Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 12:00
Verwijderd

Wie uit de pool wilt, kan mij pmen. Bespaart me checkwerk, want ik zie dat sommigen stoppen met punten geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2010, 13:12
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik denk dat Kim de mol is, al een tijdje. Ze zei donderdag dat ze op Sanne en Erik zit, maar vooral op Erik. Ze wist van Arjen dat hij op Erik zat, dus ik vind dat wel vreemd. Sanne zou ook nog wel kunnen. Frits heeft wel een erg magere edit gehad van de regie, het zou wel jammer zijn als hij de mol is. Je als mol zo buitenspel laten zetten door die vrijstelling te pakken vind ik niet leuk. Verder heb ik hem ook niet veel zien saboteren. Daarnaast ging Hind er uit terwijl zij op Frits zat. Dus ik wil gewoon niet dat hij het is
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:21
Verwijderd
Ik voelde hem al aankomen... Frits de winnaar.
Zul je zien dat we pas volgende week horen wie de mol is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:23
Verwijderd
Oh, wat een verrassing
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:24
Verwijderd
Aargh!! Maar op wie zat Frits nou?!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:24
Verwijderd
NIET!!! Riep ik. Ik dacht echt dat het nu ging komen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Aargh!! Maar op wie zat Frits nou?!
Ja, dat heeft ie uiteindelijk niet echt gezegd dus.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:28
Verwijderd
Pooltechnisch gezien ga ik nu voor Kim, dan kan ik nog meer punten verdienen.

Ik weet het echt niet, ze kunnen het allebei zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:28
Verwijderd
@Absinthe: Ja, dat dacht ik dus ook... Maar ik begon aan mezelf te twijfelen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:29
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Hij zat al tijden op Kim, die zogenaamde twijfel was alleen er in gestopt om de kijker in het ongewisse te laten. Flauw van de regie
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:34
Verwijderd
Pooltechnisch gezien blijf ik op Sanne, maar ik begin me nu toch wel sterk af te vragen of Kim het niet is. Kim deed ook wel raar bij het spel, nog even proberen Frits haar kant op te lokken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:42
Verwijderd
Wat stom dat het zo afloopt. En stom dat Frits nu ineens twijfelt (zogenaamd denk ik, alleen om spannendere tv te maken). Ik blijf ook maar bij Kim.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:44
Verwijderd
Ik vond het Ninja-spel trouwens wel ouderwets spannend! Ze hebben het ook goed gedaan, ik hield mijn hart vast.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:45
Verwijderd
Sanne vond ik trouwens wel weer het meest verdacht bij die vraaggesprekken in het begin.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:50
Verwijderd
Toen Sanne en Kim samen aan kwamen lopen bij het einde, dacht ik echt dat Sanne de mol was. Kim leek zo gespannen, alsof ze echt nog niet wist of ze gewonnen of verloren had.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:52
Verwijderd
, dat las ik net bijna letterlijk op een ander forum.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 21:02
Verwijderd
Sanne heeft heel vaak toch dingen gedaan voor de pot die ze best had kunnen laten zonder dat iemand het doorhad, en echt duidelijk meegeholpen aan een overwinning. Bij Kim heb ik dat juist helemaal niet zo, voor mijn gevoel zette ze zich altijd veel minder in en heeft ze ook meer mollige acties gehad.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 21:02
Verwijderd
Serieus ? Dus er zijn meer mensen die zo denken
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 21:07
Verwijderd
Voor mij hield echt het spel op toen Erik eruit ging.

Ik heb niet eens op de anderen gelet, dus geen idee.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 21:15
Giles
Giles is offline
Ik gun het Frits wel het meest. Geloof ik.
Oud 18-03-2010, 21:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Toen Sanne en Kim samen aan kwamen lopen bij het einde, dacht ik echt dat Sanne de mol was. Kim leek zo gespannen, alsof ze echt nog niet wist of ze gewonnen of verloren had.
Ja, dat vond ik ook

Alleen: Frits zit inderdaad al de hele tijd op Kim. Maar ook dát kan natuurlijk weer zo gemonteerd zijn. Je weet het nooit met dit spel
Oud 18-03-2010, 21:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Sanne zegt in dat minutengesprekje tegen Frits:

Frits: Toen je werd gevraagd voor Wie is de mol, toen heb je natuurlijk even nagedacht of je de mol wou zijn of liever kandidaat, wat waren jouw eerste gedachten?
Sanne: Kandidaat
Frits: Waarom?
Sanne: Omdat het me te moeilijk leek voor iemand als mij om de mol te zijn.

