Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2011, 15:42
DAH
DAH is offline
Weet iemand waarom CoD zo verschrikkelijk populair is?!
Oud 25-05-2011, 16:17
Verwijderd
Omdat je mensen er keihard mee kan ownen na genoeg oefening.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 16:46
Donny Donowitz
Donny Donowitz is offline
Omdat het binnen een dag uit te spelen is en te makkelijk voor woorden
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 17:58
justine1997
justine1997 is offline
omda het zo kweet-ni-hoe cool spel is misschien?? en omda de multiplayer steengoed is en omda het spel even goe is op de ps3 als op de pc en omda je bij black ops me u tegenstanders kan praten via een microfoon en omda ...
nog iets?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 18:00
justine1997
justine1997 is offline
Citaat:
Omdat het binnen een dag uit te spelen is en te makkelijk voor woorden
1. als je 'hard' pakt is het ni moeilijk
2. als je het spel hebt uigespeeld dan kan je kiezen tussen verschillen dingen zoals: zeeer moeilijk of onmogelijk (je gaat zoizo dood)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
omda je bij black ops me u tegenstanders kan praten via een microfoon
en?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 22:46
Sherlock
Sherlock is offline
Omdat deel 1, 2 en 4 briljant waren.
Oud 25-05-2011, 23:32
Jefar
Jefar is offline
Omdat het neer schieten van mensen online gewoon leuk is
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 08:16
Rob
Rob is offline
Omdat die mensen de Battlefield reeks nog nooit gespeeld hebben.
Oud 26-05-2011, 14:39
Gersom
Gersom is offline
De CoD serie is niet populair vanwege de SP of de voice comms, nooit geweest ook eigenlijk. Het is sinds CoD4 gewoon afgestompt voor mainstream. Begrijpelijke moves maar aangezien BFBC2 mij enorm tegenviel is er de laatste jaren erg weinig degelijk uitgekomen qua shooters voor de PC. BO waar de troef van Treyarch hun community-friendliness was stelt ook niets meer voor. Veel PS3 en PC spelers hebben het nooit degelijk kunnen spelen. Enige tweets van de devs gaan over hun zombie scores op de xbox

Citaat:
Dat deel van de community valt dus weg. De MW2 aanpak heeft het gewoon enorm mainstream gemaakt. Geen recoil, lean eruit, killstreaks die veel te ver gaan en het hele "the rich get richer" promoten etc. Als je dus idd goed bent own je dus ook een hele server bij elkaar. Eerste paar nukes zijn leuk maar je hebt dus je hele team niet nodig als je voor de harrier/choppergunner/nuke setup ging.

Citaat:
Omdat die mensen de Battlefield reeks nog nooit gespeeld hebben.
Het zijn allebei FPS en daar stopt de vergelijking zo ongeveer. Daar komt bij dat BFBC2 nog niet eens een prone erin kon krijgen. Hopen dat BF3 weer terug naar de roots gaat. Ik verwacht dat van MW3 namelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 14:43
Verwijderd
Prone was ook totaal niet nodig in bad company. In BF3 zal het wel weer aanwezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 14:50
Gersom
Gersom is offline
Net zoals lean niet nodig was in BO. Desalniettemin wordt er gekort op aspecten waar helemaal niet op gekort hoeft te worden. De pace ligt in BF games lager in vergelijking met CoD, geef er dan ook wat extra tools voor.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 14:56
Verwijderd
Er werd besloten om geen prone in BC te doen om balans-redenen, niet omdat ze vonden dat het stom was.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 15:00
Gersom
Gersom is offline
Yup, Treyarch kwam met precies hetzelfde argument. Je maakt een stel maps en halverwege kom je erachter dat je wat spul moet schrappen voor balans issues. Foresight

