Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2011, 23:16
Thomas.
Thomas. is offline
Guusje gaat ook met de trein
Oud 29-08-2011, 23:17
Verwijderd
lekker snel!
Verwijderd
Huhu. En nee Luud, dat is niet stom. Dat doe ik ook. Ik word echt gek als ik dan het bordje óók niet kan zien.
Thomas.
Thomas. is offline
Ik zat te wachten
Verwijderd
Oud 29-08-2011, 23:18
Carn
Carn is offline
@ Luud: Van te voren weten waar je er uit moet is wel zo makkelijk: gewoon de naam van station A onthouden als je er bij B uit moet .
Verwijderd
Citaat:
wat doen jullie eigenlijk als ze niet het station omroepen? Gaan jullie dan ook heel krampachtig om je heen kijken totdat je een bord op het perron ziet staan? Ik voel me altijd een klein beetje een idioot dan.
ja vooral als ik het gevoel heb dat ik er bijna zou moeten zijn.
Verwijderd
Ik mocht op m'n 16e alleen naar Lowlands en vanaf m'n 14e ben ik weekenden alleen thuis geweest, dus ik neem aan dat ik toen ook wel alleen treinde, maar ik weet het niet zeker.
Tink*
Tink* is offline
Ligt eraan waar ik ben, ik word gekker op een station als Utrecht als ik de bordjes niet kan zien dan op station Groningen, hier kan je toch niet superveel kanten op.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja sowieso wat betreft verkeersveiligheid, maar ik denk ook wel op ouderlijk-paranoïde-gedrag gebied als je aan kinderontvoerders of dergelijke dingen gaat denken.
Oh dat. Tja. Kinderlokkers gaan toch niet in een drukke omgeving hun slag slaan denk ik, en een 12-jarige kan zich in de regel wel prima redden, zeker als het geen enorme afstanden betreft. Veel kinderen fietsen dan ook al lange stukken als ze thuis zijn, dus wat is dan het verschil met de trein inderdaad. En anders vraag je de conducteur een oogje in het zeil te houden.
Oud 29-08-2011, 23:19
Verwijderd
Ik mocht niet meeten trouwens Maar dat durfde ik ook niet dus het was wel een goeie oplossing
Verwijderd
Volgens mij kun je bij groningen nog minder kanten op dan Leeuwarden .
Verwijderd
Citaat:
@ Luud: Van te voren weten waar je er uit moet is wel zo makkelijk: gewoon de naam van station A onthouden als je er bij B uit moet .
dit.
Ik weet zelf altijd precies waar ik er uit moet, daar heb ik geen omroeper voor nodig.
Treinen is één van de makkelijkste dingen die er bestaan.
Em.
Em. is offline
Citaat:
wat doen jullie eigenlijk als ze niet het station omroepen? Gaan jullie dan ook heel krampachtig om je heen kijken totdat je een bord op het perron ziet staan? Ik voel me altijd een klein beetje een idioot dan.
Dat zou ik inderdaad ook doen. Maar ik vind het dan ook heel fijn dat/als er treinen zijn met van die digitale bordjes waar precíes staat waar je bent en waar je heengaat en hoe laat.
Verwijderd

wtf
Thomas.
Thomas. is offline
Wie neemt er wel eens de verkeerde trein? In Eindhoven, den Bosch en Nijmegen staat het prima aangegeven
Oud 29-08-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan waar ik ben, ik word gekker op een station als Utrecht als ik de bordjes niet kan zien dan op station Groningen, hier kan je toch niet superveel kanten op.
maar in Groningen loop je wel het risico dat je zomaar in Friesland terechtkomt
Verwijderd
Citaat:
Ik mocht niet meeten trouwens Maar dat durfde ik ook niet dus het was wel een goeie oplossing
Ik ging ervan uit dat ik niet mocht, dus ik loog erover, totdat ik een keer een forumdate had op m'n 18e, en toen vonden m'n ouders het gewoon prima.
Verwijderd
Als ik niet precies weet waar ik er uit moet zoek ik inderdaad uit wat de halte is voor de halte waar ik er uit moet. Ook met de bus overigens. Maar de meeste routes ken ik wel en dan weet ik ook precies waar ik er uit moet.
Verwijderd
Citaat:
True . maar dat zijn geen NS treinen, dus die neem je niet zo makkelijk verkeerd .
Oud 29-08-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ging ervan uit dat ik niet mocht, dus ik loog erover, totdat ik een keer een forumdate had op m'n 18e, en toen vonden m'n ouders het gewoon prima.
Mja m'n moeder had het niet zo op internet enzo. Die vond het forum ook maar niks, en dat ik daar m'n tijd zat te verdoen.

