Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wauwie.
Die gitaarknullie met dat stuk van Pachelbel blijft ook bruut, trouwens. Die ga ik nog even aanzetten en dan weggg. http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Ads door Google |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nachtelijk gespam over klassieke muziek.
![]() |
![]() |
|
Tsja. Jammer dat ik bezig was met andere dingen en niet mee kon babbelen. Maar ja, ik was bezig met andere dingen. Zoals men weleens bezig kan zijn met iets anders
![]()
|
BijBanen.nl » bijbanen Bepaal zelf of je bij McDonald's Rotterdam solliciteert! - Wij hebben een nieuwe vacature voor jou! Een… 4:25 am
Gelukkig dat ik dat zelf mag bepalen ja ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, werken bij de McDonalds. Behalve dat je zelf mag kiezen of je gaat solliciteren hebben ze weinig aanlokkelijks te zeggen, volgens mij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Posts Katje 141 Paranoide 99 Kazet Nagorra 45 Uice 32 Stefenootje 29 Dark Phoenix 27 sterrenmeisje 21 Lisaaah 20 Kunst 20 TopDrop 19 AllureV 13 kopmuntkip 10 ~~Fantôme~~ 9 Daboman 8 Lucky Luciano 5 Pippeloen 2 Hanneke 1 Lolwut. [edit] Want in de topiclijst staat gewoon 500 enzo, he. Onzichtbare post ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
> Hoi forum, doe eens aardig.
< Maar ik ben chagrijnig ![]() > Dat hoef je niet op mij af te reageren hoor. < Waarom niet ![]() > Omdat ik niks met jouw chagrijnigheid te maken heb. < Dat klopt. Maar nou en ![]() > Waarom ben je dan chagrijnig? < Mijn fiets is kapot ![]() > Dan moet je die naar de fietsenmaker brengen. < Oja, fietsenmaker ![]() |
![]() |
|
Jezus. Ik denk ik, word hier alleen maar vet dik van al dat eten en niks doen. Kom, ik ga eens hardlopen op de loopband. Dus ik ben lekker aan het hardlopen, zit zeker een halve kilometer op. Flipt dat ding opeens
![]() ![]() Ennou doet ie het niet meer ![]() ![]() Maarten gaat eens hardlopen hoor ![]()
|
Iedere keer als je het hoofdknopje uit doet, en dan weer aan, en je drukt op start, gaat ie weer zo van 'KAPFFFZZJSJSZ ZZZzzzjzjjjsssss.....*uit*'. Maar dan niet helemaal uit. Maar je kunt 'm ook niet meer starten, totdat je 'm helemaal uit doet, en dan weer opnieuw aan. Maar goed.
Ik ga nu naar scheveningen ![]() Toedels ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |