Advertentie | |
|
![]() |
|
Sanne zegt in dat minutengesprekje tegen Frits:
Frits: Toen je werd gevraagd voor Wie is de mol, toen heb je natuurlijk even nagedacht of je de mol wou zijn of liever kandidaat, wat waren jouw eerste gedachten? Sanne: Kandidaat Frits: Waarom? Sanne: Omdat het me te moeilijk leek voor iemand als mij om de mol te zijn. Volgens mij is Sanne ook om die reden de mol, anders zou je toch zeggen dat het je moeilijk lijkt (tegenwoordige tijd)? Nu zegt ze dat het moeilijk leek... [maar door het programma heen bleek blijkbaar dat het niet zo moeilijk was]. Of denk ik nu te ver? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je te ver denkt, volgens mij kun je dat prima in verleden tijd zeggen. Ik vind het niet raar in elk geval
![]() En over wat je daarboven schrijft: ik zou het echt stom vinden als ze door de montage kijkers al weken laten denken dat Frits op Kim zit, terwijl dat helemaal niet zo geweest blijkt te zijn. Dan is het toch helemaal niet leuk meer om het thuis te volgen en mee te denken en theorieen te bedenken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vind het wel gaaf dat Frits heeft gewonnen, want iedereen vond hem volgens mij een beetje een kneusje. Met een grotere groep kreeg ik echt de indruk dat hij de pispaal was. (Zeker toen met die opdracht in het bos en dat ze zijn spullen kwijt maakten). En nu heeft ie gewoon gewonnen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het lijkt er sterk op dat Sanne de mol is, en daarom zal het Kim wel zijn. Dacht ik voor de aflevering.
Maar ik denk dat Frits Sanne expres heeft afgeschoten, omdat zij het geld weg zou kunnen mollen. Hij is toen in de test vol op haar gegaan. Denk ik. In de pool ga ik voor Sanne, omdat ik op Kim veel minder puntjes heb staan. Maar de afleveringen kennende gaat het dus waarschijnlijk toch Kim worden, omdat ze zo op Sanne gefocust zijn. Of niet. Weetikveel. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb kim nooit verdacht dus ik ben echt dom als zij de mol is.
|
Pff ik vind Frits maar stom als winnaar. Maar ik had het nog stommer gevonden als ie de mol was geweest dus dat is dan wel goed. Ik vond Sanne nu wel heel erg verdacht maar dat heb ik hiervoor nooit gevonden, en van Kim juist wel dus ik blijf toch op Kim zitten.
|
Verwijderd
|
Ik denk dat Kim of Sanne dan nog altijd meer vragen goed zou hebben dan de ander, omdat een van hen misschien een foutje heeft gemaakt, en omdat sommige vragen zo zijn als 'in welk groepje zat de mol bij opdracht 3?' En dan zat de mol (Frits) misschien in groepje 1, en Kim ook, dus dan heeft Sanne die vraag wel goed beantwoord, al is het met de verkeerde reden.
Het zou niet echt een leuke winnaar zijn op die manier want het is niet alsof die persoon het goed had, maar er wint dan toch iemand ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat ik dit tot nu toe het minst leuke seizoen vond, jammer genoeg... Ik ben benieuwd of de ontknoping nog wat goed gaat maken, maar tot nu toe heb ik het idee dat ik niet echt 'in' het spel ben kunnen komen, jammer. Voorgaande jaren had ik dat niet zo erg als dit jaar, in het seizoen van Milouschka wel een beetje, maar toen vond ik het met terugwerkende kracht weer meesterlijk... alleen kan ik me dat nu niet echt voorstellen; Kim of Sanne... ik vind ze allebei niet echt leuke mollen, ben ik bang. Maar ja, wie weet hebben ze wel meesterlijke dingen uitgehaald..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sowieso heb ik na het seizoen altijd een beetje een dipje, maar ik moest echt hard lachen om Miljoushka die haar mollenstreken zat te vertellen. Daarom vond ik haar ook heel tof.
Inge Iepenburg vond ik al een stuk minder tof. Dennis vond ik ook niet zo tof, omdat ik Edo gewoon veel toffer vond. ![]() |
![]() |
|
|