Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2010, 14:19
Verwijderd
Ik ben bezig met al mijn cds op mijn pc te zetten, maar nu zijn er cds bij die de computer gewoon niet herkent. Hij blijft zeggen dat er een schijf moet ingevoerd worden, terwijl de cd wel gewoon in een normale cd-speler speelt. Enig idee hoe dat kan komen en, nog beter, enig idee hoe dit op te lossen valt?

Ik heb overigens maar 1 DVD-speler/brander op mijn pc en ook geen andere in de buurt om het op te testen. Ik kan wel komende week het eens bij mijn ouders proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2010, 18:46
WAT
WAT is offline
een aantal cd's van een paar jaar geleden zit een beveiliging op waardoor ze niet door de computer herkent worden.... misschein zijn die uit die reeks?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 19:33
Verwijderd
Lijkt me sterk, het is een of andere bootleg van Nirvana die heel onbekend is. Denk niet dat ze dat geld daarvoor hadden Staat niet eens een record company op. Maar ik geloof dat een oude cd van de Beastie Boys dat ook deed.

Is dat te omzeilen of is dat illegaal en mag dat niet gevraagd worden? Uiteindelijk zijn het mijn cds en wil ik gewoon een backup hebben.

Edit: oh toch wel een record company: Karma Records. Made in India

Laatst gewijzigd op 13-03-2010 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 19:38
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
toevallig geen andere cd drive. en kijk is of er geen krassen op de cd zit. anders is ie gewoon kapot
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 19:43
Verwijderd
Zoals ik al zei in mijn openingspost heb ik maar 1 drive, geen andere pc in de buurt en doet de cd het wel in de cd-speler. Dat de cd dan stuk is lijkt me sterk. Dat de DVD-drive stuk is, lijkt me ook sterk als hij de rest wel gewoon ript.

Maar ik zal het van de week bij mijn ouders proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware cd-romspeler's niet geinstalleerd?
JJzD
6 28-11-2003 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.