Advertentie | |
|
![]() |
|
Overigens is een Kymco niet een van die uit china geïmporteerde bagger-merken. Kymco is een Koreaans merk en staan vooral bekend om hun duurzaamheid (mits goed onderhouden uiteraard). De Chinese bagger die in principe wilt mijden zijn merken als baotian, qing-jing, atb etc.
Daarnaast over het kopen op marktplaats: ik heb het wel gedaan, en heb er nog geen spijt van. Bedenk wel dat het slim kan zijn om hem na de koop even naar een dealer te brengen voor een servicebeurt, dus dat zul je bij de aanschafprijs moeten optellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Piaggio, Peugeot en Yamaha inderdaad...
Heb zelf een oud Peugeot speedfightje uit 1998 en die loop nog lekker, alle begrenzing eruit en knalt nu 90 op de teller. Verder kijk wel een beetje uit op marktplaats! Ik heb handige vrienden die verrote scooters verkopen met een uiterlijk dat er nog mooi uitziet, die dingen vallen dus binnen en week uit elkaar. neem dus altijd iemand mee die er een beetje verstand van heeft dan kan hij ook nog een beetje de motorische dingen checken. |
![]() |
|
Ik zou met die nieuwe rijbewijzen, verzekeringspremies en kentekenplaten de moeite niet meer nemen een brommert te kopen...
wil je toch enorm stoer zijn, goed en comfortabel rijden en niet te veel premie betalen dan koop je deze: 4-voet niet de 3-hand a.u.b, je hebt ook nog de KS met 5 voet wat helemaal geil rijdt. p.s. *kots* vespa's
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat voor een scooter? BroodjeTonijn | 8 | 14-09-2010 13:41 | |
De Kantine |
Scooter troubles lieske18 | 3 | 16-01-2006 18:42 | |
Verkeer & Vervoer |
Scooters op de weg... Verwijderd | 157 | 17-11-2005 20:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Software & Hardware |
Wie heeft er een scooter en welk merk ?? The Sentinal | 79 | 15-10-2002 09:15 | |
Software & Hardware |
Keuze scooters Forza_Vak X | 33 | 26-04-2002 01:51 |