Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hij bedoelt dat je normaal moet typen. Dus met hoofdletters en interpunctie. Het leest zo erg irritant.
Verder is het wel heel spannend hoor, de middelbare school. Ik weet mijn eerste dag nog maar al te goed, want dat was op een woensdag en ik was toen zo stom geweest alle boeken van de vakken die ik had op máándag mee te nemen.. Maar gewoon jezelf blijven, open staan voor mensen en vriendelijk en aardig doen. Zo wordt het vanzelf erg leuk in je nieuwe klas! Koop ook mooi kaftpapier en een leuke agenda, ik word daar persoonlijk nog altijd erg blij van (al heb ik nu geen kaftpapier meer nodig). Verder wordt er daar heus wel gezorgd dat alles goed gaat. Onthou dat het voor iedereen nieuw en spannend (en misschien wel eng) is! Meer tips kan ik op het moment niet bedenken, maar maak er een leuke tijd van op je schoolkamp! En op je afscheid van je oude klas natuurlijk ook. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, wat kan ik nog toevoegen? Maak er in elk geval een leuk afscheid van, als het contact met je klasgenoten goed blijft kun je contact blijven houden.
En op de middelbare school is het idd aangeraden om leuke schoolspullen te kopen. En wees vriendelijk naar je klasgenoten toe, kan je een hoop vriendschappen opleveren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat schoolspullen betreft: het is wel belangrijk om de goede tas te hebben. Hier in de buurt hebben middelbare scholieren allemaal zo'n stoffen schoudertas, en dan het hengsel heel lang zodat de tas tijdens het fietsen op de bagagedrager kan. Maar dat verschilt vast per regio. Als je een tas gaat kopen, vraag dan aan de verkoper in de tassenwinkel wat voor schooltas ze meestal aan middelbare scholieren verkopen. Het merk is niet zo belangrijk, maar het soort tas vaak wel.
Verder moet je in je klas gewoon jezelf zijn en aardig zijn tegen mensen ![]() |
![]() |
|
Je maakt toch wel nieuwe vrienden, maak je daar niet zoveel zorgen om en alles wijst eigenlijk wel zichzelf.
Koop trouwens absoluut geen (grote rode) kipling tas. Da's echt een no-no. (ligt er trouwens wel een beetje aan waar je ongeveer woont denk ik.) Met huiswerk, de eerste is in vergelijking met latere jaren heel makkelijk, dus maak ookal snap je het, gewoon goed en op tijd je huiswerk en plan alles goed in. Anders krijg je daar later weer problemen mee. En belangrijk, blijf vooral jezelf. (klinkt standaard he ![]() EDIT::: ![]()
Laatst gewijzigd op 19-07-2009 om 10:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
He dude,
Toen ik van de basisschool afging moest ik van mijn ouders per se naar een of andere school,. Ik kende daar niemand en ook niemand van mijn basisschool ging daar heen. Mijn ouders kochten een veel te grote rugzak voor me, die ik direct na de eerste in de prullenbak heb gegooid (ik wilde het eerder doen, maar ik had geen geld om een nieuwe te kopen) Nu ben ik hartstikke gelukkig op die school, en nu heb ik ook super coole vrienden. Dus wees niet bang, pas je wel een beetje aan, maar blijf vooral jezelf. Let's go girl!1 XX |
![]() |
||
Citaat:
no way die zit lang nietz o goed!! kipling = totally beter!! xx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb trouwens ongeveer hetzelfde probleem, morgen verhuis ik naar een andere stad om daar aan een nieuwe opleiding te beginnen (HBO Toegepaste Biologie :-P).. Maarja.. 90 procent van de mensen op die hogeschool komt niet uit die provincie, dus het zal allemaal wel loslopen.. Btw: Ik ken die school waar jij naar toe gaat. Samen met Scheldemond, Vlissingen (Waar ik op zat) is het de slechtst aangeschreven school in Zeeland (Iets om trots op te zijn ![]() ![]() Anyway: Welke richting ga je doen? :-) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Idd gewoon je huiswerk maken, ook al vinden mensen je een stuud ofzo.. Zo hoef je tenminste niet keihard te leren voor proefwerken en loop je niet te stressen ![]() Trouwens dat laatste is jouw mening, want mijn middelbare school was echt een kuttijd.. |
![]() |
|
![]() |
http://www.bagazoo.com/images/Conver...-Rugzak-00.jpg
Deze heb ik en het is groter dan ehet lijkt met 3 vakken en een geheime vak!:xd: |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik heb aan de winkelier gevraagd welke het beste is kipling of eastpack, ze zei kipling, er komen maar ongeveer 3 of 4 per jaar die kapot zijn. en bij eastpack per week 6 ofzo. echt heel raar, en eastpack zit ook niet zo confortabel, ze zijn idd mooier maar daar gaat het toch niet om, je kan die kipling toch ook gewoon pimpen?? x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zie ik nooit een kipling rugzak en heel veel eastpacks, die heeft bij ons bijna iedereen. Ik heb de mijne nu voor het 6e jaar en hij is nog steeds in prima staat. Vooral de ritsen zijn erg goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou gewoon de tas uitzoeken die je mooi vindt en fijn vindt zitten, ik heb ook best vaak een tas op de markt gekocht voor 10 euro ofzo, die gaan natuurlijk niet járen mee, maar voor dat geld is dat niet erg en een beetje afwisselen is ook leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|