Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar mischien moet je proberen contact te krijgen, via msn of hyves ofZoo
|
meid ik weet t maar al te goed
praat met m op hyves, en dat wanneer er iets gebeurd is ofz, vraag of hij dat ook weet is maar voorbeeld, en praat steeds vaker, zeg dan, aah dit is irri, via hyve prate, heb ju msn? in de taal die jij dan spreekt he. en als hij nee zegt dan moet je niet door zeuren. vooral niet doen. en als je m krijgt, zeg dat een eenvoudige thnxx of tyy praat dan met m op msn. word vrienden op jou manier. zo is het mij 3x gelukt. ik weet niet of je er wat aanhebt. hoop wel. veel suc6. xxxxxxxxxxxx |
![]() |
||
Citaat:
hopelijk niet dezelfde halve gare taal waarin jij praat, want het valt echt niet te volgen. on topic: als de jongen waar je op bent 'iewl' zegt als je dichtbij komt staan lijkt mij dit nou niet echt een goed teken. zou dit plagerig bedoelt zijn zou je dit overduidelijk moeten kunnen merken. merk je dat bij hem niet? ga er dan maar vanuit dat het geen goed teken is. |
![]() |
|
![]() |
je houdt ons toch op de hoogte over hoe het vordert?
dus doen zoals hierboven gezegd wordt. veel met hem praten op hyves, je kunt ook nu en dan een complimentje geven en kijken hoe hij reageert (in het echt gaat dat natuurlijk beter) en zijn hobby's vinden en kijken of jullie een gezamelijke hobby hebben om over te praten. het meisje waar ik verliefd op ben speelt net als mij gitaar (ik geef haar zelfs les) dus dat is wel een gemakkelijk onderwerp als je niet weet waar over te praten. kun je dan ook als ijsbreker gebruiken, als je niet weet hoe je moet beginnen praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
on topic: als je toch nog een poging wilt wagen moet je echt duidelijker zijn tegen die jongens. Heb in je hoofd dat hij geen enkele hint zal snappen. Dat maakt de kans dat hij door begint te krijgen dat je gevoelens voor hem hebt veel groter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Wauw, ik ben nog nooit van mijn leven verliefd geweest en ik ben 15. Wel een paar keer zo van: wauw wat een mooie meid, maar morgen was ik haar weer vergeten. Maarja, ik ben best blij want nu ik dit lees lijkt het of jullie niets te doen hebben!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||