Volgens mij is Sanne ook om die reden de mol, anders zou je toch zeggen dat het je moeilijk lijkt (tegenwoordige tijd)? Nu zegt ze dat het moeilijk leek... [maar door het programma heen bleek blijkbaar dat het niet zo moeilijk was]. Of denk ik nu te ver?
Oud 18-03-2010, 22:00
Verwijderd
Ik denk dat je te ver denkt, volgens mij kun je dat prima in verleden tijd zeggen. Ik vind het niet raar in elk geval

En over wat je daarboven schrijft: ik zou het echt stom vinden als ze door de montage kijkers al weken laten denken dat Frits op Kim zit, terwijl dat helemaal niet zo geweest blijkt te zijn. Dan is het toch helemaal niet leuk meer om het thuis te volgen en mee te denken en theorieen te bedenken?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 22:55
Verwijderd
lekker ruk als het sanne is, dan heb je weer zo'n milouscka mol
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je te ver denkt, volgens mij kun je dat prima in verleden tijd zeggen. Ik vind het niet raar in elk geval

En over wat je daarboven schrijft: ik zou het echt stom vinden als ze door de montage kijkers al weken laten denken dat Frits op Kim zit, terwijl dat helemaal niet zo geweest blijkt te zijn. Dan is het toch helemaal niet leuk meer om het thuis te volgen en mee te denken en theorieen te bedenken?
de hele serie met afleveringen bestaat uit van die montages, eigenlijk zou je er gewoon bij moeten zijn om pas een goed oordeel te kunnen vellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Miloushka was één van de gaafste mollen ooit
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 00:18
Martiño
Martiño is offline
Hm, balen dat Frits gewonnen heeft want ik gun het hem niet echt. Maar hij is iig niet de mol.
Oud 19-03-2010, 06:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind het wel gaaf dat Frits heeft gewonnen, want iedereen vond hem volgens mij een beetje een kneusje. Met een grotere groep kreeg ik echt de indruk dat hij de pispaal was. (Zeker toen met die opdracht in het bos en dat ze zijn spullen kwijt maakten). En nu heeft ie gewoon gewonnen
Oud 19-03-2010, 07:32
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vond hem terecht een pispaal en onterecht winnaar
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel gaaf dat Frits heeft gewonnen, want iedereen vond hem volgens mij een beetje een kneusje. Met een grotere groep kreeg ik echt de indruk dat hij de pispaal was. (Zeker toen met die opdracht in het bos en dat ze zijn spullen kwijt maakten). En nu heeft ie gewoon gewonnen
Ja, dat vond ik dus ook! Sanne kon echt heel kinderachtig tegen hem doen, haar gunde ik het echt niet om te winnen. Kim vond ik wel prima.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat zij het heel knap had gespeeld.
Alleen daarna ga je je irriteren aan mensen die het spel vergelijkbaar spelen, dat merk ik wel.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 15:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Pooltechnisch gezien blijf ik op Sanne, maar ik begin me nu toch wel sterk af te vragen of Kim het niet is.
Dit. Ik heb haar nóóit ook maar een beetje verdacht, dus nu denk ik juist daardoor dat Kim het is, terwijl ik eigenlijk denk dat Sanne het is.
Oud 19-03-2010, 15:55
flyaway
flyaway is offline
Het lijkt er sterk op dat Sanne de mol is, en daarom zal het Kim wel zijn. Dacht ik voor de aflevering.

Maar ik denk dat Frits Sanne expres heeft afgeschoten, omdat zij het geld weg zou kunnen mollen. Hij is toen in de test vol op haar gegaan. Denk ik.

In de pool ga ik voor Sanne, omdat ik op Kim veel minder puntjes heb staan. Maar de afleveringen kennende gaat het dus waarschijnlijk toch Kim worden, omdat ze zo op Sanne gefocust zijn. Of niet. Weetikveel.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 16:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vond hem terecht een pispaal en onterecht winnaar
+ 1
Oud 19-03-2010, 17:53
Signy
Signy is offline
Citaat:
Pooltechnisch gezien blijf ik op Sanne, maar ik begin me nu toch wel sterk af te vragen of Kim het niet is. Kim deed ook wel raar bij het spel, nog even proberen Frits haar kant op te lokken.
ja mee eens

