Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet dat babbelen gewoon negeren. Het kan zelfs in je voordeel werken als zij hoort van een ander dat je haar leuk vind.
Verder probeer oogcontact te maken in de klas en laat voorzichtig merken dat je haar wel ziet zitten. Stap een keer op haar af als ze alleen is en praat met haar. Of fiets met haar mee naar huis. Etc. Etc. Het zijn maar wat standaard tips, maar je zult het echt zelf moeten doen. Blijf vooral jezelf! |
![]() |
|
pak het rustig aan, begin gewoon met het meisje te praten en zo kom je meer over haar te weten. als het goede moment ervoor is gekomen, zeg dan dat ze een heel mooi meisje is. want onze soort vind het leuk om te horen als we mooi zijn. gebruik liever geen: lekker, want dan denkt ze misschien dat je een player bent. probeer eerst zoveel mogelijk over haar te weten te komen, en als je haar wilt vertellen dat je haar leuk vind, doe dat dan face2face.
X |
![]() |
|
3VWO kan zich nog steeds aanstellen, weet ik uit ervaring. Maar goed. Als je haar echt leuk vindt moet je je niet zo druk maken om dat geklets en gewoon er een beetje cool over doen. Nou en dat ze zeggen dat je haar leuk vindt. Dat is toch ook zo? Zorg gewoon dat jij eerder contact met haar legt en ze een idee krijgt dat je haar wel ziet zitten voordat de rest van de klas het ontdekt. Praat gewoon een beetje met haar. Zelfde kant op fietsen naar huis? Dat soort dingen?
|
![]() |
Ik zou het idee van "subtiel" toch wel echt opzij schuiven. Wat je wél wilt doen, is de actie zo snel mogelijk buiten het school nemen, vraag haar om iets te gaan doen, etc...
Maar jezelf limiteren om toch "subtiel" te blijven gaat niet werken want A) De mensen zien het toch hoor, zelfs al pak je het subtiel aan B) Je limiteert je capaciteiten C) Sommigen die zo'n dingen "subtiel" aanpakken belanden in de Friends-Zone, heb ik al vaak gezien. |
![]() |
|
![]() |
uhmm, tsja lastig. zoek contact op subtiele manier. bijv. voeg haar toe op hyves vraag het huiswerk begin te praten ove een pw wat moeilijk wat. En praat ze gewoon terug zit er misschien wel een kans in. Je kan ook gewoon heel simpel in de klas reageren op was ze zegt of lachen om haar grapjes iets in die richting. Zorg ervoor dat ze je opmerkt en daarna merk je of ze uberhout wel in jou is geintereseert niet dat je meteen een blunder maakt als je haar nummer vraagt en ze zegt jaa die krijg je niet bekijk het maar. Dat zou genant zijn..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar probeer inderdaad gewoon met haar in contact te komen. Als zij jou leuk gaat vinden dan merk je het vast wel en dan komt de rest van zelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vonden het blijkbaar niet kunnen dat we op elkaar waren maar er niet voor uit durfden te komen, en schijnbaar wist iedereen behalve wij het ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een jongen uit cluster die begint ook gewoon, echt kei irritant. Zit je met een vriend te praten over bijv over iemand uit jouw klas (die hij nie kent) hoor je ineens Ja, Kim deed echt raar ![]() Verder zou ik toch gewoon msn vrage is echt nie raar en anders via hyves of aan een vriend haar msn vrage dan voegt ze je heus wel toe... en verder gewoon interesse tonen in dingen die zij leuk vind. Je kan altijd makkelijk een gesprek beginnen over school en dat dan uitbouwen.... Succes ermee |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 05:16 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? Jochemska | 60 | 08-11-2007 13:20 | |
Liefde & Relatie |
Onderneem jij actie? luchtballon | 51 | 23-07-2006 18:11 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
verkering met goede vriendin hepla | 4 | 11-11-2002 19:58 |