | |
Drugs & Alcohol |
Heroine ( voornamelijk vragen voor needlefreak denk ik ) Verwijderd | 54 | 18-10-2003 15:46 | |
Drugs & Alcohol |
na eerste x blowen niet veel voelen? Dark Psycho | 53 | 11-10-2003 11:14 | |
Drugs & Alcohol |
vraagje Gianluca * | 44 | 24-09-2003 22:15 | |
Drugs & Alcohol |
"Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij? Gatara | 58 | 11-09-2003 11:18 |