Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2011, 19:44
gangbang
gangbang is offline
hoi,

ik ben een jongen van 14 en ik zou graag mijn vriendin willen vingeren maar hoe moet ik dat vragen??
Ik heb er zeker respect voor als ze nee zegt en dan zal ik er ook niet verder op aandringen.

bedankt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:48
Verwijderd
Hmm ik denk dat ik gewoon in z'n algemeenheid het gesprek op seks zou brengen, zodat je in dat gesprek (en in andere gesprekken) erachter kunt komen hoe je allebei denkt over seks, wat je al wel zou willen, wat niet, welke dingen je spannend lijken, of je je op je gemak voelt of niet, etcetera, etcetera.

En als je weet dat ze er positief tegenover staat, zou ik het gewoon voorzichtig dóen. Of nou ja, tijdens het zoenen eerst es met je hand onder een truitje, dan later eens onder een broek, en gewoon gaandeweg bloot eindigen. Dan merk je vanzelf of zij het ook ziet zitten ('t schiet niet zo op als jij al haar kleren uittrekt en zij ligt er als een paspop bij ). Echt specifiek vragen van "Mag ik je nu vingeren" zou bij mij alleen een lachkick veroorzaken geloof ik.

Tenzij je het heel sensueel weet te vragen, maar dat lijkt me niet te doen op je veertiende.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:51
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
aangezien je naam(kan het natuurlijk mis hebben) ben jij weer zo'n hopeloze boy die denkt effe een chickie te fixen, en stoer te doen tegen ovetr z'n matties

maar mischien zie ik dat fout, en heb ik het mis

of misschien ook niet
Oud 29-11-2011, 19:56
gangbang
gangbang is offline
nee. ik deel dit profiel met een vriend weetje. hij heeft het gemaakt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
aangezien je naam(kan het natuurlijk mis hebben) ben jij weer zo'n hopeloze boy die denkt effe een chickie te fixen, en stoer te doen tegen ovetr z'n matties

maar mischien zie ik dat fout, en heb ik het mis

of misschien ook niet
Gewoon niet goos. En so wat?

OT: Ligt eraan of je over seks praat me haar. Anders zal ik er gewoon over beginnen zie Freyja
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 19:59
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
aah dus je vriend is een hopeloze boy die denkt zo ff fakka elk chickie te fixen, om stoer daarmee te doen??
Oud 29-11-2011, 20:03
gangbang
gangbang is offline
mijn vriend denkt dat hij grappig is met deze naam maar buiten zijn rare humor is hij best wel oké
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:13
gangbang
gangbang is offline
maar vingeren hoeft eigelijk al niet ik wil gewoon iets meer dan kussen alleen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:20
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Zoals? Een keer in die jetsers van haar knijpen?
Oud 29-11-2011, 20:24
gangbang
gangbang is offline
kunnen er serieuze reacties komen buiten over mijn naam? ik heb hem niet gekozen hoor
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:27
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik vraag toch gewoon wat je bedoeld met iets anders?
Oud 29-11-2011, 20:30
gangbang
gangbang is offline
ok.
jah hoe zeg je dat. gewoon meer dan zoenen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:58
Em.
Em. is offline
Nou, de volgende stap vanaf zoenen is niet meteen vingeren. Dat zou ik wel heel... plat? kortzichtig? vinden. Vanaf zoenen kun je gaan strelen (en dan níet alleen der tetten, ja! ) en onder haar truitje, en dan bijvoorbeeld haar borsten strelen, of die weer kussen, enzovoort. Ik zou het in ieder geval heel vreemd (en niet op een positieve manier, tbh) vinden als mijn vriend zoiets had van 'oké, we hebben gezoend, nu wil ik d'r vingeren'. Al was het maar omdat er voor mij (gevoelsmatig) nog een heel erg groot stuk tussenzit.
Oud 30-11-2011, 18:31
gangbang
gangbang is offline
thnx
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
aah dus je vriend is een hopeloze boy die denkt zo ff fakka elk chickie te fixen, om stoer daarmee te doen??
Volgens mij ben jij gewoon een hopeloze boy die naarstig op zoek is naar posts waar hij stoer over kan doen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 16:39
boet
boet is offline
Zoals Freya al zegt is het denk ik het handigst om gewoon over seks te praten, en er bij elkaar achter te komen wat je allemaal wil doen. Meteen minder kans dat je te ver gaat
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 10:45
xAnonieem
xAnonieem is offline
Mensen hij vraagt gewoon iets..
En al zou die zo'n boy zijn..
Ga antwoord geven of niet...
x
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Mensen hij vraagt gewoon iets..
En al zou die zo'n boy zijn..
Ga antwoord geven of niet...
x
En dan zelf niets nuttigs toevoegen

Er is al antwoord gegeven.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 14:20
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Volgens mij ben jij gewoon een hopeloze boy die naarstig op zoek is naar posts waar hij stoer over kan doen.
Oud 11-12-2011, 14:28
xAnonieem
xAnonieem is offline
Citaat:
En dan zelf niets nuttigs toevoegen

Er is al antwoord gegeven.

Haha eigenlijk wel =$
Sorryy.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 14:29
Randomnaam
Randomnaam is offline
Laat altijd het meisje kiezen hoever jullie gaan
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 20:31
ikbenhetmiss
ikbenhetmiss is offline
reverend je bent echt een klootzak weet je je hebt altijd overal komentaar op rot toch op man
gr ik niet
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 20:34
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
reverend je bent echt een klootzak weet je je hebt altijd overal komentaar op rot toch op man
gr ik niet
PB hem even dan hoeven wij het allemaal niet te zien.
En gebruik gelijk wat leestekens !

OT: Ik denk dat je dat niet hoeft te vragen, dat gaat vanzelf in een vrijpartij.
Eigenlijk gewoon een beetje wat Em zegt !
Oud 12-12-2011, 20:42
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Zoiets vraag je niet dat doe je.
Niet zozeer dat je gelijk moet gaan vingeren, maar je bouwt het op, je zoent wat, je raakt elkaar dan vanzelf wat aan en steeds wat meer dan ga je sowieso eerst naar haar borsten toe, en steeds kun je een stukje verder proberen, rustig aan. Als ze het niet erg vindt laat ze het toe. Als ze het niet wil zal ze dit ook aangeven, en dan moet je het ook respecteren. Geduld is hierbij het sleutelwoord. Je moet niet rushen heb je niks aan. Maakt de ervaring voor jezelf ook alleen maar minder.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 11:10
Verwijderd
Ik ben inderdaad een klootzak die overal commentaar op heeft, maar ik ga nergens heen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 13:46
DmCraanen
DmCraanen is offline
Reverend is geen klootzak, reverend is lief. <3 Ik denk dat het vooral is dat reverend oplossingen heeft waar niemand echt de ballen voor heeft
Oud 14-12-2011, 15:23
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Reverend is geen klootzak, reverend is lief. <3 Ik denk dat het vooral is dat reverend oplossingen heeft waar niemand echt de ballen voor heeft

Regels voor berichten