Advertentie | |
|
![]() |
|
Aah, zo
![]() 1. Ben je een man/vrouw Vrouw heeft u man ingevuld kunt u stoppen met de vragen 2. Hoe oud ben je? Ouder dan jij bent u onder de 14 kunt u stoppen met de vragen 3. Wat is je haarkleur? donkerbruin 4. Welke kleur ogen heb je? Idem als boven 5. Wat is je cupmaat? 75 c 6. Post eens een foto! Doe ik niet aan, alleen op verzoek via pm als iemand het buitengewoon lief vraagt en belooft ze niet te verspreiden En nu! Moet ik me echt een beetje haasten... Tot binnenkort! |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Ben je een man/vrouw Vrouw
heeft u man ingevuld kunt u stoppen met de vragen 2. Hoe oud ben je?20 bent u onder de 14 kunt u stoppen met de vragen 3. Wat is je haarkleur? bruin met een vleugje blond en een roodglans. ongeveer he! 4. Welke kleur ogen heb je? Een oog is blauw en de andere groen 5. Wat is je cupmaat? Ja HALLO! Ga ik jou niet aan je neus hangen. Ik zal fizzle iig niet verslaan qua maat 6. Post eens een foto! naah Laatst gewijzigd op 20-05-2010 om 17:55. |
![]() |
|
Ik heb ook nog nooit een lijstje ingevuld, dus bij deze:
1. Ben je een man/vrouw Lichamelijk vrouw, geestelijk wat meer man. 2. Hoe oud ben je? Bijna een kwart eeuw. ![]() 3. Wat is je haarkleur? Donkerblont. 4. Welke kleur ogen heb je? Blauw/grijs 5. Wat is je cupmaat? 85B 6. Post eens een foto! Nee.
|
|