Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2010, 17:19
Archer1337
Archer1337 is offline
hallo iedereen,

ik ben verliefd op een meisje bij mij in de klas(3vwo) maar heb echt geen idee wat ik kan doen om haar leuk te vinden,
want al die tips van zeg dat je haar leuk vind, maak complimentjes, vraag haar MSN etc. vallen zó op
en mensen bij mij op school babbelen EEN HOOP

Dus zijn er verder nog wat "subtielere" manieren om dit aan te pakken
Ik heb wel een maat van me die haar goed kent, maar ik ga ook niet naar hem toe van: "hé, ik vind haar leuk, help me"

alvast bedankt

A
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2010, 20:28
drny
drny is offline
nee die zijn er niet ga gewoon met haar praten je praat toch ook wel met andere meisjes het hoeft niet gelijk een heel gesprek te zijn Maar een begin . Msn komt dan wel tenminste ik heb van de meeste mensen in de klas wel de msn . Klets anders wat via hyves . Veel succes
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:33
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ben je ouder of jonger?
als jij in de 4de of hoger zit heb je wel een kans.
als je in de 1ste of 2de zit dan heb je helaas een niet zo'n grote kans...
Oud 07-09-2010, 20:39
drny
drny is offline
er staat zelfe klas
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:30
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
er staat zelfe klas
Sorry overheen gelezen (Ik was voetbal aan het kijken!)

_________
Ot:

Er zijn 100 topicss over dit geval,
graaf die eens uit voor je een topic start...

en een andere manier om haar leuk te vinden? WTF

Gewoon: praten, MSNen, SMSen, Daten.
Oud 08-09-2010, 15:58
Verwijderd
Je moet dat babbelen gewoon negeren. Het kan zelfs in je voordeel werken als zij hoort van een ander dat je haar leuk vind.

Verder probeer oogcontact te maken in de klas en laat voorzichtig merken dat je haar wel ziet zitten. Stap een keer op haar af als ze alleen is en praat met haar. Of fiets met haar mee naar huis. Etc. Etc.

Het zijn maar wat standaard tips, maar je zult het echt zelf moeten doen. Blijf vooral jezelf!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 17:51
xmanon
xmanon is offline
pak het rustig aan, begin gewoon met het meisje te praten en zo kom je meer over haar te weten. als het goede moment ervoor is gekomen, zeg dan dat ze een heel mooi meisje is. want onze soort vind het leuk om te horen als we mooi zijn. gebruik liever geen: lekker, want dan denkt ze misschien dat je een player bent. probeer eerst zoveel mogelijk over haar te weten te komen, en als je haar wilt vertellen dat je haar leuk vind, doe dat dan face2face.

X
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
want al die tips van zeg dat je haar leuk vind, maak complimentjes, vraag haar MSN etc. vallen zó op
Je klasgenoten zullen nu toch wel oud genoeg zijn om daar normaal mee om te gaan?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 17:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
3VWO kan zich nog steeds aanstellen, weet ik uit ervaring. Maar goed. Als je haar echt leuk vindt moet je je niet zo druk maken om dat geklets en gewoon er een beetje cool over doen. Nou en dat ze zeggen dat je haar leuk vindt. Dat is toch ook zo? Zorg gewoon dat jij eerder contact met haar legt en ze een idee krijgt dat je haar wel ziet zitten voordat de rest van de klas het ontdekt. Praat gewoon een beetje met haar. Zelfde kant op fietsen naar huis? Dat soort dingen?
Oud 12-09-2010, 18:42
TH1JS
TH1JS is offline
Ik zou het idee van "subtiel" toch wel echt opzij schuiven. Wat je wél wilt doen, is de actie zo snel mogelijk buiten het school nemen, vraag haar om iets te gaan doen, etc...

Maar jezelf limiteren om toch "subtiel" te blijven gaat niet werken want
A) De mensen zien het toch hoor, zelfs al pak je het subtiel aan
B) Je limiteert je capaciteiten
C) Sommigen die zo'n dingen "subtiel" aanpakken belanden in de Friends-Zone, heb ik al vaak gezien.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 20:53
Rachelll
Rachelll is offline
uhmm, tsja lastig. zoek contact op subtiele manier. bijv. voeg haar toe op hyves vraag het huiswerk begin te praten ove een pw wat moeilijk wat. En praat ze gewoon terug zit er misschien wel een kans in. Je kan ook gewoon heel simpel in de klas reageren op was ze zegt of lachen om haar grapjes iets in die richting. Zorg ervoor dat ze je opmerkt en daarna merk je of ze uberhout wel in jou is geintereseert niet dat je meteen een blunder maakt als je haar nummer vraagt en ze zegt jaa die krijg je niet bekijk het maar. Dat zou genant zijn..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 07:17
Verwijderd
Citaat:
uhmm, tsja lastig. zoek contact op subtiele manier. bijv. voeg haar toe op hyves vraag het huiswerk begin te praten ove een pw wat moeilijk wat. En praat ze gewoon terug zit er misschien wel een kans in. Je kan ook gewoon heel simpel in de klas reageren op was ze zegt of lachen om haar grapjes iets in die richting. Zorg ervoor dat ze je opmerkt en daarna merk je of ze uberhout wel in jou is geintereseert niet dat je meteen een blunder maakt als je haar nummer vraagt en ze zegt jaa die krijg je niet bekijk het maar. Dat zou genant zijn..
Als je met iemand over een proefwerk praat dan betekent het niet gelijk dat dr een kans is lijkt me. Ik praat met zoveel mensen over proefwerken/school wat dan ook en ik vind hun echt niet leuk.

Maar probeer inderdaad gewoon met haar in contact te komen. Als zij jou leuk gaat vinden dan merk je het vast wel en dan komt de rest van zelf.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 16:09
Verwijderd
Vergeet vooral punt C van TH1JS niet.

Als ze niks terugzegt als je iets tegen haar zegt of als ze ook niet een beetje om je grapjes lacht zou ik stoppen, dat is gewoon onbeschoft.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 16:43
Rysair
Rysair is offline
Us een keer een praatje maken en zo kom je meer te weten. Maar vergeet ook punt C van Thijs niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 21:52
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Je klasgenoten zullen nu toch wel oud genoeg zijn om daar normaal mee om te gaan?
4vwo stelt zich ook nog heel erg aan hoor, heb vorig jaar constant gezeur gehad van 'n stel jongens -_-
vonden het blijkbaar niet kunnen dat we op elkaar waren maar er niet voor uit durfden te komen, en schijnbaar wist iedereen behalve wij het
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ga nou niet reageren op dingen die ze zegt. Althans als zij met een vriendin praat zou ik daar geen reactie op geven.
Een jongen uit cluster die begint ook gewoon, echt kei irritant. Zit je met een vriend te praten over bijv over iemand uit jouw klas (die hij nie kent) hoor je ineens Ja, Kim deed echt raar

Verder zou ik toch gewoon msn vrage is echt nie raar en anders via hyves of aan een vriend haar msn vrage dan voegt ze je heus wel toe... en verder gewoon interesse tonen in dingen die zij leuk vind. Je kan altijd makkelijk een gesprek beginnen over school en dat dan uitbouwen....

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 22-09-2010, 19:27
Mark
Mark is offline
Ouderwetse romantiek doet het weer goed. Attent zijn, kleine cadeautjes, interesse tonen, jas ophangen als geintje, deuren openhouden en dat soort stuff, maar altijd met een dosis humor.
Reageren

Regels voor berichten