Nu heb ik niet BFBC2 niet genoeg gespeeld om te weten of het ook echt impact zou hebben (kan je met die destruction engine ze er letterlijk niet uitknallen?) maar in BO had lean heel best gekund. Bij CoD haalden ze ook meteen "3d" sound eruit zodat je niet kon "soundwhoren". Stel je voor dat je meer dan je doppen gebruikt tijdens het gamen...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 15:08
Verwijderd
Ik heb bad company 2 uitgebreid gespeeld en ik kan je vertellen dat als ze daar prone in hadden gestopt dat snipers niet meer te stoppen waren. Ik vond het eerst ook jammer maar achteraf gezien was het toch een degelijke oplossing.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 21:39
Kartfreak99
Kartfreak99 is offline
Als je eenmaal BO gespeeld heb denk je echt... Woow vond ik dat nou leuk? Kijk bijv. naar het verschil van de red dot sight's soooo anders.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 21:40
Kartfreak99
Kartfreak99 is offline
Citaat:
Als je eenmaal BO gespeeld heb denk je echt... Woow vond ik MW2 nou leuk? Kijk bijv. naar het verschil van de red dot sight's soooo anders.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 12:19
Verwijderd
MW2 > BO, voor zover ik begreep.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 13:07
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Omdat het neer schieten van mensen online gewoon leuk is
Oud 09-06-2011, 16:46
Changshan
Changshan is offline
Tsja, ik krijg toch wel even 't kwijl in m'n mond van die MW3 trailer, gewoon van het beeld van de hoofdsteden van de (Westerse) wereld op een up-to-date pc. Ik vraag me alleen af hoelang dat gevoel blijft als ik het daadwerkelijk speel; MW2 was ook zeer mooi, maar was ik ook wel zat na een paar missies. On line niet geprobeerd.
Oud 09-06-2011, 17:06
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
MW2 > BO, voor zover ik begreep.
Duidelijk
Oud 09-06-2011, 17:08
Verwijderd
Online dus, single player waren ze allebei even middelmatig leuk
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 18:49
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 21:49
Mobius
Mobius is offline
MW3 > all. (behalve BF3)
Oud 09-06-2011, 22:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Weet iemand waarom CoD zo verschrikkelijk populair is?!
Het is mij ook een volslagen raadsel.
Oud 09-06-2011, 22:41
Sherlock
Sherlock is offline
Mensen die cod4 slecht vinden kunnen er gewoon niet tegen dat het sneller is dan ze gewend zijn.
Oud 09-06-2011, 22:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Online dus, single player waren ze allebei even middelmatig leuk
True, zeer vermakelijk maar niet veel speciaals. Ookal had Blackops echt een heerlijke koude oorlog fibe.
Oud 10-06-2011, 22:55
Verwijderd
Ik hou wel van die Koude Oorlog fibe, eigenlijk altijd wel meer belangstelling gehad voor de Soviets dan voor de 'good guy' Amerikanen. In Red Alert 2 waren de Soviets ook altijd cooler.

MW3 lijkt me alleen wel wat meer van hetzelfde, als ik zo naar de trailers kijk. Ik ben meer benieuwd naar BF3.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 21:56
Verwijderd
Omdat je sociale status op school voor een deel word bepaald door wat je K/D is op CoD: Black Ops.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:44
666METAL666
666METAL666 is offline
De laatste 2 zijn dikke bagger.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 20:59
Kartfreak99
Kartfreak99 is offline
Citaat:
MW2 geef ik je gelijk in, Maar Black Ops is geniaal. Tenminste de Campaign, Multiplayer slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 21:07
Verwijderd
Mwoah. Geniaal is dan weer overdreven, maar het was wel goed voor een CoD singleplayer ja.

Wat me nooit zo beviel aan de singleplayers was dat de AI een beetje eentonig en hersenloos is.
Het ging door het perspectief van de AI ongeveer zo. Rennen, sprayen, neergeknald worden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 09:15
turps
turps is offline
Simpelweg vanwege de snelle actie...
Ik ben daar niet zo van en speel daarom bfbc2
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 15:25
arPos
arPos is offline
Omdat de meeste van die mensen nooit een dreamcast/N64 en eerder console heeft gehad en daardoor compleet vergeten zijn waar gameplay om draait
Oud 24-06-2011, 18:39
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
MW2 geef ik je gelijk in, Maar Black Ops is geniaal. Tenminste de Campaign, Multiplayer slaat nergens op.
Citaat:
Serieus jullie zijn fucking nog niet eens 14.
Oud 24-06-2011, 18:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Omdat de meeste van die mensen nooit een dreamcast/N64 en eerder console heeft gehad en daardoor compleet vergeten zijn waar gameplay om draait
Alsof oudere games zo veel beter waren!