Inmiddels is ze wel wat meer openminded aangezien ze haar man via schoolbank (her) ontmoet heeft, maar ze weet niet dat inmiddels mijn halve vriendengroep van internet komt
Oud 29-08-2011, 23:21
Swlabr
Swlabr is offline
Martin Luther King.
Oud 29-08-2011, 23:22
Verwijderd
Ik heb nog nooit een verkeerde trein genomen en ben nog nooit op het verkeerde station uitgestapt. Het enige domme wat ik in de trein doe is spullen laten liggen, zo ben ik 1 vest, 2 jassen en 1 handtas-met-inhoud kwijtgeraakt. De handtas had ik gelukkig de volgende dag terug
Oud 29-08-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Wie neemt er wel eens de verkeerde trein? In Eindhoven, den Bosch en Nijmegen staat het prima aangegeven
Ik had laatst één keer bijna de verkeerde trein. Toen ik naar Lowlands ging. Ik was al wat aan de late kant en toen vertrok mijn trein ineens ook nog van een ander perron, dus ik teruggerend naar beneden, trap weer op naar het andere perron. Trein stond er gelukkig nog. Ik ingestapt, opgelucht. Kijk ik naar buiten, zie ik op het bord dat het de verkeerde trein is. De conducteur had al gefloten en stond godzijdank bij de deur waar ik toen nog uit kwam rennen, want dat was dus de enige die nog open was.
Ach, nou ja, en als het mis was gegaan was ik in Breda beland i.p.v. Den Bosch. Genoeg treinmogelijkheden terug.
Oud 29-08-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een verkeerde trein genomen en ben nog nooit op het verkeerde station uitgestapt. Het enige domme wat ik in de trein doe is spullen laten liggen, zo ben ik 1 vest, 2 jassen en 1 handtas-met-inhoud kwijtgeraakt. De handtas had ik gelukkig de volgende dag terug
Ik ook nog nooit. Ik heb wel m'n telefoon laten liggen (die ik gelukkig terugkreeg van de eerlijke vinder) en de superdure sjaal van m'n moeder die ik uberhaupt niet mocht lenen, maar stiekem toch geleend had Dat was een nare ruzie
Advertentie
Thomas.
Thomas. is offline
Ik ben blij dat de strippenkaart eruit gaat, ik stempelde altijd verkeerd af
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Volgens mij kun je bij groningen nog minder kanten op dan Leeuwarden .
Mwoah ik denk ongeveer evenveel. Je kan in Groningen ook naar andere Groningse krochten zoals Winschoten, Delfzijl, Rodeschool enzo.

Citaat:
Ja noes!
Geel
Geel is offline
Ik mocht pas vanaf mijn zestiende ofzo alleen met de trein
Oud 29-08-2011, 23:24
Verwijderd
Vanuit Leeuwarden: 5 verschillende richtingen .
Oud 29-08-2011, 23:24
Verwijderd
Vanaf m'n ouders kun je alleen naar Hengelo en Zupthen
Oud 29-08-2011, 23:25
Verwijderd
Vanaf Leiden Lammenschans (wat een hele minuut dichterbij is dan centraal. Maar ik ben lui dus ) kun je alleen naar Centraal of naar Utrecht .
Oud 29-08-2011, 23:25
Geel
Geel is offline
Wat best stom was, aangezien ik degene was die altijd wist welk perron we moesten hebben en alles als ik met mijn ouders treinreisde.
Oud 29-08-2011, 23:26
Verwijderd
'Oosterhout is de op vier na grootste stad van Nederland zonder treinstation'. Daarom treinden we vroeger nooit.
Verwijderd
Citaat:
Mja m'n moeder had het niet zo op internet enzo. Die vond het forum ook maar niks, en dat ik daar m'n tijd zat te verdoen.