ik heb kim nooit verdacht dus ik ben echt dom als zij de mol is.
Oud 19-03-2010, 18:08
Briseïs
Briseïs is offline
Pff ik vind Frits maar stom als winnaar. Maar ik had het nog stommer gevonden als ie de mol was geweest dus dat is dan wel goed. Ik vond Sanne nu wel heel erg verdacht maar dat heb ik hiervoor nooit gevonden, en van Kim juist wel dus ik blijf toch op Kim zitten.
Oud 23-03-2010, 10:00
Zwoek
Zwoek is offline
Ik vroeg me af, wat nou als kim en sanne elkaar 100% verdenken en zo die toets hebben gemaakt. Stel frits is de mol, dan is er geen winnaar en heeft de mol gewonnen? Of
Oud 23-03-2010, 10:39
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Dat dacht ik vorig jaar bij Viviënne ook
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 10:49
flyaway
flyaway is offline
Oh dat zou ook nog kunnen, helemaal niet bij nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 11:36
Verwijderd
Ik denk dat Kim of Sanne dan nog altijd meer vragen goed zou hebben dan de ander, omdat een van hen misschien een foutje heeft gemaakt, en omdat sommige vragen zo zijn als 'in welk groepje zat de mol bij opdracht 3?' En dan zat de mol (Frits) misschien in groepje 1, en Kim ook, dus dan heeft Sanne die vraag wel goed beantwoord, al is het met de verkeerde reden.

Het zou niet echt een leuke winnaar zijn op die manier want het is niet alsof die persoon het goed had, maar er wint dan toch iemand
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:34
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ja en als de mol zelf kon winnen zou die al het geld wel binnen halen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:52
flyaway
flyaway is offline
De mol krijgt het geld niet, toch?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 16:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nope.
Oud 23-03-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me af, wat nou als kim en sanne elkaar 100% verdenken en zo die toets hebben gemaakt. Stel frits is de mol, dan is er geen winnaar en heeft de mol gewonnen? Of
Dan nog zijn er zoveel meer algemene vragen waar ze fout kunnen zitten. En sowieso telt de snelste tijd.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 20:40
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Ik denk dat Kim of Sanne dan nog altijd meer vragen goed zou hebben dan de ander, omdat een van hen misschien een foutje heeft gemaakt, en omdat sommige vragen zo zijn als 'in welk groepje zat de mol bij opdracht 3?' En dan zat de mol (Frits) misschien in groepje 1, en Kim ook, dus dan heeft Sanne die vraag wel goed beantwoord, al is het met de verkeerde reden.

Het zou niet echt een leuke winnaar zijn op die manier want het is niet alsof die persoon het goed had, maar er wint dan toch iemand
Citaat:
Dan nog zijn er zoveel meer algemene vragen waar ze fout kunnen zitten. En sowieso telt de snelste tijd.
Ohja! die algemene vragen inderdaad, dat je dan per ongeluk toch goed antwoord hebt.. we zullen zien overmorgen
Oud 23-03-2010, 21:12
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik dit tot nu toe het minst leuke seizoen vond, jammer genoeg... Ik ben benieuwd of de ontknoping nog wat goed gaat maken, maar tot nu toe heb ik het idee dat ik niet echt 'in' het spel ben kunnen komen, jammer. Voorgaande jaren had ik dat niet zo erg als dit jaar, in het seizoen van Milouschka wel een beetje, maar toen vond ik het met terugwerkende kracht weer meesterlijk... alleen kan ik me dat nu niet echt voorstellen; Kim of Sanne... ik vind ze allebei niet echt leuke mollen, ben ik bang. Maar ja, wie weet hebben ze wel meesterlijke dingen uitgehaald..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 21:51
Verwijderd
Eens met Andijvie. En afgelopen jaar vond ik het ook al een heel stuk minder, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 09:42
Verwijderd
Sowieso heb ik na het seizoen altijd een beetje een dipje, maar ik moest echt hard lachen om Miljoushka die haar mollenstreken zat te vertellen. Daarom vond ik haar ook heel tof.

Inge Iepenburg vond ik al een stuk minder tof. Dennis vond ik ook niet zo tof, omdat ik Edo gewoon veel toffer vond. Jon vond ik ook niet zo sterk eigenlijk. Yvon.. hmm, zou ik weer het seizoen moeten bekijken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 09:45
Verwijderd
Angela is trouwens in de WIDM een hele gewone vrouw, nu bij RTL is ze een hele glamourdame enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 10:48
Verwijderd
Yvon was wel zo'n beetje de slechtste mol ooit!
(alleen was dat wel een leuk seizoen, kwam vooral door Marc-Marie).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten