Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Aura is feitelijk een uitstraling, en dat komt tot stand door houding, lichaamstaal ed.
Sommige mensen kunnen dit echter tot in detail zien. Iedereen weet dat wanneer de vriendin diep zucht, je vraagt 'is er iets' en ze zegt 'nee' dat je moet maken dat je binnen 10 minuten straal bezopen bent willen de volgende 60 minuten niet 2 dagen lijken te duren. Ze kunnen dan zien aan de lichaamstaal dat iemand zich niet goed voelt of ergens mee zit. Vrij duidelijk, kinderen doen dat ook. 'NEEHEE!' --> Stampvoeten, armen over elkaar, omdraaien en wenkbrouwen naar elkaar toe getrokken en mondhoeken omlaag. Dit kan je in extreem detail doen, verkleuring van de huid, luid ademhalen, wisselende snelheid ademhaling, toeneming hartslag (ja dat kan je zien), beweging van vingers, plaatings voeten, oog bewegingen ed, alles zegt iets, geeft een uitstraling. Sommige mensen hebben onbewust sneller iets door dan anderen. Autisten zijn hier vaak extreem slecht in, zo zal je ook mensen hebben die hier extreem goed in zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik ineens een smile opzet doet mijn vriendin dat ook. Gebeurt ook bij vreemden, fiets maar eens langs iemand, en zet ineens smiley op, doen zij dat ook. Ga het maar eens over kiespijn hebben, krijgt iemand anders het ook. |
![]() |
|
^Of doe maar eens alsof je flauwvalt, doet iemand anders het ook.
![]() OT: Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat zulk soort dingen niet bestaan. Maar die lelijke brit die met baby's praat is wel een goede acteur.
Laatst gewijzigd op 15-11-2009 om 16:10. |
![]() |
|
^Ik snap wel wat je bedoeld, maar soms zeg je van die dingen die gewoon niet kloppen. Ik heb bijv. nooit kiespijn gekrgen toen m'n broertje over zijn kiespijn begon. Gapen doet men ook niet omdat iemand anders het doet...
|
^ Nu klets jij echt uit je nek. Gapen is één van de dingen die het meest door empathie worden ingegeven. Nooit gehad dat je met een hele groep stond te gapen omdat één iemand begon? Zie je maar eens in te houden als je het iemand meerdere keren ziet doen. NaamInGebruik heeft het daar iig over en dat dat de verklaring voor de ervaringen van de vader van DBZ kan zijn. Maar goed, zelfs dan zou het knap zijn.
Veel mensen zeggen dat ze kleuren zien bij aura's, dat strookt niet echt met de theorieën van Sarah e.a. Dan moeten we ze zoals Kazet Nagorra ordinaire oplichters noemen, of er een andere verklaring voor zoeken.
Laatst gewijzigd op 15-11-2009 om 20:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
+ http://www.youtube.com/watch?v=4qFDgT6z-nU = jou fail. |
![]() |
|
Misschien hebben jullie (NaamInGebruik en Changshan) wel gelijk, maar ik heb dat (gapen als iemand anders het doet) echt nooit in mijn leven meegemaakt. En nee, het is niet zo dat ik opgesloten zit in mijn kamer en nooit met anderen omga. Ik heb het ook nooit meegemaakt dat iemand anders ging gapen als ik gaap. Ik zit 's ochtend heel vaak te gapen in de les en mijn buurman/vrouw gaapt nooit omdat ik dat doe. Of in de pauze; ik heb nooit een gaap-kettingreactie meegemaakt...
Ik zeg niet dat ik jullie niet geloof, maar het klinkt in mijn oren errug ongeloofwaardig.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Dat kopieer gedrag word ook wel mirroring genoemd. Ga je gapen, doet de ander dat ook. Ofc is dat niet in alle gevallen zo, maar er zijn wel situaties waarin het meer aannemelijk is dan in andere. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het feit dat hij een woord als 'moeilijk' al als een objectief iets neemt geeft al aan dat je er maar gewoon niet op in moet gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'er zijn geen niveau's in psychologie'. Waarom fail je dan als je die test van derren brown thuis doet? Geen niveau betekend toch dat zijn niveau gelijk is aan dat van hem. Bovendien leg je niet uit waarom dat zo is, en weerleg je de overig 2 genoemde aspecten niet. Dat is net zo groots als een debat voeren met 'nee want dat vind ik'. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Goeie!
Jammer dat psychology niet via pixels werkt, dan had je begrepen dat ik doelde op jou reactie; jij beweert dat het geen nonsens is, maar je bent niet echt goed in het uitleggen daarvan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aura's koekje97 | 59 | 08-01-2012 20:13 | |
Psychologie |
meisje van 11 ziet vanalles nivava | 81 | 20-01-2007 23:40 | |
Homeopathie en andere bullshit Drs. M | 62 | 03-01-2005 15:34 | |