Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2011, 10:27
Christi121
Christi121 is offline
Hallo allemaal,

Voor een project ben ik op zoek naar een aantal oude jassen/vesten om te kopen maar heb ik vrij weinig succes in het vinden hiervan, dit komt omdat zij nogal oud zijn. Ik meen uit 2002-2003.

Het gaat om jassen/vesten van het merk: Wonder Woman

- Het vest is van een Neopreen (wetsuit) achtige stof en is naast als vest ook in een wat langere jas variant.Ik ben op zoek naar beide zowel lang als kort; de kleur maakt niet uit.

- De jas is een lange najaar/winter jas heeft een blokken motief met 2 zakken aan de zijkant en 2 zakken met rits sluiting op borst hoogte. Hier maakt de kleur ook niet uit.

Hebben jullie enig idee waar ik deze kan vinden? Of misschien een model naam waar ik op kan zoeken? Marktplaats/Ebay/Speurders heb ik al geprobeerd maar geen succes.

Groetjes,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2011, 21:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Moeten ze perse van Wonder Woman zijn? Bij de Perry Sport hebben ze wel eens dat soort vesten maar niet van dat merk.
Oud 29-07-2011, 02:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je echt die specifieke vesten van de Wonder Woman zoekt, kan je misschien het beste hun een mailtje sturen. Wie weet kunnen ze je vertellen of ze nog ergens te koop zijn en waar.
Oud 31-07-2011, 13:32
flupkeflup
flupkeflup is offline
Zijn dat niet die vesten die oorspronkelijk van Gsus waren? Die Wonder Woman heeft 'nageaapt'?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 16:56
Hakuna
Hakuna is offline
TS zou eens een oproep op marktplaats kunnen plaatsen voor een jas van dit merk als het een ouder model is wat in de winkels niet meer te koop is, ik heb zelf als eens vaker succes gehad met het zoeken naar bepaalde (merk) kleding via marktplaats. Zo zocht ik van het merk Cora Kemperman een bepaalde paarse top in maat L, en binnen enkele dagen had ik al succes van iemand uit Rotterdam die precies had wat ik zocht, de deal was dan ook snel gesloten..

Paarse korte wijde top. Cora Kemperman.

Wow, deze staat mij echt goed op een zwart tuniekjurkje en zwarte legging.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 17:45
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten