Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Offtopic dus je kijkt ook Naruto,one piece Bleach et ectera
![]() Ontopic Waarom neem je gewoon geen tussenjaar en ga je ervaring daar opdoen ?Dan kijk je of het was is zo niet kom je terug ?http://forum.fok.nl/topic/1425128/2/25 informatie en ervaringen van andere mensen die daar zijn geweest..... |
![]() |
|
EF is een organisatie die mensen de kans biedt om in het buitenland te studeren. YFU verzorgt uitwisselingsprogramma's voor jongeren. Je zou op deze en wellicht andere sites kunnen kijken of je kunt vinden wat je zoekt.
Een goede vriend van mij was met EF naar Japan gegaan. Het was de bedoeling dat hij daar een jaar zou blijven, maar hij is naar een maand alweer teruggekomen. Zijn ervaring was dat hij heel erg gediscrimineerd werd in Japan. Mensen keken hem raar aan als hij over straat liep en hij zei dat moeders hun kinderen naar zicht toe trokken als hij langsliep. En dat als hij in de bus naast iemand ging zitten diegene opstond en ergens anders ging zitten. Volgens hem waren de mensen in Japan niet erg blij met een Westerling. Ik weet niet of dat overal in Japan/Korea/Azië zo is, maar dat is wat die vriend van mij mee had gemaakt. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Uitwisselen naar Azie/ Zuid Korea - Seoul roompie56 | 7 | 26-05-2011 21:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Noord-Korea] gaskamers voor (politieke) gevangenen? Gatara | 37 | 29-07-2004 20:13 | |
Het communisme topic Joostje | 441 | 22-05-2004 09:20 | |
Het grote commie topic niceman1984 | 15 | 15-04-2004 20:53 | |
Noord-Korea meldt succes in eigen nucleaire 'beveiliging' Gatara | 74 | 30-04-2003 22:53 | |
Brand in Zuid-Korea Tox | 22 | 20-02-2003 09:24 |