Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar hier mag je dus gewoon posten wat je wilt net als Onzin? Want ik heb voordat ik begon te posten het forum een beetje doorgelezen en ik zag overal dat het ''ergens'' over moest gaan. Behalve in dit topic en op Onzin dus. Daar mag je het over meer dingen hebben!? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
''aangeraden om reacties op meerdere posts in een post te concentreren''? Wtf? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wel een verschil met onzin is dat je op onzin ook posts mag doen die helemaal nergens over gaan, en hier moet het wel een beetje ergens op slaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohja jij hoorde daar ook bij hè ![]() ![]() Ik ben McCrae en ik las al eventjes op dit forum en toen dacht ik vandaag, terwijl ik eigenlijk aan mijn studie moest werken, laat ik eens mijzelf registreren ![]() En toen kreeg ik een berichtje van ''Jon'' dat ik een topic moest maken op Welkom en Voorstellen. Maar dat was maar een beetje saai dus toen ben ik een beetje op Onzin en op De Kantine gaan posten. Alles goed ook met jou? Kater? ![]() |
![]() |
|
|