Behalve Banjoo en kazoe
Oud 24-06-2011, 22:37
DAH
DAH is offline
Citaat:

Behalve Banjoo en kazoe
Perfect Dark owned nog steeds elke shooter.
Oud 25-06-2011, 17:47
arPos
arPos is offline
Citaat:

Behalve Banjoo en kazoe
Ehm, blood, zelda, mario, wipeout, sonic, banjoo kazooe, virtua fighter, street fighter, mortal combat, killer instinct, rayman, nightfire, counterstrike, socom, advance wars, black & white, god of war.

ehm ja, vrijwel allemaal.
Oud 25-06-2011, 19:07
Thinus
Thinus is offline
Ook alleen maar vanwege de nostalgie.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 19:37
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ehm, blood, zelda, mario, wipeout, sonic, banjoo kazooe, virtua fighter, street fighter, mortal combat, killer instinct, rayman, nightfire, counterstrike, socom, advance wars, black & white, god of war.

ehm ja, vrijwel allemaal.
Touché.

Maar er was ook heel veel zooi op de n64
Oud 25-06-2011, 20:46
olha1
olha1 is offline
omdat het mensen uit de realiteit haalt en ze een vals gevoel geeft alsof ze iets hebben behaald... en mensen zijn tegenwoordige hersenloze zombies die alles spelen wat een goede rating heeft, maar nog belangrijker als hun 'coole' vrienden het spelen dan spelen ze het ook
Oud 26-06-2011, 23:04
arPos
arPos is offline
Citaat:
Touché.

Maar er was ook heel veel zooi op de n64
Er is altijd veel zooi geweest, och de tijd zonder online reviews :') 60 gulden voor een cart en dan bleek het bagger.

De N64 viel overigens wel mee, nintendo is natuurlijk de uitvinder van het 3rd party support systeem.

Ik weet niet misschien is het wel een overgebleven wrok omdat SEGA (fanboy iknow) destijds en de deal met sony (cdi (phillips bounce)->playstation yeeh) heeft verknoeid en bovendien de deal met nVidia over een zekere 64bit grafische kaart niet doorging omdat SEGA japan er niet aan wilde.

De druppel kwam voor mij toen gigant microsoft na alle gevechten en slachtoffers ineens ook besloot mee te pikken.

Dus tja, ok, er worden zeker wel goede games gemaakt (al vind ik dan dat de beste remakes en opvolgers zijn (sonic generations bv.) maar ik ben sinds die tijd toch weer PC gamer geworden.

Laatst gewijzigd op 26-06-2011 om 23:10.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 23:06
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ook alleen maar vanwege de nostalgie.
Vind ik meevallen, er waren meer partijen en de klantbasis was onvoorspelbaar dat heeft gewoon een aantal buitegewone pareltjes (maar ook een paar buitegewone monsters) tot stand gebracht.

tegenwoordig spelen de meeste developers op safe, shooter hier, half doordachte rpg daar.

Daarnaast hebben dingen als online gamen en kinect e.d. er ook toe geleid dat het meer interactie dan gamen is geworden.
Oud 29-06-2011, 16:21
666METAL666
666METAL666 is offline
Omdat iedereen het speelt, waarom zou ik niet weten
Oud 18-07-2011, 02:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er is altijd veel zooi geweest, och de tijd zonder online reviews :') 60 gulden voor een cart en dan bleek het bagger.
Jij las geen gamesbladen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 12:06
arPos
arPos is offline
Citaat:
Jij las geen gamesbladen?
Nope, mijn familie is zo arm dat ik en geen abonnement op de betere gamebladen kon betalen en bovendien altijd een console achterliep.

Ik heb de meeste consoles alleen maar (gehad) omdat een vriend van mij die werkelijk alles krijgt en kreeg die dingen aan mij doorgaf zodra er een nieuwe uitkwam.

Verder was ik vooral een Dos scripter, ik schreef Text based RPG's in de 3.11 bios
Reageren

Regels voor berichten