Inmiddels is ze wel wat meer openminded aangezien ze haar man via schoolbank (her) ontmoet heeft, maar ze weet niet dat inmiddels mijn halve vriendengroep van internet komt
Ik geloof dat mijn ouders het vooral wel leuk vinden
Verwijderd
En gilze fucking rijen wel een treinstation he.
Verwijderd
Mijn moeder raakt altijd een beetje in paniek van treinen. Station met 2 richtingen gaat nog net, maar op Utrecht Centraal is het echt noes

Ze redt zich beter op Schiphol dan op Zupthen
Oud 29-08-2011, 23:27
Swlabr
Swlabr is offline
Ik heb tot nu toe maar 1 persoon van da interwebs ontmoet. Got some action, too. Giggity.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En Lage Zwaluwe. Daar is echt niks.
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik had laatst één keer bijna de verkeerde trein. Toen ik naar Lowlands ging. Ik was al wat aan de late kant en toen vertrok mijn trein ineens ook nog van een ander perron, dus ik teruggerend naar beneden, trap weer op naar het andere perron. Trein stond er gelukkig nog. Ik ingestapt, opgelucht. Kijk ik naar buiten, zie ik op het bord dat het de verkeerde trein is. De conducteur had al gefloten en stond godzijdank bij de deur waar ik toen nog uit kwam rennen, want dat was dus de enige die nog open was.
Ach, nou ja, en als het mis was gegaan was ik in Breda beland i.p.v. Den Bosch. Genoeg treinmogelijkheden terug.
Volgens mij loopt de lijn naar Schiphol daar ook, als je bij Breda pas uit kon stappen, was je in no-time in den Bosch.
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat Leeuwarden 3 stations heeft Ik snap het nut van 1 station in een kleine stad. Maar 3? LEEUWARDEN?
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat mijn ouders het vooral wel leuk vinden
Ik denk dat mijn moeder het ook wel grappig zou vinden, maar die is jaren geleden al opgehouden met vragen waar ik mensen van kende, dus het is gewoon nooit echt ter sprake gekomen.
Oud 29-08-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat Leeuwarden 3 stations heeft Ik snap het nut van 1 station in een kleine stad. Maar 3? LEEUWARDEN?
Leeuwarden en Cammingaburen?
Verwijderd
Leeuwarden, Leeuwarden Cammingaburen en nog een die nog niet af is, en ook nog niet in gebruik is.
Verwijderd
Oh Achter de Hoven, maar daar stopt alleen in de spits een trein geloof ik.
Oud 29-08-2011, 23:29
Verwijderd
den bosch - breda, half uurtje of zo?
Thomas.
Thomas. is offline
Eindhoven heeft er maar 2, Eindhoven centraal en Eindhoven beukenlaan.
Verwijderd
Ik lees dat er een vierde bijkomt. Werpsterhoek. Aan de spoorlijn naar Zl. Alsof de stops in Akkrum en Grou-Jirnsum nog niet tenenkrommend genoeg zijn.
Verwijderd
Citaat:
Oh Achter de Hoven, maar daar stopt alleen in de spits een trein geloof ik.
Oh, is ie al wel in gebruik ? Dat wist ik niet .
Oud 29-08-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Eindhoven heeft er maar 2, Eindhoven centraal en Eindhoven beukenlaan.
Amstelveen heeft er geen!
Oud 29-08-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Amstelveen heeft er geen!
Zeg arbeider, ga es slapen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten